Ik heb wel zin in een KNOTSGEKKE 2-2.quote:Op woensdag 4 december 2024 11:15 schreef PicoMMP het volgende:
Utrecht verloor kansloos thuis van Feyenoord en PSV.
Simpele 2-0 vanavond
Wat heeft de oorwassing van de wedstrijd tegen PSV nou te maken met het feit dat Ajax vanavond de tegenstander is?quote:Op woensdag 4 december 2024 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat de oorwassing van PSV nog niet bij je binnengekomen is.
Psychologie voor amateurs is dat. Tegen Ajax is Utrecht altijd gebrand. Tegen PSV houden ze open huis. Daar trek ik weinig conclusies uit.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat heeft de oorwassing van de wedstrijd tegen PSV nou te maken met het feit dat Ajax vanavond de tegenstander is?
Eens! Klein katertje maar niet zo tyfus brak.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:29 schreef Tjacka het volgende:
8 uur is een betere tijd dan 9 uur. Mooi op tijd thuis en nu alleen het eerste uurtje morgen even zwaar.
Even goed ook geen vrije uurtjes hoeven nemen. Lekker dit. Al heb ik ze toch liever op donderdag. Dan moeten we alleen de vrijdag even doorbijten.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eens! Klein katertje maar niet zo tyfus brak.
Nou heb ik helemaal niks met of tegen jans maar ik kan me wel voorstellen dat dat betweterige schoolmeesterhoofd wel irritatie opwekt.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waar komt die Ron Jans haat vandaan. Zelfs bij verlies woensdag doen ze het top.
Bij wie moet het dan leven? Ik heb er gewoon zin in hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 17:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niks met of tegen jans maar ik kan me wel voorstellen dat dat betweterige schoolmeesterhoofd wel irritatie opwekt.
Ik was helemaal vergeten dat we vandaag moeten spelen, leeft ook niet echt volgens mij.
present. Ff febootje en dan lekker knallen. Oprollen die gastenquote:Op woensdag 4 december 2024 18:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij wie moet het dan leven? Ik heb er gewoon zin in hoor.
quote:Op woensdag 4 december 2024 18:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
present. Ff febootje en dan lekker knallen. Oprollen die gasten
Ja klasbak is het.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:21 schreef Wertha het volgende:
Lekker gewerkt Baas. Lekker bal midden in je eigen 16 koppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |