Hij zei dat hij vrijgezel was, dus neem aan dat de kinderen meeste tijd bij de moeder zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 21:53 schreef Soury het volgende:
No heeft 5 kinderen. Hoe hou je dat vol? Uhhhh ..................
Dat bedoel ik en hoeveel moedersquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij zei dat hij vrijgezel was, dus neem aan dat de kinderen meeste tijd bij de moeder zijn
Jeetjequote:Op vrijdag 6 december 2024 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch bij 1 vrouw Bekijk deze YouTube-video
ik ookquote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de impopulaire persoon mag
Team Evelien hier
hoop dat EvaBitch deze week d'r koffers kan pakkenquote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
Eva maakt zich zorgen.. ja ze kan niet van Virgil afblijven![]()
[ afbeelding ]
Dat gaan ze verliezen, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, ben benieuwd of ze voor paars durven te kiezen. Ik vermoed van niet.
Als Kim en Kevin lef hebben kiezen ze Evelien en Dennis.
Viezerik, met zijn reet en poten lekker stoer op het aanrecht zitten, wegwezen bedacht ik mij ook al smeerpijp met je airtje ik zit hier en doe er eens wat aan.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:24 schreef Soury het volgende:
Flikker op Dennis als zo'n debiel op mijn aanrecht gaat zitten schop ik hem mijn huis uit. En het slijmen is begonnen over wie het eliminatie spel moet spelen
Die liep eerst te janken dat hij naar huis wou en nu omdat hij het niet wilquote:Op vrijdag 6 december 2024 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Wat mij wel weer steekt is dat Noah en Dennis voor elkaar hadden gekozen voor het duel en dat Bella weer de schuld krijgt van kut Kevin, wat een rellert is dat zeg bah.
Hij valt me zwaar tegen, geef mij dan maar een Virgil die maakt tegen de dames zelfs een opmerking dat ze onderling lekker bezig zijn met hun geroddel en wat al meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die liep eerst te janken dat hij naar huis wou en nu omdat hij het niet wil
Of team blauw, omdat Stella traag is met drukken.quote:Op maandag 9 december 2024 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet of ze Bella en Noah durven te kiezen want ze hebben nogal ontzag voor Noah.
Maar Eva wil ze niet kiezen want die zijn close en Virgil doet ze ook niet gauw, moeilijk dus.
Ik ben bang dat Bella er weer aan moet geloven.
Is Virgil hèquote:Op maandag 9 december 2024 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of team blauw, omdat Stella traag is met drukken.
Die is deze week niet op zn best, dus dat team hadden ze het beste kunnen hebben.quote:
Niet veel klopt, het is ook een aflopende zaak nu, er komen geen nieuwe setjes meer, er gaan alleen nog afvallers naar huis. En het er is veel hetzelfde tot aan het gekonkel, spelletjes, puntjes halen en wachten tot de week om isquote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat er altijd meer mensen keken en hier waren, maar ik vergis me dus.
oja die mocht van mij ook zeker weg, het hele koppeltje geen probleem.quote:Op maandag 9 december 2024 22:14 schreef Marrije het volgende:
Top!
Hoopte ik al op, Kim eruit!
Die triomfantelijke kop van haar toen Evelien haar vroeg deze keer wel eerlijk te zijn zat me nogal dwars
Iets vertraging, wat een kut vragen wie weet dat nou van Zwartboek?quote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Achterlijke vragen, niet een goed.quote:Op maandag 9 december 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Iets vertraging, wat een kut vragen wie weet dat nou van Zwartboek?
Ja daar kwam het wel op neer, die rebussen waren kut dus sprokkel punten omdat een ander het niet kan in 20 secondequote:Op maandag 9 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
Was gewoon slim van Noah en niet zo slim van Kevin om als eerste op de knop te drukken steeds.
Ja, maar hij had het beter niet moeten zeggenquote:Op maandag 9 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
Was gewoon slim van Noah en niet zo slim van Kevin om als eerste op de knop te drukken steeds.
quote:Op maandag 9 december 2024 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar kwam het wel op neer, die rebussen waren kut dus sprokkel punten omdat een ander het niet kan in 20 seconde
Noah krijgt op zijn donder omdat hij dat door had ja nog even, zo slim was Kevin dus niet. Hahaha lekkerquote:Op maandag 9 december 2024 22:29 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
Juist!
Nou opdonderen Kim.
Mijn irritatie factor is eruit
Ach, ze zitten in een keihard spel maar omdat Kevin het niet doorhad voelde ie zich genaaid.quote:Op maandag 9 december 2024 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, maar hij had het beter niet moeten zeggen
Haha, nou dat dusquote:Op maandag 9 december 2024 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah krijgt op zijn donder omdat hij dat door had ja nog even, zo slim was Kevin dus niet. Hahaha lekker
Het wil natuurlijk niet zeggen dat de muscle geen brains heeftquote:Op maandag 9 december 2024 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, ze zitten in een keihard spel maar omdat Kevin het niet doorhad voelde ie zich genaaid.
Ja, hij had het beter niet kunnen zeggen, maar om het hem kwalijk te nemen dat hij het wel zei vind ik ook weer zo wat.
Nah, eeeeeerlijk, ik vond het wel ok 'omdat Kim'. En dan incasseert Kevin het maar. Geen medelijden mee.
Sommige mensen kijken gewoon later (standaard)quote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit het nu pas te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 03:16 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken gewoon later (standaard)
Ik heb Zwartboek wel gezien maar dit wist ik ook niet.
Vond sowieso de rebussen lastig op te lossen.
Beetje onhandig dat ze in de vooruitblik al laten zien wat de herkoppeling heeft gedaan. Daar de spanning weer uit.
Virgil is sterk maar zij niet zo. Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Eva niet wint.
Virgil is sinds vorige week aan het afzwakken. Komt goed uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Virgil is sterk maar zij niet zo. Ik hoop met je mee
Evelien en Dennis hebben het weer goed gedaan. Ik weet nog niet wie ik het gunquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
Geen fair play omdat Valerie snel drukt![]()
Moet niet gekker worden.
Ze snappen het nog steeds niet gewoon drukken en gokkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
Geen fair play omdat Valerie snel drukt![]()
Moet niet gekker worden.
Alsof ze het elkaar meer moeten gunnen dan zichzelf.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze snappen het nog steeds niet gewoon drukken en gokken
Ja lastig he? Virgil gun ik het ook(Eva niet) en die gozer met Bella heeft wel mijn stem en Bella vind ik een jankerdquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof ze het elkaar meer moeten gunnen dan zichzelf.
Ik gun het Valerie en Evelien in elk geval en hun aanhang misgun ik het niet.
Bella ben ik wat zat aan het worden.
Virgil gun ik het wel, maar Eva niet, dus pech voor Virgil.
Eng mens die Eva queenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef Marrije het volgende:
Je hebt nog een week om erover na te denken
Ja nou ja lijkt me niet een pretje in zo'n hokquote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Dat moment komt niet, Rowell is ervan overtuigd dat het niet kan missen dat ze nummer 1 worden
Misselijk van Evelien om Dennis zo te kakken te zetten
Dat snap ik maar je kan nu geen beloftes meer maken omdat je die niet kan nakomen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ze willen zich uit die eliminaties lullen
Virgil en Eva willen gewoon niet tegen rowell en Valerie.
Haha, precies wat Valerie nu zegt.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar je kan nu geen beloftes meer maken omdat je die niet kan nakomen.
Daarom heb ik de pest aan haar, vriendjes met iedereen willen zijn, slijmen en ondertussen anderen bij anderen te kakken zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Dat moment komt niet, Rowell is ervan overtuigd dat het niet kan missen dat ze nummer 1 worden
Misselijk van Evelien om Dennis zo te kakken te zetten
Volgens mij is de verdubbelaar voor de punten in de ranking, niet voor die in het spel. Dus dan kan je het beter inzetten waar je denkt het goed te gaan doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Valerie en Rowel de verdubbellaar hebben ingezet, dat hadden ze zonder ook wel gewonnen. Kan je beter gebruiken als iets je wat minder goed ligt.
Dat zal het zijn ik snap er soms geen zak vanquote:Op donderdag 12 december 2024 03:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Volgens mij is de verdubbelaar voor de punten in de ranking, niet voor die in het spel. Dus dan kan je het beter inzetten waar je denkt het goed te gaan doen.
Dat is het zelfde kut alarm als ex on the beach ofzoquote:Op donderdag 12 december 2024 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrok me rot van het alarm
Yep... zal wel de eerste optie zijn als je zoekt op alarm zonder patent eropquote:Op donderdag 12 december 2024 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het zelfde kut alarm als ex on the beach ofzo
Apart trekje van haar, het bij de ander neerleggenquote:Op donderdag 12 december 2024 22:14 schreef Soury het volgende:
Wat een muts die Bella, je moet niks he?
Ik ook niet maar Eva was sterker in de game en Dennis is niet zo sterk.quote:
Wellicht valt dit beetje slecht bij de Evelien groepies maar ik zie haar echt als het "gepeste" meisje van de klas in haar vroegere jaren, ze is het type wat snel buiten een groep zou vallen. Sociaal beetje awkward en i.c.m. hoge intelligentie zal ze vast een loner zijn geweest in haar jongere jaren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgende keer graag Eveline en Dennis er uit of Noach en Bella
Ik word er niet goed van. Allebei een partner toch? hmmmmquote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
Zit Eva nóg steeds aan Virgil te aaien??
[ afbeelding ]
Ja maar niet voor lang als ik dit soort shows inschatquote:Op maandag 16 december 2024 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik word er niet goed van. Allebei een partner toch? hmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |