Slot-invloeden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?
Ik ook dit is echt genotquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.
Is dat 8-ball of 9-ball pool?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef Netsplitter het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze opzet van de CL vele malen leuker dan de poolversie.
Dankquote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef ISVV het volgende:
Graag nog meer ballen recht op de keeper af
9 ball uiteraard.quote:
0 puntenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
PSV heeft nog Brest uit, Rode ster uit en Liverpool thuis. Zeg het maar.
Rode Ster moet je wel winnen, Brest geen idee en Liverpool gaat dat potje spelers sparen dus een gelijkspelquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Rode Ster 5-1 gewonnen van Vfb Stuttgartquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat PSV het gaat redden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Rode Ster is thuis wel sterk, die winnen ook gewoon even met 5-1 van Stuttgart vandaag.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Rode Ster moet je wel winnen, Brest geen idee en Liverpool gaat dat potje spelers sparen dus een gelijkspel
Niet doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is precies andersom. Jij bent extreem maar je denkt dat je doodnormaal bent.
Liverpool is verlies. De anderen zouden in theorie te doen moeten zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is precies andersom. Jij bent extreem maar je denkt dat je doodnormaal bent.
Al besproken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rode Ster is thuis wel sterk, die winnen ook gewoon even met 5-1 van Stuttgart vandaag.
Ach Slobeend jongenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
ze liggen eruit deze moet je winnenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |