abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 december 2024 @ 13:40:40 #1
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_215756072
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_215756138
Was het nieuwe Nabeschouwing topic nodig, of waren we aan het bespreken hoe de oudjes het de komende keren beter moeten doen? ;)

Oh wacht. Patreon en Lollipoman zijn nog niet geweest 8-)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_215756226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:16 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Snel hoeft te niet betekenen stabiel of goed rijdend, en stabiel/goed rijdend hoeft niet te betekenen dat het snel is.
Wanneer een auto in iedere fase onvoorspelbaar is, dan zal je heel hard moeten werken om de auto überhaupt op de baan te houden.

Zo gauw de auto voorspelbaarder is, is Lewis veel beter dan het merendeel van het veld.
Dat WAS hij, maar ik vraag me echt wel af of hij nog steeds veel beter dan het merendeel van het veld IS.
En als je niet beter dan je teammaat bent in een onvoorspelbare auto waarin je veel moet werken, maar wel in een voorspelbare auto, ben je dan eigenlijk wel beter dan je teammaat?
Afgelopen jaar is Russell hem voorbijgestreeft, vooral in kwalificaties, en ik denk dat Leclerc in een auto die hij beter kent, het eerste jaar zeker ook nog wel sneller dan Lewis zal zijn, en die zal moeite hebben tweede viool te spelen.
pi_215756430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:33 schreef Perox het volgende:
Ferrari heeft de beste lineup volgend jaar op de voet gevolgd door McLaren. Mercedes is afwachten net als RBR...
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, kijkend naar de coureurs bedoel ik.
Zit ook wel een risico in als je twee goede en gelijkwaardige coureurs hebt. Kan tot ver in het seizoen strubbelingen opleveren m.b.t. de nummer 1 positie in het team.
-
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:26:39 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215756461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dat WAS hij, maar ik vraag me echt wel af of hij nog steeds veel beter dan het merendeel van het veld IS.
En als je niet beter dan je teammaat bent in een onvoorspelbare auto waarin je veel moet werken, maar wel in een voorspelbare auto, ben je dan eigenlijk wel beter dan je teammaat?
Afgelopen jaar is Russell hem voorbijgestreeft, vooral in kwalificaties, en ik denk dat Leclerc in een auto die hij beter kent, het eerste jaar zeker ook nog wel sneller dan Lewis zal zijn, en die zal moeite hebben tweede viool te spelen.
Op een goede dag kan Hamilton echt nog wel een race winnen in een goede auto, maar in de huidige mammoetseizoenen zie ik hem geen WK meer worden.
pi_215757220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Op een goede dag kan Hamilton echt nog wel een race winnen in een goede auto, maar in de huidige mammoetseizoenen zie ik hem geen WK meer worden.
Als zijn goede teamgenoot uitvalt ja.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_215757249
Hamilton in de Ferrari wordt sowieso een topshow.
pi_215757344
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:11 schreef koemleit het volgende:
Hamilton in de Ferrari wordt sowieso een topshow.
We were thinking Plan B, Plan B.

You gave me the wrong tyres man.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 3 december 2024 @ 16:41:16 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_215757505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Ritirare l'auto!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 3 december 2024 @ 16:42:33 #10
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215757519
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Ik kan het al echt horen ook met de stem van Hamilton _O-
pi_215758274
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
Was het nieuwe Nabeschouwing topic nodig, of waren we aan het bespreken hoe de oudjes het de komende keren beter moeten doen? ;)

Oh wacht. Patreon en Lollipoman zijn nog niet geweest 8-)
Ik wil met alle liefde het topic dichtgooien als jullie dat willen O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 17:52:45 #12
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_215758349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:56 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Heeft misschien ook te maken met het feit dat Russell nog alle informatie krijgt, maar Lewis toch buitengesloten wordt aangezien ze niet willen dat hij interessante informatie meeneemt naar Ferrari.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 december 2024 @ 18:32:53 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_215758735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik wil met alle liefde het topic dichtgooien als jullie dat willen O-)
Doen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 december 2024 @ 19:09:10 #14
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_215759142
Als Hamilton ook verslagen wordt door Leclerc dan gaat zijn carrière toch als een nachtkaars uit. Had hij beter in 21 kunnen stoppen. Dan was de mythe gebleven dat hij 8 keer wereldkampioen had moeten worden, dat hem onrecht was aangedaan en dat hij echt de GOAT is. Nu zijn er in 3 jaar 2 overwinningen bij gekomen waarvan 1 omdat zijn teamgenoot een DSQ had en 1 pole en wat podia.
Rini dankjewel.
pi_215759419
Discussie over Hamilton kan in Algemeen of Hamilton topic.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')