abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215736067
Om misselijk van te worden :r

Eerst komt er een foto van hem naar buiten dat hij bijna een halve zwerver lijkt,

de dag er op roep André van Duin op dat hij weer terug mag op TV als het aan hem zou liggen
quote:
André van Duin over 'cancelen' Matthijs van Nieuwkerk: 'Belachelijk'
https://www.story.nl/show(...)an-nieuwkerk~ead1fbf

en vandaag doet Dries Roelvink er een plasje over.
quote:
Dries Roelvink vindt het tijd dat Matthijs van Nieuwkerk terug komt op televisie
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-nieuwkerk-terug-op

Ze proberen het vlees te kneden zodat die tiran weer terug kan op TV, zo doorzichtig :')

Wie roept het morgen? Marc Marie kotsbrechts? Claudia, mag ik dan bij jou, de Breij? Of toch Giel galbak Beelen? :R
pi_215736112
Ik ben het eens met Dries Roelvink
  zondag 1 december 2024 @ 15:47:37 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215736455
Wat is mediaoffencief?
Je bent een waardeloze agent.
pi_215736486
Alsof die vent daar zelf nog op zit te wachten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zondag 1 december 2024 @ 17:25:22 #5
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_215737923
Wat een leuke hont
  zondag 1 december 2024 @ 17:25:57 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215737932
Prima, maar dan wel bij een commerciële omroep. Heb het altijd al een gotspe gevonden dat daar zo veel belastinggeld naartoe ging.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_215738069
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 17:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prima, maar dan wel bij een commerciële omroep. Heb het altijd al een gotspe gevonden dat daar zo veel belastinggeld naartoe ging.
En dan blijkt dat hij zich ook nog eens niet fatsoenlijk kon gedragen.
pi_215739883
De reden dat hij gecanceld is vind ik ook nogal overdreven hoor. Je wilt toch resultaten met elkaar halen en dan moeten er soms harde woorden vallen. Of zou Pep nu Manchester City in crisis is ook zeggen "ach gut toch jongens, kunnen jullie misschien ietsjes beter jullie best doen"? Of mijn leidinggevende als ik iets verkeerd doe?
pi_215740087
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 15:15 schreef JimPansje het volgende:
Om misselijk van te worden :r

Eerst komt er een foto van hem naar buiten dat hij bijna een halve zwerver lijkt,
[ afbeelding ]

de dag er op roep André van Duin op dat hij weer terug mag op TV als het aan hem zou liggen
[..]
https://www.story.nl/show(...)an-nieuwkerk~ead1fbf

en vandaag doet Dries Roelvink er een plasje over.
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-nieuwkerk-terug-op

Ze proberen het vlees te kneden zodat die tiran weer terug kan op TV, zo doorzichtig :')

Wie roept het morgen? Marc Marie kotsbrechts? Claudia, mag ik dan bij jou, de Breij? Of toch Giel galbak Beelen? :R
En als Johan Derksen het goed vindt? Mag het dan wel?
pi_215740242
Voor zover ik heb begrepen, kan Matthijs van Nieuwkerk maar twee dingen:

1. Snel voorlezen van de autocue. Als hij moet improviseren, dan zit hij te hakkelen en komt hij niet uit zijn woorden.
2. De bullebak uithangen.

Ik heb nooit begrepen waarom hij daar jarenlang zo'n enorm hoog salaris voor kreeg.
pi_215740274
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

1. Snel voorlezen van de autocue. Als hij moet improviseren, dan zit hij te hakkelen en komt hij niet uit zijn woorden.

Ik heb nooit begrepen waarom hij daar jarenlang zo'n enorm hoog salaris voor kreeg.
Als dat waar zou zijn dan hadden ze er toch wel iemand anders voor een modaal salaris neergezet?
pi_215740279
Mag wel terugkomen bij de Top 2000 programma's als Thomas van Luin en Diederik Ebbinge de alternatieven zijn.
  zondag 1 december 2024 @ 19:59:21 #13
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215740418
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

Hij was ook goed in het 'verkopen' van cultuur aan mensen die het gewoonlijk geen bal interesseert.
  zondag 1 december 2024 @ 20:00:18 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215740431
Hij heeft nou ook weer geen kinderen verkracht of zo...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 1 december 2024 @ 20:00:49 #15
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215740438
quote:

Omdat die heel veel kijkers trok
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215740595
quote:
14s.gif Op zondag 1 december 2024 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
De reden dat hij gecanceld is vind ik ook nogal overdreven hoor. Je wilt toch resultaten met elkaar halen en dan moeten er soms harde woorden vallen. Of zou Pep nu Manchester City in crisis is ook zeggen "ach gut toch jongens, kunnen jullie misschien ietsjes beter jullie best doen"? Of mijn leidinggevende als ik iets verkeerd doe?
Mwah, het was daar achter de schermen wel een verziekte cultuur. Sommige mensen zijn daar fors door beschadigd. Dat is aan een hele club mensen te wijten, van de eindredacteuren tot de omroepbonzen tot de zenderbaas. Het is nu alleen allemaal op het bordje van de presentator geschoven.
  zondag 1 december 2024 @ 20:44:16 #17
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215741025
In elk geval is hij van dat belachelijke halflange kapsel af.

