SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Pijnmoordenaar Voor Je Voeten
Moe Van De Pijn Dit Vernietigt Je Voetpijn Voorgoed
last van likdoornsquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
Altijd leuk die letterlijk vertaalde spammailtjes
[..]
deze waren kwalitatief wel erg goed, maar Nederland is maar een semi droplandquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, zulke dingen heeft Venco hier een paar jaar geleden ook proberen te slijten, was geloof ik geen succes
Deze dingen:
[ afbeelding ]
Deze waren best lekker!quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, zulke dingen heeft Venco hier een paar jaar geleden ook proberen te slijten, was geloof ik geen succes
Deze dingen:
[ afbeelding ]
Ik heb ze op de een of andere manier nooit geproefd, terwijl dat wel iets is dat ik normaal zou uitproberenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze waren kwalitatief wel erg goed, maar Nederland is maar een semi dropland
dan vraag je de deense versie in je kerstpakketquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze op de een of andere manier nooit geproefd, terwijl dat wel iets is dat ik normaal zou uitproberen
Ik heb geen keuze in kerstpakket, gewoon iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan vraag je de deense versie in je kerstpakket
ik zeg toch ook vragenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze in kerstpakket, gewoon iedereen hetzelfde
Ja denk dat jij een ander soort management hebt danquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg toch ook vragen
als ik mijn baas dingen lief vraag doet hij het nog wel eens voor me
vorig jaar dit in mijn kerstpakket gekregen nadat ik zei datik een thema boekenplank aan het maken was
[ afbeelding ]
Hoe is het nu met de themaboekenplank?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg toch ook vragen
als ik mijn baas dingen lief vraag doet hij het nog wel eens voor me
vorig jaar dit in mijn kerstpakket gekregen nadat ik zei datik een thema boekenplank aan het maken was
[ afbeelding ]
Ik krijg heul geen kerstpakketquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze in kerstpakket, gewoon iedereen hetzelfde
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg heul geen kerstpakket
in een doos in een opslag in nieuwegeinquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de themaboekenplank?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een doos in een opslag in nieuwegein
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een doos in een opslag in nieuwegein
Hoezo last-minute, het is donderdag pas sinterklaasquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga ook nog even last-minute een sinterklaas cadeau kopen. Hopelijk heeft de rest dat vanmorgen al gedaan.
Bij mijn broer komt die morgen al langs.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo last-minute, het is donderdag pas sinterklaas
Dan moet je maar snel gaan voor de winkels zo dicht gaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn broer komt die morgen al langs.
Nightrider doe maarquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil gewoon een poll om te vragen of ik een Baywatch of Knightrider foto moet doen
Waarom niet als zanger?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil gewoon een poll om te vragen of ik een Baywatch of Knightrider foto moet doen
Shauni McClain.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
Ik had van de week pantoffels besteld bij scapino. Gingen we vanmiddag even ophalen.
Kon ze mijn naam niet vinden in ze map, maar ze keek alleen bij de bestellingen van vandaag.
Dus ik zo "ze zijn de 26e geleverd"
"Oh dan moet ik verder terug zoeken"
Sloeg ze hem helemaal naar begin november???
Assistent filiaalmanager stond naast haar een andere klant te helpen. Maar die zei nog "ze zei de 26e"
En ze kon het maar niet vinden, mijn naam stond niet tussen se bestellingen van 9, 10 en 11 november
Tot andere klant weg was en de assistent filiaalmanager die map naar de juiste datum sloeg "hier moet je zoeken"
Hoog niveau was het
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zie/zag liever Yasmin Bleeth toen,dan Erika Elniakquote:
Ook een erg mooie vrouw ja.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie/zag liever Yasmin Bleeth toen,dan Erika Elniak
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]die zal niet snel promotie maken
en terechtquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:50 schreef essnhills het volgende:
Die ander was er ook een beetje klaar mee denk ik
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:52 schreef mschol het volgende:
1,5kg muskaatdruiven
dat wordt mijzelf ziek eten aan druiven binnenkort
wat? nee zelfs nu nog niet nodigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt de periode van het jaar waar ik verreweg het minst mee heb. Het begon om 15:00 al donker te worden en nu al moeten de lichten aan.
Nog anderhalve week voor de langste avond van het jaar, dan gaan de dagen weer lengen aan het einde
Ik zit toch echt in het donker momenteel. Het is dat ik over 5 minuten weg ga, anders waren de gordijnen nu dicht gegaan en de lampen aan.quote:
mogelijk zitten dat soort mensen in een kamer zonder ramen ofzoquote:
Er is geen 'juiste' tijdzone.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste tijdzone voor ons
Nee het is gewoon ALTIJD tijd voor bierquote:
ik heb hier de zon op de schuine ramen dus het is nog heerlijk warm op de bankquote:
Tijd is relatief en buigbaarquote:
ja die is echt super schattigquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DCrycqCotG6/
@:Bitterbal
Ah, dat is het dus.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hier de zon op de schuine ramen dus het is nog heerlijk warm op de bank
Jij blijquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is het dus.
Als je op een plek woont waar het momenteel bewolkt is en waar de zon vanaf 14:30 niet meer naar binnen schijnt als het niet bewolkt is, is het nu gewoon donker binnen.
of je hebt de indeling van je huis gewoon gericht op licht van buiten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is het dus.
Als je op een plek woont waar het momenteel bewolkt is en waar de zon vanaf 14:30 niet meer naar binnen schijnt als het niet bewolkt is, is het nu gewoon donker binnen.
Ik ga nu richting een zwembad zonder ramen, dus het kan me ook niets verrotten verder.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijKun je weer lekker KLAGEN en JANKEN en ZUURKUTTEN
Dat is een beetje lastig als je in een pand woont waar aan weerskanten van de inpandige gang woningen zijn. Ik heb maar aan één kant ramen.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je hebt de indeling van je huis gewoon gericht op licht van buiten.
Als ik naar het eetgedeelte (wat ik tot eetgedeelte heb gebombardeerd) ga dan is het ook licht aan genot.
Maar op de bank heb ik lang genoeg licht.
Staat weer een muffin op je te wachten als je straks terugkomt?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu richting een zwembad zonder ramen, dus het kan me ook niets verrotten verder.
Nee, die is naar @4EverBlackEyed verzonden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat weer een muffin op je te wachten als je straks terugkomt?
Volgende week zijn ze weer in de bonus, nog even volhoudenquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die is naar @:4EverBlackEyed verzonden.
Fijn. Dag hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu richting een zwembad zonder ramen, dus het kan me ook niets verrotten verder.
Kun je zeggen dat je voeten zijn gegroeidquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:15 schreef essnhills het volgende:
Pantoffeltjes zijn wel comfi
Mijn maat hadden ze natuurlijk niet, maar het is met zo'n bontje aan de binnenkant dus er stond bij dat je een maat groter moest bestellen.
Dus maat 36 past nu wel
Pas eindelijk maat 36quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je zeggen dat je voeten zijn gegroeid
Ja, lekker om 14 uur al donker.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel de juiste tijdzone voor ons
Heb even goed geld kapot geslagen bij HANOS voor wat mooie pakketten voor de jongens (en meiden) die mij helpen op de zaak.quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kerst gaat om delen en geven, niet om krijgenquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb even goed geld kapot geslagen bij HANOS voor wat mooie pakketten voor de jongens (en meiden) die mij helpen op de zaak.
Besef mij nu dat ik voor mezelf niets heb.
Vanochtend was het lekker in het driehoekje, sinds uur of drie een en al treurnisquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit toch echt in het donker momenteel. Het is dat ik over 5 minuten weg ga, anders waren de gordijnen nu dicht gegaan en de lampen aan.
Weet ik wel. Ik hoef ook niks.quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kerst gaat om delen en geven, niet om krijgen
ik waarschijnlijk wel ietsquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ook, alleen de honden vam 1 buur werken niet zo mee met de rustquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
ik heb gelukkig ook rustige buren die geen herrie maken
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
sorry flory, zag het helemaal niet![]()
ja dat was een intensieve zoektochtquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:45 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)muur-musicalhal.html
Lol
Ik ook, dat is echt zo fijn. Hoop dat ze nooit verhuizenquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
Rotiquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
Missie geslaagd 1e geworden na drie pogingen, ga nu roti maken
[ afbeelding ]
mijn huidige buren links zijn ook rustig gelukkig, honden heb ik niet meer gehoordquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:38 schreef Karzai het volgende:
wat vervelendquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:57 schreef mschol het volgende:
zo dus op pad, en kreeg net te horen dat ik daar friet te eten krijg![]()
Ja als je ze ook in moet doen voordat je ze in hebt om goed te zien is dat wel lastigquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:52 schreef Nizno het volgende:
trouwens een leuke lenzencontrole gehad vanmorgen...
vond al dat ik minder goed zag dan gisteren... dacht zal wel weer aan mij liggen.
Blijk ik de nieuwe lenzen omgewisseld te hebben![]()
Staat duidelijk een R en een L op.. maar Nizno kan alsnog de lens in het verkeerde oog drukken
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
en weer thuis. Oven staat voor te verwarmen voor Pizza
nou, af en toe voel ik mij wel bezwaard hoor als ik daar weer eens blijf eten..quote:
ik zag het prima... ik wissel gewoon L en R regelmatig omquote:Op zaterdag 30 november 2024 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als je ze ook in moet doen voordat je ze in hebt om goed te zien is dat wel lastig
quote:
nicequote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Kerstboom![]()
[ afbeelding ]
@:citizen.erased
wat hangen je ballen wonderschoonquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Kerstboom![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Kerstboom![]()
[ afbeelding ]
ik vermoed zomaar dat als ze die al zou maken... ik niet aan de ontvangende kant staquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gehaakte van 1.5m heeft @:essnhills nog niet af?
Een echte of een kunstboom? Ik ben voor mijn doen erg laat dit jaar, normaal zet ik 'm het liefst in oktober al neerquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:08 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier staat ie nog niet, pas na klaas
Ik heb nog niets staanquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die gehaakte van 1.5m heeft @:essnhills nog niet af?
Deze is ook gehaakt?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed zomaar dat als ze die al zou maken... ik niet aan de ontvangende kant sta
Ja vriend zat ook al te zeuren, hij doet dat altijd.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een echte of een kunstboom? Ik ben voor mijn doen erg laat dit jaar, normaal zet ik 'm het liefst in oktober al neer
Lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:24 schreef Nizno het volgende:
geen zin om langer te wachten.... pastatijd
volgens mij hebben we dezelfde panquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef Karzai het volgende:
alles gesneden het gaat nu in de pan , uurtje laten pruttelen dan is het wel klaar
[ afbeelding ]
dit is een bk braadpanquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij hebben we dezelfde pan
ah nee ik heb een blauwe crueset, ooit een keer gehaald met een black friday dealtjequote:
ja is wel een hele goede pan, altijd fijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:42 schreef Karzai het volgende:
bij de kringloop opgepikt voor 7,50, nieuw zijn ze 100 euro![]()
die zijn nog iets duurder ja betaal je wel 500 voorquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah nee ik heb een blauwe crueset, ooit een keer gehaald met een black friday dealtje
zekersquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is wel een hele goede pan, altijd fijn
dingen gaan een leven mee
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Kerstboom![]()
[ afbeelding ]
niks mis mee ik ook hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook pannen van BK.
En een paar van de Ikea
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Flashbacks naar m'n kortingsalade.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Flashbacks naar m'n kortingsalade.
Die gele fucker moet er wel op tijd uit hequote:
ik laat em lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gele fucker moet er wel op tijd uit he
Hier ook. Hoort niet voor Sinterklaasquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hier volgende week zaterdag
Mooiquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Kerstboom![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hier volgende week zaterdag
Ik dacht alquote:
quote:
ja ik snap hoe je dat kan verwisselenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef gianni61 het volgende:
Ik wilde eten gaan maken.
Maar heb per ongeluk een biertje open gemaakt
Goed hoorquote:
Druk weekend. Spoedje waardoor ik het weekend moet doorwerken.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed hoor. Gaat z’n gangetje
![]()
Hoe is het daar?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier ook. Hoort niet voor Sinterklaas
Zal het zometeen nog eens gaan proberenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik snap hoe je dat kan verwisselen
Mew. Tegenwoordig hecht ik veel waarde aan mijn weekendquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Druk weekend. Spoedje waardoor ik het weekend moet doorwerken.
Dus nu moe op de bank. Maar verder gaat het best prima
Ach. Ik had niks bijzonders gepland. Klant is blij en ik heb weer een extraatje op de bankrekeningquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Mew. Tegenwoordig hecht ik veel waarde aan mijn weekend! Fijn dat alles verder goed gaat
Dat is altijd fijnquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach. Ik had niks bijzonders gepland. Klant is blij en ik heb weer een extraatje op de bankrekening
Een combi van lik-me-reet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Zijdezachte biologisch yoghurt, met twee stokjes echte vanille en een exclusief jammetje van Tiptree, wat is het leven toch lekker en mooi
Heerlijk gap, ik heb een pan macaroni gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:32 schreef Karzai het volgende:
alles gesneden het gaat nu in de pan , uurtje laten pruttelen dan is het wel klaar
[ afbeelding ]
Ach jeetje. Nou geef maar hier, ik help je wel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef gianni61 het volgende:
jij gaat zijn eten maken, ach wat een lief aanbod van jequote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jeetje. Nou geef maar hier, ik help je wel.
Ik maakte gister ook een biertje open toen ik eten ging makenquote:Op zaterdag 30 november 2024 18:17 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij gaat zijn eten maken, ach wat een lief aanbod van je
ik denk dat Gianni jou ook wel zijn eten wil laten makenquote:
48 uurquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
wat zit er tussen 3 en 4?
[ afbeelding ]
nee dat is als het op 3 of 4 is.quote:
nee het wordt op 3 of 4 december bezorgd begrijp ik daaruitquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is als het op 3 of 4 is.
tussen 3 en 4 zou zijn na 3 en voor 4
maar dat staat er niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee het wordt op 3 of 4 december bezorgd begrijp ik daaruit
neuj.... t zijn maar slippersquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat Gianni jou ook wel zijn eten wil laten maken
ohh hiernaaa komen de oesters nog!quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:07 schreef Karzai het volgende:
neem hierna nog wat oestertjes de champagne laat ik maar dicht, ben moe
Thanks, is altijd wel leuk tussendoor.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef kwiwi het volgende:
Heb die nieuwe Netflix serie Man on the Inside gekeken, aanrader als je van feelgood comedy houdt
ik gooi hem er bij op de lijstquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef kwiwi het volgende:
Heb die nieuwe Netflix serie Man on the Inside gekeken, aanrader als je van feelgood comedy houdt
Sinds ik the good place heb gekeken vind ik die acteur niet zo leukquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef kwiwi het volgende:
3 3/4 december.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
wat zit er tussen 3 en 4?
[ afbeelding ]
Harry!quote:
Hagrid op de brommert.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Harry!
die komt mn slippers brengen
Oh echt? Vind Ted Danson eigenlijk altijd wel goed.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds ik the good place heb gekeken vind ik die acteur niet zo leuk
een non van vanille en eik. en ze rijdt in een barrel.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Kompaan - Ivan the Impostor.
Vanilla & oak quadrupel, non barrel aged. 12 %. Ben benieuwd.
Brb, Even paprika en peterselie in de appeltaart gooienquote:Alternatief
Varieer eens met andere kruiden zoals paprikapoeder, peterselie, kervel, bieslook, koriander, rozemarijn, oregano en komijn.
Wachten totdat US weet dat oesters de ingekookte leftovers uit de tena slips van het verzorgingstehuis zijn, gemengd met deugbloemkool tegen de pislucht.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:30 schreef Karzai het volgende:
Slurpen slurpie, beetje rare combinatie roti en oesters but why not?
[ afbeelding ]
Allemaal onzin. Krijg je alleen maar allergische intolerante veganistische deugwokie babies van.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
Maar nu schoonzusje zwanger is allerlei ingrediënten checken of ze dat mag hebben
Kaneel mag je bijvoorbeeld met mate, maar niet iedere dag
Dus gewoon volgieten met alcohol en rauwe vis enzulks?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal onzin. Krijg je alleen maar allergische intolerante veganistische deugwokie babies van.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn keel voelt als schuurpapier
Als je ziek wordt, nog maar even snel doen voor de vakantie danquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn keel voelt als schuurpapier
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon volgieten met alcohol en rauwe vis enzulks?
O, dank je! Zitten er kokindjes in?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Droppot richting Buda schuift
Ja, het zal volgende week donderdag toch wel weer achter de rug zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je ziek wordt, nog maar even snel doen voor de vakantie dan
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dank je! Zitten er kokindjes in?
Ik zal het aan haar doorgevenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkBiefstuk ook. The bleuer the better
Even wat medicijnen tegenaan gooien voor de zekerheidquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het zal volgende week donderdag toch wel weer achter de rug zijn?
Zoals?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even wat medicijnen tegenaan gooien voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Liever een pannetje mosselenquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:38 schreef Karzai het volgende:
zo echt heerlijk hoor oesters, je proeft de zee
quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:40 schreef dud0r het volgende:
Aangezien het ooit ter sprake kwam.
Pannekoek babi pangang is prima te etenJe bent een dag te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sint pannekoek was gisteren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Pannekoek babi pangang is prima te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pannekoek babi pangang is prima te eten@LTVDK @4EverBlackEyedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik neem aan dat ie deze niet eerst op zijn hoofd heeft gelegdquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je bent een dag te laat
sint pannekoek was gisteren.
Verse gemberbier. Lekker alles wegbrandenquote:
Paracetamol schijnt te helpen bij keelpijn, zegt google. Neem zelf altijd "cough & cold" medicijnen, werkt perfect, maar dat heb je in Nederland niet.quote:
Ik heb wel verse gember in huis voor gemberthee met honing.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verse gemberbier. Lekker alles wegbranden
nee want hij is een dag te laatquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie deze niet eerst op zijn hoofd heeft gelegd
Is dat niet zoiets als coldrex, wat gewoon paracetamol is met vitamine c?quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paracetamol schijnt te helpen bij keelpijn, zegt google. Neem zelf altijd "cough & cold" medicijnen, werkt perfect, maar dat heb je in Nederland niet.
Nee zit sowieso een cough suppressant in en iets dat het slijm helpt oplossen. En een slaapmiddel bij de nachtvariant.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet zoiets als coldrex, wat gewoon paracetamol is met vitamine c?
Pannekoek babi pangang is prima te etenHij heeft zich gewoon opgeofferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Klinkt als iets Amerikaansquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zit sowieso een cough suppressant in en iets dat het slijm helpt oplossen. En een slaapmiddel bij de nachtvariant.
Ik zit nu in de eerste fase. Dus maandag fase 2.quote:Stage 1: Early (Days 1 to 3)
Within one to three days of picking up a cold virus, you may notice a tickle in your throat. About half of all people with colds report a tickly or sore throat as their first symptom. Other common cold symptoms you may experience during this early stage include:
Sneezing.
Runny nose.
Stuffy nose (nasal congestion).
Cough.
Hoarseness.
Stage 2: Active (Days 4 to 7)
Symptoms typically worsen or peak during this stage. In addition to the symptoms in stage 1, you may experience:
Body aches.
Headache.
Runny eyes and nose.
Fatigue.
Fever (more common in children).
Stage 3: Late (Days 8 to 10)
Colds usually begin to wind down during this stage.
Vond hem naar het einde toe wel ietwat deprimerend worden hoorquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:15 schreef kwiwi het volgende:
Ja is het ook.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als iets Amerikaans
[..]
Ik zit nu in de eerste fase. Dus maandag fase 2.
Even lekker stoombad op vakantie anders.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is het ook.
Hmm hopelijk is het snel over dan en heb je er niet teveel last van.
Oei, dat is nog snel gegaan zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Eva van longeneeslijk is er niet meer
Even brullen hoor.
Oh dat is ook snel gegaanquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Even brullen hoor.
Ja twee keer zelfs, anders was die vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dat is ook snel gegaanMaar ik dacht al dat het ineens hard ging toen ze de boekrelease naar voren haalden.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Even brullen hoor.
Ik heb dat longeneeslijk compleet gemist eigenlijk, maar tochquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja twee keer zelfs, anders was die vandaag.
Ben echt van de leg.
Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
Lol
Ik was recepten aan het googelen voor Kerst
Maar nu schoonzusje zwanger is allerlei ingrediënten checken of ze dat mag hebben
Kaneel mag je bijvoorbeeld met mate, maar niet iedere dag. @:kaneelstokje
Maar gelukkig komt het Voedingscentrum met alternatieven voor kaneel:
[..]
Brb, Even paprika en peterselie in de appeltaart gooien
Hete sauna helpt echtquote:Op zaterdag 30 november 2024 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even lekker stoombad op vakantie anders.
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja twee keer zelfs, anders was die vandaag.
Ben echt van de leg.
Nog ergens strepsils liggen?quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Supermarkt geweest. Drop vergeten
Geeft niks barbapappa gisteren was je nog een zeilbootquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
* Droppot weer naar Buda schuiftquote:Op zaterdag 30 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Droppot weer naar Buda schuift
Ga jij nog naar een kerstmarkt Kwietje?quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Even brullen hoor.
Ik wel, maar mij vraag je het niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nog naar een kerstmarkt Kwietje?
Naar welke kerstmarkt ga jij dan kutjequote:Op zaterdag 30 november 2024 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik wel, maar mij vraag je het niet.
München, Leipzig.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar welke kerstmarkt ga jij dan kutje
Okee leuk, pak je die tram ook mee in M? bij de Sendlinger Tor?quote:
Ik reis in München doorgaans met de metro, maar mocht ik hem tegenkomen dan maak ik een foto voor je.quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee leuk, pak je die tram ook mee in M? bij de Sendlinger Tor?
Nou ja een foto van die tram heb ik welquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik reis in München doorgaans met de metro, maar mocht ik hem tegenkomen dan maak ik een foto voor je.
Die snack heb ik een tijd terug nog zitten lezen, toevallig moet ik in december ook een keer 's nachts met de ICE.quote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, Travelsnack #10 Dr_Flash in TRV / Fles' centrale Travelsnackstopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |