Oh ...quote:Op woensdag 4 december 2024 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens laten blozen
Ahwquote:
CotSquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Beetje veel zorgen aan mijn bol
Maar goed... afleiding zoeken maar
* TheStigsDutchCousin knuffelt CotSquote:
* TheStigsDutchCousin bloost onder helmquote:
Gloeihelmpjequote:Op zondag 8 december 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bloost onder helm
quote:
quote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Godgloeiende.....
Vanochtend in de kou en kabaal gezeten voor een nieuwe meterkast, aansluiting nieuwe kookplaat en nieuwe radiator in de badkamer. Zie ik nu dat die radiator een beschadiging heeft
Ow en de elektricien zag dat de waterleiding lekt, dus morgen mag ik weer thuisblijven voor Vitens.
quote:Op maandag 9 december 2024 11:55 schreef DrMarten het volgende:
Godgloeiende.....
Vanochtend in de kou en kabaal gezeten voor een nieuwe meterkast, aansluiting nieuwe kookplaat en nieuwe radiator in de badkamer. Zie ik nu dat die radiator een beschadiging heeft
Ow en de elektricien zag dat de waterleiding lekt, dus morgen mag ik weer thuisblijven voor Vitens.
X2quote:
CotSquote:
quote:
Energie ook laag hierquote:Op woensdag 11 december 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben te laat naar bed gegaan
Vind mijn ritme niet fijn
Gewoon nooit meer slapen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 11 december 2024 07:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben te laat naar bed gegaan
Vind mijn ritme niet fijn
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer slapen. Probleem opgelost.
Hier niet.quote:
Omdat ik heel heet benquote:
Fuck dat. Slapen is een hobby van me.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer slapen. Probleem opgelost.
Hoe is het met je radiator enz afgelopen?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fuck dat. Slapen is een hobby van me.
Al gaat het de laatste tijd wel lastig.
Vitens heeft gister de lekkage verholpen en de radiator komt ie bijwerken met een lakstiftje.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe is het met je radiator enz afgelopen?
Twee.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog maar twee dagen tot het weekend
Oh?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja hallo, waarom heeft whatsapp storing
Je bedoelt nog een vrije dag en dan twee drukke dagenquote:Op woensdag 11 december 2024 16:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog maar twee dagen tot het weekend
Ja appjes werden een uur ofzo niet verstuurd, maar hij doet het weerquote:
Oh ben niet populair genoeg om dat op te merkenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja appjes werden een uur ofzo niet verstuurd, maar hij doet het weer
Ik eigenlijk ook niet. Maar toevallig nu welquote:Op woensdag 11 december 2024 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ben niet populair genoeg om dat op te merken
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Maar toevallig nu wel
Achja, wat is teveel en wie bepaald datquote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... zit wel teveel op mijn telefoon
Alleen zat net te lezen
Voor mij? Ikquote:Op woensdag 11 december 2024 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja, wat is teveel en wie bepaald dat
Ja, oke.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij? Ik
Wil minderen
Vader de detox app aan en hem op niet stoten
Vrijdag even een plan voor maken met de psych
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar niet te streng voor jezelf zijn hoor. Het leven is al moeilijk genoeg zonder dat we het onszelf moeilijk maken.Nee zeker niet te streng zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wil leren dat het prima is om niet altijd direct te reageren en checken
Vooral als ik lekker bezig ben
Ja dat is wel een goedequote:Op woensdag 11 december 2024 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee zeker niet te streng zijn
Alleen wil leren dat het prima is om niet altijd direct te reageren en checken
Vooral als ik lekker bezig ben
Zoals nu op de bankquote:
Die van mij ook weer niet. Stom.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nu worden mijn appjes niet verzonden
Och... we overleven het wel, denk ikquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij ook weer niet. Stom.
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 11 december 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och... we overleven het wel, denk ik
Inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is het komen en gaan met die storing
Oh no, waarom had/heb je de crisisdienst nodig?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fuck... bel ik eens de crisisdienst
Komt de psychiater zo op huisbezoek...
Volgende keer even beter nadenken voordat ik bel
Was een beetje downquote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh no, waarom had/heb je de crisisdienst nodig?
Wat leuk voor jequote:Op vrijdag 13 december 2024 18:24 schreef Barbusse het volgende:
Er is een nieuwe platenzaak geopend om de hoek van m'n werk 😳 Of beter gezegd; een platenzaak/boekenzaak/art gallery 😳
#HELEHARDEPLASSERNU
Blow me, you uncultured wobblycockquote:
Merciquote:
Ergens voor sparen is veel leuker joh! Dan ben je veel dankbaarder met je aanschafquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blow me, you uncultured wobblycock
[..]
Merci
Waarom ben ik arm
Ik spaar mijn hele leven al voor een motor die ik heel graag wil hebben en ik ben er bijnaquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ergens voor sparen is veel leuker joh! Dan ben je veel dankbaarder met je aanschaf
Oooh wat ontzettend tof!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik spaar mijn hele leven al voor een motor die ik heel graag wil hebben en ik ben er bijna
Hele leven is misschien wat te veel gezegd maar al wel best langquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh wat ontzettend tof!
Hier op het moment geen grote spaardoelen
Alsnog tof toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele leven is misschien wat te veel gezegd maar al wel best lang
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker
Ik denk nog een jaar of twee. Dan heb ik hem hopelijk
Zal jou eens plagen!quote:
Zou je willenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blow me, you uncultured wobblycock
[..]
Merci
Waarom ben ik arm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |