Bad girl jijquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste therapie van het jaar. Even vrij hierna
Als ik me tenminste gedraag
Fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste therapie van het jaar. Even vrij hierna
Als ik me tenminste gedraag
Altijdquote:
Ach ja wat zal ik erop zeggen... doe mijn bestquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Hoe is het nu met je?
Meer dan je best kan je niet doenquote:Op dinsdag 17 december 2024 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Ach ja wat zal ik erop zeggen... doe mijn best
Daar dan?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meer dan je best kan je niet doen![]()
Laten we het maar even op hetzelfde houden dan
Hee jij!quote:
quote:
quote:
Sorry, ik vind Lissabon leukerquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik vind Lissabon leuker
Malle CotS.quote:
Ja maar jij bent raar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik vind Lissabon leuker
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent raar.
Kom danquote:
Nee. Te ver en ik ben lui en espresso met Liquor Beirão aan het drinken. Geen tijd voor Hollandsche shenanigansquote:
Boerenkool is de enige groente die ik niet lustquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en ik ben niet zo gek op stamppot boerenkool. Fight me.
Boerenkool met spek en worstquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Boerenkool is de enige groente die ik niet lust
Oké ik schaam me hiervoor; maar ik eet 90% van de tijd vegan (soms eet ik vegetarische vleesvsrvanger ipv veganistischquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boerenkool met spek en worst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |