Oh no, waarom had/heb je de crisisdienst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fuck... bel ik eens de crisisdienst
Komt de psychiater zo op huisbezoek...
Volgende keer even beter nadenken voordat ik bel
Was een beetje downquote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh no, waarom had/heb je de crisisdienst nodig?
Wat leuk voor jequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:24 schreef Barbusse het volgende:
Er is een nieuwe platenzaak geopend om de hoek van m'n werk 😳 Of beter gezegd; een platenzaak/boekenzaak/art gallery 😳
#HELEHARDEPLASSERNU
Blow me, you uncultured wobblycockquote:
Merciquote:
Ergens voor sparen is veel leuker joh! Dan ben je veel dankbaarder met je aanschafquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blow me, you uncultured wobblycock
[..]
Merci
Waarom ben ik arm
Ik spaar mijn hele leven al voor een motor die ik heel graag wil hebben en ik ben er bijnaquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ergens voor sparen is veel leuker joh! Dan ben je veel dankbaarder met je aanschaf
Oooh wat ontzettend tof!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik spaar mijn hele leven al voor een motor die ik heel graag wil hebben en ik ben er bijna
Hele leven is misschien wat te veel gezegd maar al wel best langquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat ontzettend tof!
Hier op het moment geen grote spaardoelen
Alsnog tof toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele leven is misschien wat te veel gezegd maar al wel best lang
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Ik denk nog een jaar of twee. Dan heb ik hem hopelijk
Zal jou eens plagen!quote:
Zou je willenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blow me, you uncultured wobblycock
[..]
Merci
Waarom ben ik arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |