Dat WAS hij, maar ik vraag me echt wel af of hij nog steeds veel beter dan het merendeel van het veld IS.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:16 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Snel hoeft te niet betekenen stabiel of goed rijdend, en stabiel/goed rijdend hoeft niet te betekenen dat het snel is.
Wanneer een auto in iedere fase onvoorspelbaar is, dan zal je heel hard moeten werken om de auto überhaupt op de baan te houden.
Zo gauw de auto voorspelbaarder is, is Lewis veel beter dan het merendeel van het veld.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, kijkend naar de coureurs bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:33 schreef Perox het volgende:
Ferrari heeft de beste lineup volgend jaar op de voet gevolgd door McLaren. Mercedes is afwachten net als RBR...
Op een goede dag kan Hamilton echt nog wel een race winnen in een goede auto, maar in de huidige mammoetseizoenen zie ik hem geen WK meer worden.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat WAS hij, maar ik vraag me echt wel af of hij nog steeds veel beter dan het merendeel van het veld IS.
En als je niet beter dan je teammaat bent in een onvoorspelbare auto waarin je veel moet werken, maar wel in een voorspelbare auto, ben je dan eigenlijk wel beter dan je teammaat?
Afgelopen jaar is Russell hem voorbijgestreeft, vooral in kwalificaties, en ik denk dat Leclerc in een auto die hij beter kent, het eerste jaar zeker ook nog wel sneller dan Lewis zal zijn, en die zal moeite hebben tweede viool te spelen.
Als zijn goede teamgenoot uitvalt ja.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op een goede dag kan Hamilton echt nog wel een race winnen in een goede auto, maar in de huidige mammoetseizoenen zie ik hem geen WK meer worden.
We were thinking Plan B, Plan B.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:11 schreef koemleit het volgende:
Hamilton in de Ferrari wordt sowieso een topshow.
Ritirare l'auto!quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We were thinking Plan B, Plan B.
You gave me the wrong tyres man.
Ik kan het al echt horen ook met de stem van Hamiltonquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We were thinking Plan B, Plan B.
You gave me the wrong tyres man.
Ik wil met alle liefde het topic dichtgooien als jullie dat willenquote:Op dinsdag 3 december 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
Was het nieuwe Nabeschouwing topic nodig, of waren we aan het bespreken hoe de oudjes het de komende keren beter moeten doen?![]()
Oh wacht. Patreon en Lollipoman zijn nog niet geweest
Heeft misschien ook te maken met het feit dat Russell nog alle informatie krijgt, maar Lewis toch buitengesloten wordt aangezien ze niet willen dat hij interessante informatie meeneemt naar Ferrari.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat WAS hij, maar ik vraag me echt wel af of hij nog steeds veel beter dan het merendeel van het veld IS.
En als je niet beter dan je teammaat bent in een onvoorspelbare auto waarin je veel moet werken, maar wel in een voorspelbare auto, ben je dan eigenlijk wel beter dan je teammaat?
Afgelopen jaar is Russell hem voorbijgestreeft, vooral in kwalificaties, en ik denk dat Leclerc in een auto die hij beter kent, het eerste jaar zeker ook nog wel sneller dan Lewis zal zijn, en die zal moeite hebben tweede viool te spelen.
Doen!quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil met alle liefde het topic dichtgooien als jullie dat willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |