Hij zei dat hij vrijgezel was, dus neem aan dat de kinderen meeste tijd bij de moeder zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 21:53 schreef Soury het volgende:
No heeft 5 kinderen. Hoe hou je dat vol? Uhhhh ..................
Dat bedoel ik en hoeveel moedersquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat hij vrijgezel was, dus neem aan dat de kinderen meeste tijd bij de moeder zijn
Jeetjequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch bij 1 vrouw Bekijk deze YouTube-video
ik ookquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de impopulaire persoon mag
Team Evelien hier
hoop dat EvaBitch deze week d'r koffers kan pakkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
Eva maakt zich zorgen.. ja ze kan niet van Virgil afblijven![]()
[ afbeelding ]
Dat gaan ze verliezen, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben benieuwd of ze voor paars durven te kiezen. Ik vermoed van niet.
Als Kim en Kevin lef hebben kiezen ze Evelien en Dennis.
Viezerik, met zijn reet en poten lekker stoer op het aanrecht zitten, wegwezen bedacht ik mij ook al smeerpijp met je airtje ik zit hier en doe er eens wat aan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:24 schreef Soury het volgende:
Flikker op Dennis als zo'n debiel op mijn aanrecht gaat zitten schop ik hem mijn huis uit. En het slijmen is begonnen over wie het eliminatie spel moet spelen
Die liep eerst te janken dat hij naar huis wou en nu omdat hij het niet wilquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat mij wel weer steekt is dat Noah en Dennis voor elkaar hadden gekozen voor het duel en dat Bella weer de schuld krijgt van kut Kevin, wat een rellert is dat zeg bah.
Hij valt me zwaar tegen, geef mij dan maar een Virgil die maakt tegen de dames zelfs een opmerking dat ze onderling lekker bezig zijn met hun geroddel en wat al meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liep eerst te janken dat hij naar huis wou en nu omdat hij het niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |