Dit ja. Wordt altijd gewaardeerd.quote:Op maandag 2 december 2024 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja uiteraard.
Ik geef behalve een present er een kadokaart bij van ¤50 Bol.com.
Je wil niet weten hoeveel meer mensen dat waarderen dan een fles wijn.
Maar waarom staat het dan zo vaag op de site van de belastingdienst dat drank niet aftrekbaar is?quote:
Vind zelf een cadeaubon eigenlijk nog minder persoonlijk. Maar als de ontvanger geen wijn list is dat evt een betere optiequote:Op maandag 2 december 2024 22:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit ja. Wordt altijd gewaardeerd.
Dat staat er helemaal niet.quote:Op maandag 2 december 2024 22:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
Maar waarom staat het dan zo vaag op de site van de belastingdienst dat drank niet aftrekbaar is?
Ik vind wijn het meest afgezaagde en onpersoonlijke, meningen verschillenquote:Op maandag 2 december 2024 22:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vind zelf een cadeaubon eigenlijk nog minder persoonlijk. Maar als de ontvanger geen wijn list is dat evt een betere optie
Er staat dat drank die je privé gebruikt niet aftrekbaar is. Een relatiegeschenk gebruik je niet privé.quote:Op maandag 2 december 2024 22:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
Maar waarom staat het dan zo vaag op de site van de belastingdienst dat drank niet aftrekbaar is?
Ja eens hoor, maar een cadeaubon vind ik niet beter. Ik ga ook nog even opzoek naar wat andere ideeenquote:Op maandag 2 december 2024 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind wijn het meest afgezaagde en onpersoonlijke, meningen verschillen
Laatst was er iemand die een cadeaubon van Easytoys wilde geven. Eens wat anders dan bol.comquote:Op dinsdag 3 december 2024 08:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar een cadeaubon vind ik niet beter. Ik ga ook nog even opzoek naar wat andere ideeen
Je kunt er ook gewoon 2 briefjes van ¤50 bij doen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar een cadeaubon vind ik niet beter. Ik ga ook nog even opzoek naar wat andere ideeen
Nog een ander idee: https://fok.nl/shop/new/abo/quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ja ook prima.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:33 schreef Hanca het volgende:
VVV bon, is om te zetten in vanalles (ook bol.com bon). Minst persoonlijke, wel meest praktische cadeau.
Zijn nog wel meer leuke opties, wat ik ooit erg leuk vond was een pakket streekproducten, zeker leuk als je klanten door het hele land hebt en zelf uit een specifieke streek komt (Zeeland, Twente, Groningen, zoiets, als randstedeling is het wat lastiger). Dat is wel iets persoonlijker.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:44 schreef Nober het volgende:
-Fles champagne uit de regio Reims te Frankrijk natuurlijk
-Boek (uitgebracht in 2024)
-Kerstpakket van de bakker
Zakjes coke als je uit de Randstad komt?quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zijn nog wel meer leuke opties, wat ik ooit erg leuk vond was een pakket streekproducten, zeker leuk als je klanten door het hele land hebt en zelf uit een specifieke streek komt (Zeeland, Twente, Groningen, zoiets, als randstedeling is het wat lastiger). Dat is wel iets persoonlijker.
Champagne kan ook enkel uit die regio komen lijkt mijquote:Op dinsdag 3 december 2024 14:44 schreef Nober het volgende:
-Fles champagne uit de regio Reims te Frankrijk natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |