Samequote:Op zaterdag 30 november 2024 00:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
En hier nokken we echt mee voor nu. Was weer enerverend en leerzaam allemaal.
Bekijk deze YouTube-video
Das wel de manier om de integratie te omzeilen!quote:Op zondag 1 december 2024 00:00 schreef Shii het volgende:
The Emptiness Machine - Linkin Park
Die tijd weet ik nog welquote:Op zondag 1 december 2024 01:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
If you're ready come and get it
Ik heb er niets mee ,maar ik weet nog wel de periode dat jij haar regelmatig posttequote:
Ook die periode gaat met de tijd mee. Vanzelfsprekend snap ik dat jij er weinig mee hebtquote:Op zondag 1 december 2024 01:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee ,maar ik weet nog wel de periode dat jij haar regelmatig postte
Muziek is emotie , ze raakt iets in mensen , dat is mooiquote:Op zondag 1 december 2024 01:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook die periode gaat met de tijd mee. Vanzelfsprekend snap ik dat jij er weinig mee hebt
Dat doet het vaak, maar kan het soms moeilijk interpreterenquote:Op zondag 1 december 2024 01:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Muziek is emotie , ze raakt iets in mensen , dat is mooi
Misschien is hoeft dat ook niet altijd?quote:Op zondag 1 december 2024 02:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat doet het vaak, maar kan het soms moeilijk interpreteren
Blijft zo vaag allemaalquote:Op zondag 1 december 2024 02:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien is hoeft dat ook niet altijd?
Ow jeequote:Op zondag 1 december 2024 02:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijft zo vaag allemaal
Deze is voor de gevallen strijders
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 1 december 2024 02:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien is hoeft dat ook niet altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |