Ohquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rode Ster is thuis wel sterk, die winnen ook gewoon even met 5-1 van Stuttgart vandaag.
Er lopen hier veel users die extreem zijn, maar @fetX hoort daar niet echt in het rijtje thuis. Gewoon een normale jongen.quote:
Eens. Het is toch een ontzettend boeiende wedstrijd geworden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar weer over VBL hebben
Akkoordquote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het maar weer over VBL hebben
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Akkoord
Wat denk jij, scoort PSV nog?
Precies.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er lopen hier veel users die extreem zijn, maar fetx hoort daar niet echt in het rijtje thuis. Gewoon een normale jongen.
In politieke zin zit ik eigenlijk altijd redelijk in het midden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er lopen hier veel users die extreem zijn, maar fetx hoort daar niet echt in het rijtje thuis. Gewoon een normale jongen.
Wie?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
En dat zelfs nog zonder de beste middenvelder van heel de wereld
Dan word je daar gezien als extreem rechts ja.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
In politieke zin zit ik eigenlijk altijd redelijk in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |