quote:
Groene gekkies
Zo was je vroeger een ‘groen gekkie’ als je zonnepanelen had, zegt Rotmans. "Tegenwoordig heb je er financieel baat bij en ligt een derde van de daken vol. Elektrische auto’s komen eraan en een fors deel van de Nederlanders eet minder vlees. Je hoeft geen ‘groen gekkie’ meer te zijn om duurzaam te leven."
https://www.nporadio1.nl/(...)ert-is-juist-hoopvol![ZwRl9G0.jpeg]()
Groene idioot. Doodeng die Rotmans.
quote:
Gedrag
Als je er middenin zit, denk je juist: wat gaat het traag, zegt Rotmans. "Maar je ziet ook dat er veel in gang is gezet qua klimaatbeleid. Zo is de CO2-uitstoot in Europa met tientallen procenten gedaald.
De uitstoot hier is verscheept naar buiten de EU.
En welke CO2 ze toerekenen aan de buitenlandse CO2 uitstoot bij een bepaalde productie is maar de vraag. Als ze hetzelfde elders produceren is de nuchtere verwachting immers eerder dat het met meer CO2 uitstoot gepaard gaat per eenheid product dan hier.
Bovenstaande kost tevens geld voor netto meer CO2 uitstoot. Dat terwijl we tevens 28 miljard(?) uitgeven voor afgerond 0.0000 graden temperatuur verschil.
We slaan geen deuk in een pakje boter. Die vent is één van de volgende twee:
Een enorme idioot die géén benul heeft waarover die spreekt. Misschien te verklaren met jarenlange indoctrinatie van zichzelf en een overschot aan sekteleden.
Negatief punt daarbij: hij predikt met goedkeuring van zijn eigen geweten.
Of hij weet het wel en is een duivels figuur. Dat zou gunstig aftekenen tov bovenstaande. Helaas denk ik dat die onder de eerste noemer valt.
quote:
Jarenlang dacht ik: ik moet meer feiten presenteren
Hoewel die toch lijkt in te zien dat die bullshit predikt(?) wat een waus.
Ieder artikel is raak met deze kerel.
Overigens zou die kantoor houden te Rotterdam Erasmus Universiteit. Ik kan je vertellen dat ik hem daar echt nog nooit heb gezien. Terwijl ik daar ondertussen echt al heel lang loop. Sluit hij zich op in zijn toegewezen kantoor of staat het leeg?
[ Bericht 9% gewijzigd door ludovico op 12-01-2025 05:28:40 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."