Lord!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Gefeliciteerd. Is het een goed bod?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Eerste bod is binnen
Redelijk, maar er is nog meer uit te halenquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Is het een goed bod?
Het is dan ook nog geen maandag.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Redelijk, maar er is nog meer uit te halen
Dan komen ook de meeste biedingen binnen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:44 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen maandag.
Zoals altijd eigenlijkquote:
Oh ja, je had niks met kerst eh?quote:Op zondag 15 december 2024 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals altijd eigenlijk![]()
Ben blij als het januari is![]()
Met jou?
Ik ga met Kerst naar mijn moeder, die is afgelopen week aan haar ook geholpen en moet in januari voor het andere oog,quote:Op zondag 15 december 2024 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, je had niks met kerst eh?![]()
Hier is alles wel goed heur.
Oogoperaties zijn nooit leuk. Krijgt ze haar goede zicht wel weer terug?quote:Op zondag 15 december 2024 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ga met Kerst naar mijn moeder, die is afgelopen week aan haar ook geholpen en moet in januari voor het andere oog,
en ze is alleen . Dus we gaan wandelen ,kletsen en borrelen denk ik![]()
Als het goed is wel (staar)quote:Op zondag 15 december 2024 13:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oogoperaties zijn nooit leuk. Krijgt ze haar goede zicht wel weer terug?
Oh, dan kan ze je weer zitten aanstaren! Hihaho!quote:
Yep dan kan ze weer een open blik de wereld aanschouwenquote:Op zondag 15 december 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, dan kan ze je weer zitten aanstaren! Hihaho!
quote:Op zondag 15 december 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep dan kan ze weer een open blik de wereld aanschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |