Mwah. Door die staking moesten we in anderhalve week tegen Benfica, Utrecht, Ajax en AZ spelen. Dat kwam niet écht goed uit, maar om het competitievervalsing te noemen is wel ietwat debielquote:Op donderdag 5 december 2024 12:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kwam jullie wel goed uit begreep ik. In ieder geval hoeven we hier niet over te discussiëren. Het is wat het is maar dat het negatieve impact heeft zie je wel in die tweede helft.
Zie niet in dat je dit niet zou kunnen aanstippen zonder in de 'slachtofferrol' te zitten. Dat conclusie dat Ajax door dat geneuzel een extra zwaar programma had is niet zo vreemd als je nu wilt voor doen.
Ach je moet soms ook wat uit de hoek komen he vriend.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Door die staking moesten we in anderhalve week tegen Benfica, Utrecht, Ajax en AZ spelen. Dat kwam niet écht goed uit, maar om het competitievervalsing te noemen is wel ietwat debiel
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:46 schreef Kuhn het volgende:
Pasveer en Brobbey evenveel goals in de Eredivisie
Is het een grap dan?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?
Gewoon de waarheidquote:Op donderdag 5 december 2024 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HAHAHAHA HILARISCHE GRAP MAAT!!!! DAT IS ECHT EEN DIJENKLETSER!! HEP DAT OP FEESBOEK GESTAAN?
Haha ja dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 5 december 2024 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax had toch een ingenieus roulatiesysteem om dat tegen te gaan?
Hans Kraay junior heeft zijn uiterste verbazing uitgesproken over een nogal opvallende statistiek van Ajax. De Amsterdammers kregen in de eerste maanden van het seizoen veel complimenten voor hun defensieve organisatie, die onder leiding van trainer Francesco Farioli een stuk beter stond dan in het afgelopen seizoen. Maar in de laatste negen wedstrijden heeft Ajax evenveel schoten te verwerken gekregen als Almere City, zo blijkt uit een statistiek die Kraay jr. woensdagavond na afloop van het duel met FC Utrecht ter sprake bracht.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je onderhand nou nog niet ziet dat dit een prima trainer is.
Ze hebben toch geroeleerd ? En dan nog. Het zijn professionals met een medische staf die naar zeggen vernieuwend is. Plus het is nog niet eens winterstop.quote:Op donderdag 5 december 2024 00:55 schreef Wotte het volgende:
Maar niet ontevreden met 2-2 vrij dominant gespeeld. Die eerste tegengoal is wat ongelukkig.
Tweede helft heeft ook van doen met zware benen hebben na drie wedstrijden in zes dagen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 01:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met momenten gaat het heel aardig, maar het spel is ook met grote regelmaat bijzonder droevig toch?
Vandaag kom je goed weg, maar ondertussen heeft Utrecht meer schoten, meer schoten op doel, meer grote kansen, hoger xG. Ajax had letterlijk 2 schoten op doel.
Ik zou zeggen dat in de huidige situatie een 3e plek met slecht voetbal of een 4e plek met goed voetbal acceptabel is, maar 4e worden en alsnog een groot deel van de tijd baggerspel lijkt me wel reden om eens achter de oren te krabben.
Zo ongeveer hier gestopt met lezen. Je had evengoed een daadwerkelijk kwispelende labrador een microfoon kunnen geven.quote:
Door gezondheid moest ik in de rust naar bed. Dat eerste is kut maar ik treur tegenwoordig niet meer dat ik niet de hele wedstrijd kan kijken.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
Het was gisteren echt uitzitten die 2e helft, want er zat helemaal niks in voor Ajax. Maar wat betreft resultaten is het toch wel echt overpresteren deze weken. Denk dat je als Ajacied met deze omstandigheden (programma, selectie) echt niks te klagen hebt. Hoop wel dat Godts er zondag weer bij is en je met een linksbuiten speelt. Die linksbuiten van Utrecht was trouwens wel een heerlijke speler. Snel, goede dribbel, brutaal en een goed schot. Als er geen geld is deze winterstop, dan hoop ik toch op zijn minst dat ze voor iig voor links (en graag ook voor rechts) een speler huren van een grote club.
Dan past ie prima op FOK!quote:Op donderdag 5 december 2024 14:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe oud ben je, 12? Godverdomme niveautje wel weer hoor
Kraaij is een prima analist. Klassen beter dan alles bij ESPN. Samen met Theo Janssen, Kieft, Boskamp en soms vd Vaart. Ik had het soms niet op Boskamp, maar zou hem graag terugzien. Verder heeft Kraaij hetzelfde als Theo Janssen, ze moeten vechten tegen vooroordelen die zijn ontstaan omdat ze "" flierefluiters" waren als voetballers.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo ongeveer hier gestopt met lezen. Je had evengoed een daadwerkelijk kwispelende labrador een microfoon kunnen geven.
Is meer gebaseerd op persoonlijkheid dan denk ik? Ik heb van dat hele lijstje inhoudelijk nooit echt iets opgestoken.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kraaij is een prima analist. Klassen beter dan alles bij ESPN. Samen met Theo Janssen, Kieft, Boskamp en soms vd Vaart. Ik had het soms niet op Boskamp, maar zou hem graag terugzien. Verder heeft Kraaij hetzelfde als Theo Janssen, ze moeten vechten tegen vooroordelen die zijn ontstaan omdat ze "" flierefluiters" waren als voetballers.
Prima rouleren met een goede selectie idd. Die hebben "we" momenteel niet. Sterker, de basis elf is niet eens Ajaxwaardig. En ik was Alex Pastoor vergeten als analist.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:33 schreef Origami94 het volgende:
Je voetbalt elke dag met elkaar op de training en ziet elkaar elke dag. Dan zou je prima kunnen rouleren toch?
Desnoods doe je het positiespel met team 1 en team 2
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit trouwens, @:ggmm @:maxi-mus @:coco ?
Die Pastoor is nog wel goed. Akkoord.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prima rouleren met een goede selectie idd. Die hebben "we" momenteel niet. Sterker, de basis elf is niet eens Ajaxwaardig. En ik was Alex Pastoor vergeten als analist.
Alsof je bij de dokter komt met rugproblemen. Je zegt zijdelings dat je ook last hebt van je grote teen. En de arts het daarna alleen maar over je grote teen heeft. Truste.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Pastoor is nog wel goed. Akkoord.
Dit lijkt me een blijvertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |