Ja eens maar ze presteert wel, en heeft een streepje voor bij mij tegenover die andere dames. Stelletje schijnheiligenquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelend zeikwijf Evelien.. rancuneus als de pest op iedereen die mogelijk aan het backstabben hebben meegedaan
Ze doet het goed dat wel, maar ze gaat zelf ook over lijken om te winnen, dan is dat jankballengedrag als zij ook een keer aan de beurt is niet passendquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eens maar ze presteert wel, en heeft een streepje voor bij mij tegenover die andere dames. Stelletje schijnheiligen
Soms vergeten de vrouwen dat ze nog steeds in een spel zitten waar je 100k kan winnen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelend zeikwijf Evelien.. rancuneus als de pest op iedereen die mogelijk aan het backstabben hebben meegedaan
Kan wel zo zijn maar keihard liegen heb ik haar nog niet op betrapt. En vlak die mannen niet uit met name die valse nichtquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet het goed dat wel, maar ze gaat zelf ook over lijken om te winnen, dan is dat jankballengedrag als zij ook een keer aan de beurt is niet passend
Kim en Kevin hadden dat wel door, het blijft een spel, en dan zo agressief jankerig reageren past nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Soms vergeten de vrouwen dat ze nog steeds in een spel zitten waar je 100k kan winnen.
Uiteindelijk gaan alle bondjes kapot.
Hij had speltechnisch wel gelijk, proberen diegene vlak onder je te wippen door die naar de eliminatie te sturenquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar keihard liegen heb ik haar nog niet op betrapt. En vlak die mannen niet uit met name die valse nicht
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 29 november 2024 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij had speltechnisch wel gelijk, proberen diegene vlak onder je te wippen door die naar de eliminatie te sturen
Ik wel aan Rowell dus, ik hoop dat hij nog paar games de zelfzekerheid van Dennis en Virgil kan slopen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 23:00 schreef Soury het volgende:
Tot nu toe heb ik eigenlijk helemaal niemand die ik de prijs gun, ik vind het stuk voor stuk niet echt sympathieke personen, Virgil is wel een uitzondering.
Rowell is ook wel ok inderdaad voor zover ik ik kan beoordelenquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik wel aan Rowell dus, ik hoop dat hij nog paar games de zelfzekerheid van Dennis en Virgil kan slopen.
Gaat al beginnen als Valerie of Evelien bij hem gaan staan volgende week.
Wat is er mis met Kim, ik zie dat niet. Omdat ze Evelien heeft aangewezen voor de eliminatie? Evelien is met iedereen vriendjes, maar had er ook geen moeite mee om toen Kim en Dani tegenover elkaar te zetten. Zonder problemen, geen traan, geen moeite, mssn voor de buhne. Ze is keihard en heeft maar 1 doel, iedereen uitschakelen, maar wel janken als zij aangewezen wordt. Vind het een nare vrouw, praat iedereen naar de mondquote:Op vrijdag 29 november 2024 23:27 schreef Chanel5 het volgende:
Kim moet je helemaal voor uit kijken.
Haha, wat een gifje die onderste. Wel leuk dat je deze toevoegingen doetquote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
He verdorie, de Nieuwe Brain pikt gelijk Vergil af van Eva..zielig gelijk huilliehuille![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stella prikt er snel doorheen al die leugentjes.quote:Op maandag 2 december 2024 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
De Nieuwe Stella IQ 137 kunstgeschiedenis en Brian die "wil winne"
[ afbeelding ]
Ja 'tuurlijk heeft ze een berg afleveringen gezien , maar ti betwijfel of ze gaat scoren met Virgil . kunstgeschiedenis is een duffe studierichting.. nix voor MeneerVanDalenWachtOpAntwoord sommetjesquote:Op maandag 2 december 2024 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Stella prikt er snel doorheen al die leugentjes.
Hoezo een berg afleveringen gezien. Dat denk ik niet, en kunstgeschiedenis is niet zo duf hoor.quote:Op maandag 2 december 2024 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja 'tuurlijk heeft ze een berg afleveringen gezien , maar ti betwijfel of ze gaat scoren met Virgil . kunstgeschiedenis is een duffe studierichting.. nix voor MeneerVanDalenWachtOpAntwoord sommetjes
Je geeft je niet blind op een voor een Show waar je nix van weet , inlezen/kijken is een 1ste vereisde .. en Kunstgeschiedenis is wél dufquote:Op maandag 2 december 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo een berg afleveringen gezien. Dat denk ik niet, en kunstgeschiedenis is niet zo duf hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |