abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 20:05:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215750878
Een opmerkelijk verhaal uit Frankrijk deze maandag. Le Havre heeft een stadionverbod uitgedeeld aan een zesjarig kind omdat de jongeling met papieren bekers en propjes vanaf de tribune aan het gooien was.

Het voorval speelde zich af op 10 november tijdens de wedstrijd die Le Havre met 0-3 van Stade Reims verloor. Tijdens dat duel werd een kind gespot die met papieren 'projectielen' aan het gooien was. Volgens Franse media wilde het jongetje in kwestie een vriendje raken, maar kwam het papier net over de reclameboarding aan de rand van het veld terecht.

Hierdoor voelde Le Havre zich genoodzaakt om een stadionverbod uit te delen. Hoe lang het kind exact niet meer in het Franse stadion mag komen is niet bekend, maar in L’Équipe wordt gesproken van 'tot vroeg in het komende jaar'.

Tegenover datzelfde medium geeft een woordvoerder van Le Havre tekst en uitleg. 'Het is een beetje schrijnend, maar in het licht van dit soort gedrag zijn we verplicht om actie te ondernemen in kwesties als deze. We moeten het bewustzijn van onze bezoekers vergroten en laten zien dat het stadion een plek moet blijven voor feest. Het moet geen plek zijn om onze woede te uiten.'

Le Havre speelt momenteel mee in de onderste regionen van de Ligue 1. Aankomend weekend staat de lastige uitwedstrijd bij OGC Nice op het programma.

https://www.msn.com/nl-nl(...)43e6a24db6aa5b&ei=31

Goeie actie. Paal en perk. Er zijn grenzen. Iedere wedstrijddag melden bij de kleuterleidster. Dit zal hem leren. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215750900
Als de ouders hun kinderen niet opvoeden moet iemand anders het doen.

Wat mij betreft die ouders ook een boete van 5k geven.
pi_215750963
Terecht. Waarom zou je verschil maken tussen iemand van 6 en iemand van 33? Regels zijn regels.
U MAD?
  maandag 2 december 2024 @ 20:21:41 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215751140
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:06 schreef Jahr00n het volgende:
Als de ouders hun kinderen niet opvoeden moet iemand anders het doen.

Wat mij betreft die ouders ook een boete van 5k geven.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht. Waarom zou je verschil maken tussen iemand van 6 en iemand van 33? Regels zijn regels.
Het duo asperger & autisme zijn present.
  Trouwste user 2022 maandag 2 december 2024 @ 20:21:53 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_215751146
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:11 schreef de_boswachter het volgende:
Precies. Jezus werd daarom niet ouder dan 33.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215751330
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
Het individu Willekeur is ook present, zie ik.
  maandag 2 december 2024 @ 20:43:28 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215751400
Dat is een echte mini hooligan. Propjes papier kunnen voetballers in stikken als dat in hun mond terecht komt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215751879
Gemiddelde hooligan heeft het denkvermogen van een 6-jarige en die schorsen we ook gewoon
pi_215752340
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
Kom vechten dan mafkees
U MAD?
pi_215752356
Moet meteen hieraan denken

pi_215753022
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
Een opmerkelijk verhaal uit Frankrijk deze maandag. Le Havre heeft een stadionverbod uitgedeeld aan een zesjarig kind omdat de jongeling met papieren bekers en propjes vanaf de tribune aan het gooien was.

[ afbeelding ]

Het voorval speelde zich af op 10 november tijdens de wedstrijd die Le Havre met 0-3 van Stade Reims verloor. Tijdens dat duel werd een kind gespot die met papieren 'projectielen' aan het gooien was. Volgens Franse media wilde het jongetje in kwestie een vriendje raken, maar kwam het papier net over de reclameboarding aan de rand van het veld terecht.

Hierdoor voelde Le Havre zich genoodzaakt om een stadionverbod uit te delen. Hoe lang het kind exact niet meer in het Franse stadion mag komen is niet bekend, maar in L’Équipe wordt gesproken van 'tot vroeg in het komende jaar'.

Tegenover datzelfde medium geeft een woordvoerder van Le Havre tekst en uitleg. 'Het is een beetje schrijnend, maar in het licht van dit soort gedrag zijn we verplicht om actie te ondernemen in kwesties als deze. We moeten het bewustzijn van onze bezoekers vergroten en laten zien dat het stadion een plek moet blijven voor feest. Het moet geen plek zijn om onze woede te uiten.'

Le Havre speelt momenteel mee in de onderste regionen van de Ligue 1. Aankomend weekend staat de lastige uitwedstrijd bij OGC Nice op het programma.

https://www.msn.com/nl-nl(...)43e6a24db6aa5b&ei=31

Goeie actie. Paal en perk. Er zijn grenzen. Iedere wedstrijddag melden bij de kleuterleidster. Dit zal hem leren. _O_

kut fransen

durven ze wel een kindje aan te pakken

hoeveel bekertjes en propjes kan hij gehad hebben
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215753076
Geen enkele Fransen die opkomen voor 6 jarige..

Kut voetbalclub die geen idee hoe kind van 6 moet straffen of uitleggen dat niet moet doen.
Kut voetbalclub die kind van 6 liet vervelen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 december 2024 @ 09:59:07 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_215754287
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
Dat is een echte mini hooligan. Propjes papier kunnen voetballers in stikken als dat in hun mond terecht komt.
Wie schoten pijltjes met een pc-buis.

Trouwste user 2022 dinsdag 3 december 2024 @ 10:00:33 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_215754302
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:27 schreef 111210 het volgende:
Moet meteen hieraan denken

[ afbeelding ]
Ik ook. Maar is een Feijenoorder. Dus postte hem maar niet. Anders weer gezeik dat ik Ajacied ben. Hij is trouwens 21 momenteel las ik laatst. Best een leuke vent geworden. Mickie. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')