abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215712249
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 21:52 schreef Soury het volgende:
Heerlijk die Aqua Dennis in het zwembad waar hij hoort, ik mag die gast echt niet.
Goh, jij ook al niet, ik vindt het een griezel.
pi_215712285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Hij vindt zichzelf zo goed dat staat me enorm tegen. Misschien een mooie man ofzo maar dat zie ik dus helemaal niet door die arrogantie.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215712317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:04 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij vindt zichzelf zo goed dat staat me enorm tegen. Misschien een mooie man ofzo maar dat zie ik dus helemaal niet door die arrogantie.
Hij geeft wel beetje cult-leader vibes die een harem van vrouwen om zich heen zou hebben in een Thaise yoga/mental power community.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215712412
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Hij geeft wel beetje cult-leader vibes die een harem van vrouwen om zich heen zou hebben in een Thaise yoga/mental power community.
Waar mentaal uitgebluste huisvrouwen misschien intrappen. Met zijn ik mag het doen sport rituelen "The Haka"
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_215712453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Waar mentaal uitgebluste huisvrouwen misschien intrappen. Met zijn ik mag het doen sport rituelen.
Meer de yoga meisjes die wel vallen op dat soort types, daar zijn er zo veel van onder de millenials. Single yogameisjes.
Ook wel wat van gedate, zijn leuke meiden maar meer popjes.

Ik google hem even en zie dit direct staan

quote:
Tijdens het voorstelrondje op het Instagram-account van Muscles & Brains stelt hij zichzelf namelijk voor: “Mijn naam is Dennis, ik ben 32 jaar en ik kom uit Amsterdam. Ik ben een ‘Holistic Movement-coach en -trainer.”
Dat zoeken we eventjes voor je op, want wat is dat precies? Op deze website vinden we het volgende stukje tekst: “Het is te vergelijken als kijken naar een boom. Ons lichaam en geest is die boom. Alles wat zich onder de grond bevindt is onzichtbaar. Waar zijn de wortels in geworteld, wat komen ze tegen, en waar groeien ze gemakkelijk, en waar ontvangen ze weerstand?
Is het een rijke voedingsbodem om te groeien, voorzien van allerlei belangrijke voedingsstoffen, of bevindt het zich in uitgeputte grond.” Dennis heeft ook zijn eigen website in Holistic Movement.
En wie zie je hier allemaal op een insta introductie van hem? yoga meisjes die GO DENNIS roepen.
https://www.instagram.com/reel/DBY3IexsQ7p/?utm_source=ig_embed
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215712463
quote:
10s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Meer de yoga meisjes die wel vallen op dat soort types, daar zijn er zo veel van onder de millenials. Single yogameisjes.

Ik google hem even en zie dit direct staan
[..]
En wie zie je hier allemaal op een insta introductie van hem? yoga meisjes die GO DENNIS roepen.
https://www.instagram.com/reel/DBY3IexsQ7p/?utm_source=ig_embed
Ik krijg al jeuk van het woord holistic, en yoga meisjes zijn de toekomstige uitgebluste huisvrouwen.
pi_215712480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik krijg al jeuk van het woord holistic, en yoga meisjes zijn de toekomstige uitgebluste huisvrouwen.
Dan moet je deze site niet bezoeken hahaha

https://www.holisticmovement.nl/dennis-van-miltenburg/

Wat een teksten daar

quote:
Holistische Personal Training

Holistische Coaching

Holistische Therapie

Ontladingstherapie

Bio Energetica

Relatietherapie

Agressietherapie

Angst en Traumatherapie

Mentaal en Leefstijl Coaching

Primal Pattern Training

Postuurtraining

Faciarelease Behandeling

Blessureherstel en Preventie

Voor wie:

Conditionering en Gedachtepatronentransformatie

Angst en Traumaverwerking

Zakelijke en relatietherapie

Depressie en Zelfmoordneigingen

Blessure Rehabilitatie

Wervelcorrectie

(hernia en rugklachten rehabilitatie)

Orgaan en Zenuwstelselproblemen

Gewichtsverlies

Atleten en Martial Arts Training

Kracht en Mobiliteitstraining
pi_215712495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

_O- Dank je even scrollen en ik had een grijns op mijn gezicht.
pi_215712501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:28 schreef Soury het volgende:

[..]
_O- Dank je even scrollen en ik had een grijns op mijn gezicht.
Overal is ook een markt voor he.. niet te geloven.
pi_215712517
quote:

[..]

Wat een teksten daar
[..]

Er staan best wel dingen tussen waar je niet met zo'n lapzwans te maken wil hebben. Heftige dingen zoals depressie en zelfmoord. Wat een enorme eikel
pi_215712524
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Er staan best wel dingen tussen waar je niet met zo'n lapzwans te maken wil hebben. Heftige dingen zoals depressie en zelfmoord. Wat een enorme eikel
Grootheidswaanzin heet dat, mss moet hij eens aan zelf-reflectie doen. :s) :@ Ipv spiegel bij iedereen voor te houden.
pi_215712530
Wervel correctie wtf gast. Die gozer moeten ze opsluiten.
pi_215715304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 23:33 schreef Soury het volgende:
Wervel correctie wtf gast. Die gozer moeten ze opsluiten.
Heb je niet gezien hoe hij daar regelmatig iemand loopt te kraken???.... ligt op buik, pakt nek of iets anders beet, draai, krak hoppaaaaa doodeng
  vrijdag 29 november 2024 @ 14:04:00 #64
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215715668
quote:

[..]

Wat een teksten daar
[..]

Kolere.. loopt 'ie ook over water? :{
pi_215718934
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:04 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Kolere.. loopt 'ie ook over water? :{
Het bewijs is er dat hij dat niet kan.
  vrijdag 29 november 2024 @ 21:38:57 #66
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215718939
De onderhandelingen tussen Rowell en Valerie zijn zo goed als rond

vrijdag 29 november 2024 @ 21:50:34 #67
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215719023
Evelien en Dennis hebben de eliminatie gewonnen.. Mellissa en Mitchell moeten naar huis

pi_215719038
Oh wauw team paars
  vrijdag 29 november 2024 @ 21:55:00 #69
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215719068
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
Oh wauw team paars
Jup ze wonnen op hun sloffen maar voelen zich genaait door hun "vriend" Kevin
pi_215719109
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Evelien en Dennis hebben de eliminatie gewonnen.. Mellissa en Mitchell moeten naar huis

[ afbeelding ]
Best wel jammer dat die bitch weg is
pi_215719114
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:55 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jup ze wonnen op hun sloffen maar voelen zich genaait door hun "vriend" Kevin
En dat gaat leuk worden
  vrijdag 29 november 2024 @ 21:59:41 #72
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215719119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Best wel jammer dat die bitch weg is
Misschien komt er wel een grotere bicht voor terug :P
  vrijdag 29 november 2024 @ 22:02:40 #73
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_215719134
Met een beetje pech gaat Bella aan haar 8ste Muscle beginnen.. Rowell ( Nr7) wil van d'r af ;)
pi_215719139
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Met een beetje pech gaat Bella aan haar 8ste Muscle beginnen.. Rowell ( Nr7) wil van d'r af ;)
Die hoopt al dat iemand haar kiest.
pi_215719282
Eva met haar gluur stiekeme nep smoel. :D :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')