Wie zijn die vrouw en die hond trouwens?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215741903
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 20:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

Wie zijn die vrouw en die hond trouwens?
Dat is zijn vrouw. En zijn hond.
pi_215741936
Ik vind het vooral opvallend dat die lui geen sokken dragen, brrrrrrrrr
  zondag 1 december 2024 @ 22:24:38 #20
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215742209
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 17:34 schreef Abid-Meher het volgende:

[..]
En dan blijkt dat hij zich ook nog eens niet fatsoenlijk kon gedragen.
Fatsoenlijk is een beweeglijk begrip. Ik erken de populariteit dat het programma genoot, maar doe dat lekker op RTL, Veronica of SBS. Als Genee ineens naar de NPO gaat zou ik ook gaan steigeren.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 1 december 2024 @ 23:23:34 #21
pi_215742680
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 21:58 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat is zijn vrouw. En zijn hond.
Die hond ziet er veruit het meest verzorgd uit wel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215742833
Heb ik een docu gemist of iets anders? Waarom al die haat naar hem.
Jarenlang als publiekelijk figuur gewerkt, volgens mij heel wat mensen vermaakt. Kan door de presteerdruk misschien fanatiek geweest zijn, niet iedereen kan daar tegen.

Die deden daar uitspraak over en nu ineens is hij de grote tiran.

Beetje over de top lijkt me. of hb ik belangrijke onweerlegbare feiten gemist? (heb alleen internet geen tv)
  maandag 2 december 2024 @ 02:46:18 #23
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_215743216
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 23:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dit. Als dat zijn vrouw is, snap ik zijn woedeuitbarstingen wel. _O-
Gevaccineerd.
pi_215744390
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 23:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Tja, mensen zijn niet op hun charmantst als ze in hun joggingbroek en met ongekamde haren even de hond gaan uitlaten.

In het dagelijks leven ziet ze er zo uit:
  maandag 2 december 2024 @ 09:31:11 #25
pi_215744566
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 02:46 schreef Ghost_Buster het volgende:

[..]
Dit. Als dat zijn vrouw is, snap ik zijn woedeuitbarstingen wel. _O-
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2024 09:08 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Tja, mensen zijn niet op hun charmantst als ze in hun joggingbroek en met ongekamde haren even de hond gaan uitlaten.

In het dagelijks leven ziet ze er zo uit: [ afbeelding ]
Ik bedoelde eigenlijk dat die hond er van hun drieën het beste uitzag. Van de twee mensen kan Matthijs het beste wat styling gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 december 2024 @ 09:46:34 #26
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215744698
Van Nieuwkerk had 15 jaar geleden al een flinke dosis poeder nodig.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215752602
Is dit die gast die Lucky Letters presenteerde?
pi_215752914
Ik vind wel een hippe outfit, trendy. De outcast-look, speciaal voor lieden die per jaar een miljoen aantikken. Volgend jaar pas in de collectie van de H&M maar met een beetje zoeken kun je nu ook fijne combi's maken.

Mijn zoon loopt er ook zo bij.

Maar of je als ouwe ouwe lul er zo bij moet gaan lopen. Wat bedoelt hij daar nou mee? Dat hij jong van geest is? Rijk, vermogend, trendsettend en weer in de scene geaccepteerd?

[ Bericht 18% gewijzigd door yessie234 op 03-12-2024 08:07:20 (aanvulling) ]
pi_215753778
Matthijs was op TV toch best goed? Als je dag in dag uit op TV bent en mensen je niet uitkotsen dan doe je toch iets goed.. er zijn er er genoeg die een aanzienlijke kortere houdbaarheidsdatum hadden op TV.

Dat gezegd hebbende: voor mij is het nog steeds onduidelijk wat er exact wel/niet is gebeurd. En daarnaast: overal verdienen/krijgen mensen een 2de kans. Zelfs mensen die een moord plegen kunnen na 15 jaar weer je buurman worden. Waarom zou hij dan voor eeuwig verketterd moeten worden?
pi_215754379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 08:52 schreef Solispolar het volgende:
Matthijs was op TV toch best goed? Als je dag in dag uit op TV bent en mensen je niet uitkotsen dan doe je toch iets goed.. er zijn er er genoeg die een aanzienlijke kortere houdbaarheidsdatum hadden op TV.

Dat gezegd hebbende: voor mij is het nog steeds onduidelijk wat er exact wel/niet is gebeurd. En daarnaast: overal verdienen/krijgen mensen een 2de kans. Zelfs mensen die een moord plegen kunnen na 15 jaar weer je buurman worden. Waarom zou hij dan voor eeuwig verketterd moeten worden?
Idd. Als er een team is wat met het wil werken, dan moet hij gewoon doen waar hij goed in is gebleken. Cabaretier worden kan altijd nog.
pi_215774677
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Mwah, het was daar achter de schermen wel een verziekte cultuur. Sommige mensen zijn daar fors door beschadigd. Dat is aan een hele club mensen te wijten, van de eindredacteuren tot de omroepbonzen tot de zenderbaas. Het is nu alleen allemaal op het bordje van de presentator geschoven.
Jup, hopelijk komt die heks Dieuwke Wynia nog eens aan de beurt, die leek me veel gestoorder altijd. Die reactie van haar tegen Janine Abbring dat ze de grootste fout sinds Watergate zou hebben gemaakt was wel goud imo. Geeft wel een leuk inkijkje in haar spiegelparadijs. Ik was keihard in lachen uitgebarsten door menig ervaring met halfgare leidinggevenden (zoals zoveel mensen zullen hebben), maar goed. Als je als piepjonge stagiair in zo'n cultuur begint in zo'n kleine wereld als de tv-wereld waar iemand je kan maken of breken blijft wel absurd.

En Fransie Klein is snel naar John de Mol gegaan. Alles bij elkaar flink verziekte cultuur wel daar idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')