Geen ervaring mee (wel geneeskunde gestudeerd), maar ik kwam dit oude topic tegen waar je wellicht iets uit kan halen:quote:Op zondag 1 december 2024 21:41 schreef Goldilock het volgende:
Twee vragen voor wie ooit mee heeft gedaan aan de selectie voor de Premaster Geneeskunde in Groningen, dus het verkorte zij-instroom traject. Alvast heel erg bedankt!
1. Welk detailniveau wordt gevraagd voor de kennistoets? Ik heb zowel de pocket edition van Guyton & Hall als het uitgebreide boek. Gaat het om begrip of ook om het kennen van alle namen, getallen etc.?
2. Voor de non-cognitieve toets (situational judgement test): betreft het vragen over medische situaties die je als arts of student tegenkomt, of algemene dingen uit het dagelijks leven?
Met name die non-cognitieve toets is wat lastig voor te bereiden, alle tips zijn welkom!
@Goldilock is al een tijdje niet meer op FOK! geweest helaas!quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:44 schreef Oana2001 het volgende:
Heb je uiteindelijk de test gedaan? Ik wel haha, wat vond je ervan?
Klinkt goed! Het is al aprilquote:Op dinsdag 1 april 2025 09:22 schreef Oana2001 het volgende:
@:Viv ging super goed!! Ik heb er sinds november voor gestudeerd. De cognitief toets had ik 4 of 5 fout vragen uit 86 en voor de non-cognitief toets ging het goed volgens mij: ik heb veel oefenvragen gedaan dus ja!
Nu afwachten tot april
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |