Gelukkig maar.quote:
Maarreeehh ga je zelf ook nog wat leuks met je vriendin doen?quote:
Wij doen elke dag al iets leuks.quote:Op zondag 15 december 2024 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maarreeehh ga je zelf ook nog wat leuks met je vriendin doen?
Samen?quote:Op zondag 15 december 2024 15:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij doen elke dag al iets leuks.
Ah jullie zien elkaar dagelijks, dat wist ik niet.quote:
Dat zei ik niet.quote:Op zondag 15 december 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah jullie zien elkaar dagelijks, dat wist ik niet.
Nee precies want volgens mij is dat ook niet zo , maar wel wat onduidelijk dan. Het gaat mij ook niet aan.quote:
Je mag het best vragen hoor.quote:Op zondag 15 december 2024 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies want volgens mij is dat ook niet zo , maar wel wat onduidelijk dan. Het gaat mij ook niet aan.
Snap ikquote:Op zondag 15 december 2024 15:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag het best vragen hoor.Alleen wil ik er hier in de sc niet al te veel over zeggen. Vind dat toch een privé kwestie.
Is niet persoonlijk heur.quote:
I know en ik weet wel wat dingen maar die bespreek ik ook nooit hier .. respect ende zulks jeweetogquote:
Heel verstandig.quote:Op zondag 15 december 2024 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know en ik weet wel wat dingen maar die bespreek ik ook nooit hier .. respect ende zulks jeweetog
Je vriendin is een schatje! Ik hoop dat jullie iig even lekker wat tijd met elkaar hebbenquote:
quote:Op zondag 15 december 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je vriendin is een schatje! Ik hoop dat jullie iig even lekker wat tijd met elkaar hebben
Oh jee dit klinkt heel erg engquote:Op zondag 15 december 2024 16:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien geschied er nog wel een kerstwonder.
Och, misschien kopen we er wel één.quote:
Nicequote:Op zondag 15 december 2024 16:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, misschien kopen we er wel één.
Dikke kersttetten!quote:Op zondag 15 december 2024 16:12 schreef Puzzie het volgende:
Bedenk eens even een mooien TT alvast LoL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |