SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Pijnmoordenaar Voor Je Voeten
Moe Van De Pijn Dit Vernietigt Je Voetpijn Voorgoed
last van likdoornsquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:51 schreef LTVDK het volgende:
Altijd leuk die letterlijk vertaalde spammailtjes
[..]
deze waren kwalitatief wel erg goed, maar Nederland is maar een semi droplandquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, zulke dingen heeft Venco hier een paar jaar geleden ook proberen te slijten, was geloof ik geen succes
Deze dingen:
[ afbeelding ]
Deze waren best lekker!quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, zulke dingen heeft Venco hier een paar jaar geleden ook proberen te slijten, was geloof ik geen succes
Deze dingen:
[ afbeelding ]
Ik heb ze op de een of andere manier nooit geproefd, terwijl dat wel iets is dat ik normaal zou uitproberenquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze waren kwalitatief wel erg goed, maar Nederland is maar een semi dropland
dan vraag je de deense versie in je kerstpakketquote:Op zaterdag 30 november 2024 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze op de een of andere manier nooit geproefd, terwijl dat wel iets is dat ik normaal zou uitproberen
Ik heb geen keuze in kerstpakket, gewoon iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 30 november 2024 15:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan vraag je de deense versie in je kerstpakket
ik zeg toch ook vragenquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze in kerstpakket, gewoon iedereen hetzelfde
Ja denk dat jij een ander soort management hebt danquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg toch ook vragen
als ik mijn baas dingen lief vraag doet hij het nog wel eens voor me
vorig jaar dit in mijn kerstpakket gekregen nadat ik zei datik een thema boekenplank aan het maken was
[ afbeelding ]
Hoe is het nu met de themaboekenplank?quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zeg toch ook vragen
als ik mijn baas dingen lief vraag doet hij het nog wel eens voor me
vorig jaar dit in mijn kerstpakket gekregen nadat ik zei datik een thema boekenplank aan het maken was
[ afbeelding ]
Ik krijg heul geen kerstpakketquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze in kerstpakket, gewoon iedereen hetzelfde
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg heul geen kerstpakket
in een doos in een opslag in nieuwegeinquote:Op zaterdag 30 november 2024 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de themaboekenplank?
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een doos in een opslag in nieuwegein
quote:Op zaterdag 30 november 2024 15:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in een doos in een opslag in nieuwegein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |