quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:26 schreef ludovico het volgende:
die tegenstelling blank/donker is volstrekt logisch als je racistische daden aanduidt.
Nou jij bent ook net geen racist, bedankt.quote:(het was trouwens "grenst aan racisme" vriend)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef r_one het volgende:
(ik ga niet in BNW de zinloze discussie met jou voortzetten)
Dat kwam omdat hij zich op een podium liet hijsen waar dergelijke uitlatingen onbestraft blijven.quote:
Het is toch zo een lieve jonge hèquote:Abu Mohammed Al Julani is de leider van HTS. De 42-jarige Al Julani sloot zich aan bij Al Qaida en vocht tegen de Amerikanen in Irak. In 2012 richtte hij de groepering Jabhat Al Nusra op, om tegen het regime van Al Assad te vechten. Maar Al Julani bleef trouw aan Al Qaida, hoewel hij veel kritiek uitte op internationale aanslagen.
De link met Al Qaida ging hem tegenstaan en daarom richtte hij in 2017 de HTS op. Hij deed afstand van Al Qaida en streeft naar erkenning van het Westen. Hoewel HTS nog steeds op de EU-terrorismelijst staat, lijkt Al Julani gematigder dan de bekende jihadistische denkwijze.
Waar is je integriteit als je expres kwaadwillend dom doet?quote:Het is niet duidelijk wie precies die vijandelijke macht vormt waarover Netanyahu spreekt.
Die weten dingen, en hopen op betere tijden voor hun vorm van nieuw-rechts conservatisme en nationalisme. Om PVV de wind uit de zeilen te kunnen nemen in de toekomst wellicht. Ik zie in ieder geval niet zo snel een fusie tussen FvD en PVV.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Vraag me weleens af waarom zo een Hiddema en een Cliteur rondom het figuur Baudet blijven hangen......
https://www.bndestem.nl/b(...)-op-syrie~adbbd62ad/quote:Diverse Europarlementariërs uitten in het debat hun zorgen over Hayat Tahrir al-Sham (HTS), de streng islamitische groep die het Syrische regime omver heeft geworpen. HTS lijkt zich nu minder radicaal dan voorheen op te stellen, maar de parlementariërs kijken er wantrouwend naar. Ook de buurlanden vragen zich dat af, erkende Kallas. ,,We zullen hen op hun daden beoordelen en niet op hun woorden."
Vind je "streng rechts" beter klinken dan?quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)-op-syrie~adbbd62ad/
Wilders is extreem rechts, maar een terroristenclub heet "streng islamitisch"
Het klinkt vooral dogmatisch / religieus, antiliberaal.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:22 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Vind je "streng rechts" beter klinken dan?
"Wilders is streng rechts maar een terroristenclub heet extreem islamitisch"quote:Op woensdag 11 december 2024 23:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het klinkt vooral dogmatisch / religieus, antiliberaal.
"Streng" man, fuck off, bemoei je met je eigen zaken, denk ik daarbij.
Nee streng is niet beter, maar het klinkt wel milder, de connotatie is op het eerste gezicht beter.
quote:Op woensdag 11 december 2024 23:59 schreef yessie234 het volgende:
[..]
"Wilders is streng rechts maar een terroristenclub heet extreem islamitisch"
Zomaar doen dan?
Hoe noemen we terroristenclubs die geen islamistische achtergrond hebben trouwens?
Je kent de achtergrond DPG, AD, Tweakers en FOK als BV's. Waarom maak je je er nog steeds zo druk om?quote:Op dinsdag 3 december 2024 06:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)st-hel-los~aad76398/
Dit is toch geen normale journalistiek meer of ben ik gek? Nouja dat laatste... Maar dat eerste? Komop zeg. Iedere persoon moet maar gedemoniseerd worden met dit soort termen als ze niet links zijn.
Je bent volgens mij meer met de Islam bezig dan de gemiddelde Moslimquote:Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Nou, dat ja,
Wokies die vertellen dat dit normaal is.... Compleet van het padje.
Naja je ziet wel gewoon veel waanzinnigheid vanuit die kant komen. Maar het komt op mijn tijdlijn vandaar.quote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef PSVCL het volgende:
Je bent volgens mij meer met de Islam bezig dan de gemiddelde Moslim (de geert wilders versie van de Islam uiteraard)
Dat is een bijzonder statement gezien geen enkele cultuur behalve islamieten dat dragen.quote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef PSVCL het volgende:
Een burqa heeft natuurlijk niks met de Islam te maken, is een cultureel dingetje..
Dat blijkt ook nergens uit, vooral het iraanse voorbeeld stelt wel degelijk een verplichting, uiteraard heeft ook dat alles met islam te maken.quote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef PSVCL het volgende:
. wist je dat zelfs een hoofdoek niet mag worden geforceerd, het is een vrije keuze voor de dames.
Zien we niks van terug?quote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef PSVCL het volgende:
En ook mannen wordt aangeraden zich netjes en beschermend te kleden , zie:
Jahoor.quote:Op zondag 15 december 2024 17:26 schreef PSVCL het volgende:
Een hijab dragen heeft te maken met jezelf beschermen tegen oa negatieve energieën. Is een spiritueel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |