SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Kan ik niets aan doenquote:
Niemand heeft zin in de LAPO en ik let nooit opquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Statistisch kan het geen toeval zijn
Ik let ook nooit op, maar mij gebeurt het zelden.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand heeft zin in de LAPO en ik let nooit op
Mensen die op het Fok!Forum zitten.quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Zou er zoiets bestaan als LAPO-angst?
En wat voor typetjes zijn dat dan?
Heb je muffins?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik let ook nooit op, maar mij gebeurt het zelden.
Delen?quote:
Waarom zou je daarop gaan zitten?quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die op het Fok!Forum zitten.
Weet ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou je daarop gaan zitten?
Genereusquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Koop straks wel weer verse.
Volgende week zijn ze weer 1+1 bij de AHquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Koop straks wel weer verse.
quote:„Ineens hoorde ik wat geritsel en bam! Daar stond een wolf. Hij greep mijn hond achter de schouder, waardoor hij omviel en op z’n rug kwam te liggen. De wolf zette zijn poten aan weerszijden van zijn lijf en stond klaar om ’m in de keel te bijten.” Dat liet Hans niet gebeuren: hij gaf het roofdier een schop. „Toen richtte hij zich tot mij. Oren naar achter, tong uit de bek, tanden laten zien… hij nam een houding aan om mij te bespringen. Ik wist hem af te leiden en had toen net genoeg tijd om hem tegen de kaak te trappen.”
quote:Op zaterdag 30 november 2024 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genereuslaat je de postduif weer vliegen?
Nou, hebben we toch geluk gehad dat we niets zijn tegen gekomenquote:
En waar was dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |