Wat leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks word ik opgehaald voor een Sinterklaas-weekend bij vriendenZo leuk dat zij en haar gezin me er elk jaar erbij vraagt! (elk jaar is vorig jaar en dit jaar btw
) nu hopen dat ze de cadeaus die ik gekocht heb leuk vinden! 'k heb hard mijn best gedaan erop iig
Wat leuk! Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks word ik opgehaald voor een Sinterklaas-weekend bij vriendenZo leuk dat zij en haar gezin me er elk jaar erbij vraagt! (elk jaar is vorig jaar en dit jaar btw
) nu hopen dat ze de cadeaus die ik gekocht heb leuk vinden! 'k heb hard mijn best gedaan erop iig
Idemquote:
Klinkt als een verstandige keuzequote:Op vrijdag 29 november 2024 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerder gestopt met werken mijn hoofd trok het niet meer
Jaloers.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Eerder gestopt met werken mijn hoofd trok het niet meer
Ik ben niet zo judgemental.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh denk dat de werkelijke reden je echt niet jaloers maakt, eerder judgemental
Throat punch geven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Denk je, ah nog 1 klusje, kan nog mooi in een uurtje en dan op tijd weekend.
Oftewel, ik loop vast door fouten van een ander, zit hier al een uur langer dan gepland en mag er volgende week weer mee verder
Nah, is verder een fijne collega die bijna met pensioen gaat.quote:
Je hoeft niet naar Spanje?quote:Op zondag 1 december 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer op weg naar huis
Super gezellig!quote:Op zondag 1 december 2024 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar Spanje?![]()
Hoe was het? En wat heb je cadeau gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |