quote:
Wellicht valt dit beetje slecht bij de Evelien groepies maar ik zie haar echt als het "gepeste" meisje van de klas in haar vroegere jaren, ze is het type wat snel buiten een groep zou vallen. Sociaal beetje awkward en i.c.m. hoge intelligentie zal ze vast een loner zijn geweest in haar jongere jaren.
Iemand die sociaal steken heeft laten vallen omdat ze als het "slimste meisje" van de klas werd gezien en hierdoor ook zo behandeld zou zijn door mede klasgenoten. Ik zou mij erg mateloos irriteren aan dit soort type vrouwen hedendaags, neemt zichzelf veel te serieus en stijgt wel beetje naar haar koppie.
Zoals eerder gezegd is Evelien iemand die grudges houdt voor rest van haar leven.
Ben nog steeds vanaf moment dat Rowell binnenkwam fan van hem, nuchtere kerel die ook niet uit de hoogte doet of is en heb daarnaast ook wel respect voor Valerie, ondanks dat ze de knapste van het stel is heeft ze ook echt een wiskunde knobbel en goede basiskennis.
Go Rowell+Valerie!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.