abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216240154
Lees nu idd van 1 van de kandidaten dat er geen reünie uitzending komt, zonde zeg! :'(
pi_216241003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 11:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jammer dat er geen reünie komt.
Edit: laat maar, verkeerde topic.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 10 januari 2025 @ 18:34:32 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216243289
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 13:36 schreef rickyszz het volgende:
Lees nu idd van 1 van de kandidaten dat er geen reünie uitzending komt, zonde zeg! :'(
Had ik ook niet verwacht expeditie, de verraders etc krijgen dat ook niet. Bij hbo en MTV doen ze dat wel de verraders Belgie heeft dan wel weer een reünie uitzending. En tot voor kort was de studio finale van expeditie Robinson dat ook een beetje. Laatste wat bij rtl een reünie kreeg was bestemming X vorig jaar volgens mij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_216250109
Ik vond de finale matig, sowieso dat ze tegen een super nieuw stel stonden. Het was spannender geweest als 2 "original" stellen tegenover elkaar hadden gestaan.

Ik had wel verwacht dat Sjorleone de bal zou laten vallen, maar ik had nog een blokje gewacht, bij 40.000
pi_216325405
Gijsje en Sjorleone een stel?
pi_216456279
Jammer dat niemand hier zich beseft dat Sjorleone bijna 10 jaar ouder dan Charlotte is. En zeker als je jonger bent is bijna 10 jaar verschil best wel echt fors. Dan is het een stuk makkelijker om iemand te manipuleren. Bovendien was Sjorleone (en ik zeg dit echt) “intelligenter” dan Charlotte. In het land der blinden is één oog koning zullen we maar zeggen. Als je dan een dom meisje van 20 zich volledig laat manipuleren door een slimmere kerel van bijna 30, dan krijg je dit resultaat. En dan is die vent nog ongelofelijk dom door niet gewoon tot 50k te hebben gewacht om die bal kapot te gooien, want dat had ook makkelijk nog gekund. Maar wacht op zijn minst in elk geval tot 40k. Maar goed, iemand die zichzelf ”Sjorleone” noemt kan je ook niet te veel van verwachten…

Om niet helemaal negatief te zijn: het was prima wegkijk TV, maar weet niet of ik een nieuw seizoen weer zou kijken. Het was allemaal wel erg standaard verder. Geen gekke plottwists, behalve Sjorleone vreselijk saaie kandidaten, weinig spanning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')