Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
Heerlijk die Aqua Dennis in het zwembad waar hij hoort, ik mag die gast echt niet.
Hij vindt zichzelf zo goed dat staat me enorm tegen. Misschien een mooie man ofzo maar dat zie ik dus helemaal niet door die arrogantie.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.
Hij geeft wel beetje cult-leader vibes die een harem van vrouwen om zich heen zou hebben in een Thaise yoga/mental power community.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf zo goed dat staat me enorm tegen. Misschien een mooie man ofzo maar dat zie ik dus helemaal niet door die arrogantie.
Waar mentaal uitgebluste huisvrouwen misschien intrappen. Met zijn ik mag het doen sport rituelen "The Haka"quote:Op donderdag 28 november 2024 23:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Hij geeft wel beetje cult-leader vibes die een harem van vrouwen om zich heen zou hebben in een Thaise yoga/mental power community.
Meer de yoga meisjes die wel vallen op dat soort types, daar zijn er zo veel van onder de millenials. Single yogameisjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mentaal uitgebluste huisvrouwen misschien intrappen. Met zijn ik mag het doen sport rituelen.
En wie zie je hier allemaal op een insta introductie van hem? yoga meisjes die GO DENNIS roepen.quote:Tijdens het voorstelrondje op het Instagram-account van Muscles & Brains stelt hij zichzelf namelijk voor: “Mijn naam is Dennis, ik ben 32 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben een ‘Holistic Movement-coach en -trainer.”
Dat zoeken we eventjes voor je op, want wat is dat precies? Op deze website vinden we het volgende stukje tekst: “Het is te vergelijken als kijken naar een boom. Ons lichaam en geest is die boom. Alles wat zich onder de grond bevindt is onzichtbaar. Waar zijn de wortels in geworteld, wat komen ze tegen, en waar groeien ze gemakkelijk, en waar ontvangen ze weerstand?
Is het een rijke voedingsbodem om te groeien, voorzien van allerlei belangrijke voedingsstoffen, of bevindt het zich in uitgeputte grond.” Dennis heeft ook zijn eigen website in Holistic Movement.
Ik krijg al jeuk van het woord holistic, en yoga meisjes zijn de toekomstige uitgebluste huisvrouwen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Meer de yoga meisjes die wel vallen op dat soort types, daar zijn er zo veel van onder de millenials. Single yogameisjes.
Ik google hem even en zie dit direct staan
[..]
En wie zie je hier allemaal op een insta introductie van hem? yoga meisjes die GO DENNIS roepen.
https://www.instagram.com/reel/DBY3IexsQ7p/?utm_source=ig_embed
Dan moet je deze site niet bezoeken hahahaquote:Op donderdag 28 november 2024 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk van het woord holistic, en yoga meisjes zijn de toekomstige uitgebluste huisvrouwen.
quote:Holistische Personal Training
Holistische Coaching
Holistische Therapie
Ontladingstherapie
Bio Energetica
Relatietherapie
Agressietherapie
Angst en Traumatherapie
Mentaal en Leefstijl Coaching
Primal Pattern Training
Postuurtraining
Faciarelease Behandeling
Blessureherstel en Preventie
Voor wie:
Conditionering en Gedachtepatronentransformatie
Angst en Traumaverwerking
Zakelijke en relatietherapie
Depressie en Zelfmoordneigingen
Blessure Rehabilitatie
Wervelcorrectie
(hernia en rugklachten rehabilitatie)
Orgaan en Zenuwstelselproblemen
Gewichtsverlies
Atleten en Martial Arts Training
Kracht en Mobiliteitstraining
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dan moet je deze site niet bezoeken hahaha
https://www.holisticmovement.nl/dennis-van-miltenburg/
Overal is ook een markt voor he.. niet te geloven.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]Dank je even scrollen en ik had een grijns op mijn gezicht.
Er staan best wel dingen tussen waar je niet met zo'n lapzwans te maken wil hebben. Heftige dingen zoals depressie en zelfmoord. Wat een enorme eikelquote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een teksten daar
[..]
Grootheidswaanzin heet dat, mss moet hij eens aan zelf-reflectie doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Er staan best wel dingen tussen waar je niet met zo'n lapzwans te maken wil hebben. Heftige dingen zoals depressie en zelfmoord. Wat een enorme eikel
Heb je niet gezien hoe hij daar regelmatig iemand loopt te kraken???.... ligt op buik, pakt nek of iets anders beet, draai, krak hoppaaaaa doodengquote:Op donderdag 28 november 2024 23:33 schreef Soury het volgende:
Wervel correctie wtf gast. Die gozer moeten ze opsluiten.
Kolere.. loopt 'ie ook over water?quote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een teksten daar
[..]
Het bewijs is er dat hij dat niet kan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere.. loopt 'ie ook over water?
Best wel jammer dat die bitch weg isquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Evelien en Dennis hebben de eliminatie gewonnen.. Mellissa en Mitchell moeten naar huis
[ afbeelding ]
En dat gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup ze wonnen op hun sloffen maar voelen zich genaait door hun "vriend" Kevin
Misschien komt er wel een grotere bicht voor terugquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Best wel jammer dat die bitch weg is
Die hoopt al dat iemand haar kiest.quote:Op vrijdag 29 november 2024 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Met een beetje pech gaat Bella aan haar 8ste Muscle beginnen.. Rowell ( Nr7) wil van d'r af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |