De megahit van deze week (3FM dus) is.... Miss Independent!
3
F
M
.
De huidige MegaHit (maandag tot en met zondag) is:
Kelly Clarkson - MISS INDEPENDENT (2003)
Miss Independent
Miss Self-sufficient
Miss Keep Your Distance
Miss Unafraid
Miss OutOf My Way
Miss Don't Let A Man Interfere
Miss On Her Own
Miss Almost Grown
Miss Never Let A Man Help Her Off Her Throne
Kelly Clarkson - 'Miss Independent'
Winnaar American Idol die in de Verenigde Staten en in Canada een nummer 1-hit scoort met 'A Moment Like This' (2002). Ook het album Thankful (2003) haalt de toppositie. Kelly Clarkson brengt in de zomer van 2003 de door Christina Aguilera meegeschreven single 'Miss Independent' op single uit. Het uptempo nummer is dan al een Top 10-hit in de Verenigde Staten geweest.
quote:ja low is haar nieuwste single in america..
Op zondag 24 augustus 2003 22:40 schreef Avani het volgende:
Miss independant is echt
Ik had eerst die lange van 5 min. , maar die van 3 min. klinkt toch beter. Low is ook een mooi nummer. Jamai is echt niks vergelijken bij Kelly Clarkson.
Leuk liedje Miss Independent.
Ze was laatst bij Play! op TMF trouwens.
Er stond trouwens afgelopen zaterdag een klein stukje over Kelly in de telegraaf. Ze heeft nooit eerder een platencontract gehad, omdat de platenbazen altijd een negerin bij haar stem verwachtten.
quote:Ja heb ik gelezen ja. Er stond ook in dat ze nooit wat gehad heeft met die andere finalist
Op dinsdag 7 oktober 2003 17:11 schreef Christine het volgende:
Ik ben de laatste tijd weer helemaal "into" Kelly. Draai d'r liedje flink vaak enzo... erg leukEr stond trouwens afgelopen zaterdag een klein stukje over Kelly in de telegraaf. Ze heeft nooit eerder een platencontract gehad, omdat de platenbazen altijd een negerin bij haar stem verwachtten.
Lijkt me ook wel een beetje druk, met zo'n carrière. Want zij is dankzij "idols" wél echt super doorgebroken.
quote:Um...ik eigenlijk wel
Op dinsdag 4 maart 2003 16:38 schreef Christine het volgende:[..]
Justin en Kelly hebben ook trouwplannen! Dat zie ik dus echt niet gebeuren met Jim en Jamai, maar dit geheel terzijde natuurlijk.
Moehi, wat een jaloers mens seg. (als ogen kogels waren....) Was er van overtuigd dat ze eventjes World Idol ging winnen. Is dat ff verkeerd afgelopen...
Mooie stem..
Mooie vrouw.. (Jaja: 21 )
Mooie liedjes.. (Low, You Thought Wrong, Anytime, Just missed the train, enz )
hier nog even voor de eventuele geilneefjes onder ons
Hier nog een leuke met Justin Guarini
quote:Ja dat is echt een super gaaf nr, klinkt echt lekker
Op maandag 1 september 2003 16:15 schreef elly88 het volgende:[..]
ja low is haar nieuwste single in america..
anytime is ook super mooi
en hebben jullie you thougt wrong al gehoord ?
wowow die is echt gaafhet is een duet samen met tamyra gray. de nr 4 van AI1
Het zijn wel een beetje simpele liedjes, maar het album lijkt me best leuk om te hebben!
Me favo nummers zijn: Anytime, Low & You Thought Wrong... vooral die laatste is echt cool!
Misschien dat ik het ook wel zo ga laten knippen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |