Die handige nieuwe breekverpakking vind ik dan wel weer goed gevonden, zodra je nu zo'n pakje openmaakt moet je meteen alles opeten want hersluiten zit er dan niet meer in. Slinkse gladjakkers zijn het
quote:Ik vroeg het me al af
Op woensdag 19 februari 2003 20:42 schreef Bluezz het volgende:
Voor al uw hapjes>>>> lifestyle
quote:jaaaaaa
Op woensdag 19 februari 2003 20:44 schreef Bob.Ross het volgende:
vooral die met biscuit is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke zooi
Maar ook die gewone melkchocolade van hun is yummmmmmie!
quote:Met yoghurt?? Nog nooit van gehoord.
Op woensdag 19 februari 2003 20:58 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Die met die yoghurt!!!! Oh my god!Maar ook die gewone melkchocolade van hun is yummmmmmie!
quote:Heiligschennis!
Op woensdag 19 februari 2003 21:00 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Met yoghurt?? Nog nooit van gehoord.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:04 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Heiligschennis!
Waar kan je die halen?
quote:Nee nee nee, hoe kan je die het beste boycotten zou de vraag moeten zijn
Op woensdag 19 februari 2003 21:05 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Waar kan je die halen?
Rare jongens die fok!kers
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Grote Albert Heijn? Maar inderdaad, is wat schaarser dan de rest
Op woensdag 19 februari 2003 21:05 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Waar kan je die halen?
quote:chocolade is goed, dus niet moaln
Op woensdag 19 februari 2003 21:17 schreef Rieuwert het volgende:
Ze hebben op de officiele site zelfs wallpapers zo te zien
Daar gaat het goede voornemen 'ik ga gezonder eten' weer
quote:Die is gewoon walgelijk lekker
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Et tu Brute Sphere
Op woensdag 19 februari 2003 22:59 schreef Sphere het volgende:
Hij is wel lekker!
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:02 schreef Rulin het volgende:
die naam
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:04 schreef Rieuwert het volgende:
Ik moest wel even lachen om die post van Ed 2 posts boven die van jou trouwens
quote:De naam Ritter Sport is er al heel wat jaren. Eind jaren 70 zat ik al op die dingen te kauwen. Reken maar niet dat die naam ooit verandert.
Op woensdag 19 februari 2003 20:41 schreef Rieuwert het volgende:
Ritter Sport. Hoe halen ze het toch in hun hoofd een ordinair chocoladeproduct met sport te associeren? nouja goed dat mag natuurlijk wel maar ik zie het verband in elk geval niet.
quote:Je hebt helemaal gelijk maar om de een of andere reden vind ik dit nog net wat erger. En steeds als die reclame voorbij komt komt er weer een spreekwoordelijke druppel in die spreekwoordelijke emmer bij. Daarbij, chocola is in elk geval om meerdere redenen bijzonder slecht voor de mens, dat weet ik wel.
Op woensdag 19 februari 2003 23:16 schreef MSXUser het volgende:[..]
De naam Ritter Sport is er al heel wat jaren. Eind jaren 70 zat ik al op die dingen te kauwen. Reken maar niet dat die naam ooit verandert.
Trouwens, mag 'SportLife' dan wel? Kauwgum heeft toch ook niets met sport van doen?
Anyway, ik meen het allemaal ook niet zo heel serieus hoor
quote:Het klinkt gek, maar ik word er in ieder geval vrij rustig van
Op woensdag 19 februari 2003 23:48 schreef bloempjuh het volgende:
Chocola is toch (een beetje) goed voor je?
quote:1 grote popcorn graag.
Op donderdag 20 februari 2003 00:09 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vínd dat witte chocola heel erg goed is voor den mensch
Helaas hebben ze een achterlijke reclame campagne met een slogan die ik nog zelfs beter zou kunnen bedenken. Hiermee hebben ze het exclusiviteits-imago dat ze nog een beetje adden volledig doen wegspoelen, want wie eten er allemaal Ritter Sport, juist van die Duitse happy family figuren met zo'n tandpasta smile. zelfde volk als van de Nutella reclames. en natuurlij kis hun jarenlange ongewijzigde verpakkingnu ineens handig (en ja het handige foefje heeft zelfs een naam!). Kortom, voor mij oogt het nu als niet veel meer dan een van die vele Duitse chocolade producten die zonder handige knikpack voor 35 eurocent worden aangeboden bij de Aldi.
quote:Probleem is dat goede witte chocolade zo'n zeldzaamheid is. Meestal smaakt het naar plastic of naar zeep
Op donderdag 20 februari 2003 00:09 schreef bloempjuh het volgende:
Ik vínd dat witte chocola heel erg goed is voor den mensch
Ritter sport met smarties hmm
ik eet tegenwoordig minstens 2 van die dingen in de week..
Reden: Heb net weer 3 repen gekregen van een kennis omdat ik een LP overgenomen heb op CD
quote:Schogetten met Kokos
Op woensdag 19 februari 2003 21:06 schreef schatje het volgende:
Die blokjes chocolade zijn ook heel lekker, ook een Duits merk, kun je bij de Lidl kopen.
quote:"Vierkant, makkelijk, lekker".
Op donderdag 20 februari 2003 00:16 schreef Vork
met een slogan die ik nog zelfs beter zou kunnen bedenken.
Maargoed, lekker is het wel, ik ben momenteel bezig aan een blok hazelnoot-rozijn
quote:Mocht je toevallig iemand kennen die in het bezit is van een groothandelspas dan heb je geluk. Daar is het nog volop te koop (net als de Ritter Sport yoghurt
Op zondag 30 maart 2003 19:47 schreef k_man het volgende:
Welke sadistische lul zorgt ervoor dat de lekkerste smaak (puur met marsepein) vrijwel nergens meer te vinden is?
Wel redelijk duur, 0.49 euro cent voor zon ding. Prijsstickertje zit er nog op. Weet iemand waar je die goedkoper kunt krijgen?
wel dat marsepein erg lekker is als je er niet teveel van eet. en dat die smaak nou net niet in het oosten van het land is te krijgen. nergens
quote:Ghe, een jaar later en ik heb er nog geen gehad.
Op donderdag 20 februari 2003 17:29 schreef Myster_E het volgende:
Ik moet er misschien ook maar eens een kopen.
quote:Moet je toch maar eens gaan doen.
Op zaterdag 14 februari 2004 22:41 schreef Myster_E het volgende:[..]
Ghe, een jaar later en ik heb er nog geen gehad.
quote:Koolhydraten, energierijk enzo...handig bij het sporten
Ritter Sport. Hoe halen ze het toch in hun hoofd een ordinair chocoladeproduct met sport te associeren? nouja goed dat mag natuurlijk wel maar ik zie het verband in elk geval niet.Die handige nieuwe breekverpakking vind ik dan wel weer goed gevonden, zodra je nu zo'n pakje openmaakt moet je meteen alles opeten want hersluiten zit er dan niet meer in. Slinkse gladjakkers zijn het [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]
quote:Wanneer je in Duitsland komt: 35 cent per pakje. En veel meer soorten die hier niet te krijgen zijn (oa rum, cornflakes, mint, cocos en met smarties erin).
Wel redelijk duur, 0.49 euro cent voor zon ding. Prijsstickertje zit er nog op. Weet iemand waar je die goedkoper kunt krijgen?
quote:Wat een bagger en vooral zeer duffe conclusie, als je een ritter sport normaal opent kan je hem oook niet meer dichtkrijgen.
Die handige nieuwe breekverpakking vind ik dan wel weer goed gevonden, zodra je nu zo'n pakje openmaakt moet je meteen alles opeten want hersluiten zit er dan niet meer in. Slinkse gladjakkers zijn het [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]
Die witte is lekkerst!
Maar wat zeer aan te raden is is zo biscuit/chocola ritter sport even in de friezer te leggen, nahja even hoelang je wil, als je hem dan eet is die heel knapperig, kwam ik achter in Frankrijk daar had je ook van dat soort dingen en stond dat achter op de verpakking.
quote:Subjectief kulargument. Kan me geen reet schelen, andere soorten kun je wel weer dichtmaken.
Op zondag 15 februari 2004 11:57 schreef Cassii het volgende:[..]
Wat een bagger en vooral zeer duffe conclusie, als je een ritter sport normaal opent kan je hem oook niet meer dichtkrijgen.
Friezer ![]()
quote:Meen je dit? Ik vrees van wel.
Op zondag 15 februari 2004 00:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Koolhydraten, energierijk enzo...handig bij het sporten
lkkr
quote:Ja verrekte jammer dat het zo lekker is
Op zondag 15 februari 2004 21:59 schreef noizzie het volgende:
Met rum-rozijnen!!! [bij jamin]
Met Marsepein [bij jamin]
Met yoghurt-bosvruchten /aardbei en meer [ gehad in duitsland]
lkkr
Het is Avatar trouwens ipv Atavar. Maar zo kleurt je signature wel mooi bij je ondertitel
quote:whehe zal ik maar ff veranderen.. me avatar doet het al weer maanden, dus eiglijk dubbel dom dat et er nog staat...
Op zondag 15 februari 2004 22:02 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Ja verrekte jammer dat het zo lekker is
Het is Avatar trouwens ipv Atavar. Maar zo kleurt je signature wel mooi bij je ondertitel
quote:Hahaha.
Op zondag 15 februari 2004 21:54 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Subjectief kulargument. Kan me geen reet schelen, andere soorten kun je wel weer dichtmaken.
vooral die witte met hazelnoten erin is jummie ![]()
* eigenlijk ben ik verzot op alle chocola, behalve puur
*
quote:De enige lekkere.
Op zondag 15 februari 2004 00:56 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Vanmiddag nog eentje met marsepein op.
quote:veel? Lukt mij met gemak als ik n vreetkick heb hihi....verder ben ik heeeel gezond bezig altijd..
Op zaterdag 14 februari 2004 22:22 schreef _onderhond_ het volgende:
1 zon ding in 1 keer helemaal opeten is idd best veel. Maar het gaat denk ik wel lukken, hoef nog maar 3/16.
quote:Chocolade is Zalig!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:49 schreef FrankC het volgende:
Chocola is smerig
Bij Lidl en AH verkopen ze ook Ritter Sport mini's. Alle smaken in een pakje! Lekkahhhhhh
Ik ben vooral gek op de yoghurt en biscuit ![]()
Ritter Sport Mini
quote:Ook niet verkeerd idd
Op donderdag 19 februari 2004 21:24 schreef Toadette het volgende:
Geef mij maar bonbon bloc.
Die is idd ook mijn absolute favoriet! Heerlijk!quote:Op woensdag 19 februari 2003 21:13 schreef Jerommeke.nl het volgende:
marsepein! aaaa<p>waarom hebben ze die nergens in t oosten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |