Ah het zit dus in wel/geen laadfase. Ik ga daar denk geen gebruik van maken hou het wel bij de aanbevolen dosering.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:56 schreef maily het volgende:
https://www.google.nl/url(...)YxU0w-QXXCmsdILzssKe
Zijn proteïneproducten eigenlijk wel gezond? Eet gewoon een gekookt eiquote:Op vrijdag 29 november 2024 17:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het zit dus in wel/geen laadfase. Ik ga daar denk geen gebruik van maken hou het wel bij de aanbevolen dosering.
Sowieso geen fan van allerlei supplementen maar creatine en extra eiwitten schijnen wel behoorlijk belangrijk te zijn voor je herstel als je gewichten doet.
Wil liever niet teveel eieren eten ivm erfelijke cholesterolaandoening.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:21 schreef Ericr het volgende:
Laadfase is inderdaad niet nodig en eiwitten gewoon uit je voeding halen.
Voor het gemak een shake is prima zo nu en dan maar als gewoonte totaal overbodig.
Ik begrijp die preworkout nooit. Je gooit je hartslag omhoog terwijl je nog niks doet. Mijn ervaring is dat ik eerder moe ben.quote:Op vrijdag 29 november 2024 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil liever niet teveel eieren eten ivm erfelijke cholesterolaandoening.
Preworkout zijn gewoon 2 of 3 espresso's. Verder geen bullshit repen of andere zoete zooi. Magnesium en B5 slik ik wel, schijnt sowieso gunstig te zijn ongeacht of je traint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |