Sommige mensen kijken gewoon later (standaard)quote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat er altijd meer mensen keken en hier waren, maar ik vergis me dus.
Ik zit het nu pas te kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 03:16 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken gewoon later (standaard)
Ik heb Zwartboek wel gezien maar dit wist ik ook niet.
Vond sowieso de rebussen lastig op te lossen.
Beetje onhandig dat ze in de vooruitblik al laten zien wat de herkoppeling heeft gedaan. Daar de spanning weer uit.
Virgil is sterk maar zij niet zo. Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef Marrije het volgende:
Ik hoop in elk geval dat Eva niet wint.
Virgil is sinds vorige week aan het afzwakken. Komt goed uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Virgil is sterk maar zij niet zo. Ik hoop met je mee
Evelien en Dennis hebben het weer goed gedaan. Ik weet nog niet wie ik het gunquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
Geen fair play omdat Valerie snel drukt![]()
Moet niet gekker worden.
Ze snappen het nog steeds niet gewoon drukken en gokkenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:07 schreef Marrije het volgende:
Geen fair play omdat Valerie snel drukt![]()
Moet niet gekker worden.
Alsof ze het elkaar meer moeten gunnen dan zichzelf.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze snappen het nog steeds niet gewoon drukken en gokken
Ja lastig he? Virgil gun ik het ook(Eva niet) en die gozer met Bella heeft wel mijn stem en Bella vind ik een jankerdquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alsof ze het elkaar meer moeten gunnen dan zichzelf.
Ik gun het Valerie en Evelien in elk geval en hun aanhang misgun ik het niet.
Bella ben ik wat zat aan het worden.
Virgil gun ik het wel, maar Eva niet, dus pech voor Virgil.
Eng mens die Eva queenquote:Op dinsdag 10 december 2024 22:41 schreef Marrije het volgende:
Je hebt nog een week om erover na te denken
Ja nou ja lijkt me niet een pretje in zo'n hokquote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Dat moment komt niet, Rowell is ervan overtuigd dat het niet kan missen dat ze nummer 1 worden
Misselijk van Evelien om Dennis zo te kakken te zetten
Dat snap ik maar je kan nu geen beloftes meer maken omdat je die niet kan nakomen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:13 schreef Marrije het volgende:
Ze willen zich uit die eliminaties lullen
Virgil en Eva willen gewoon niet tegen rowell en Valerie.
Haha, precies wat Valerie nu zegt.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik maar je kan nu geen beloftes meer maken omdat je die niet kan nakomen.
Daarom heb ik de pest aan haar, vriendjes met iedereen willen zijn, slijmen en ondertussen anderen bij anderen te kakken zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:03 schreef Marrije het volgende:
Dat moment komt niet, Rowell is ervan overtuigd dat het niet kan missen dat ze nummer 1 worden
Misselijk van Evelien om Dennis zo te kakken te zetten
Volgens mij is de verdubbelaar voor de punten in de ranking, niet voor die in het spel. Dus dan kan je het beter inzetten waar je denkt het goed te gaan doen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:55 schreef Soury het volgende:
Snap niet dat Valerie en Rowel de verdubbellaar hebben ingezet, dat hadden ze zonder ook wel gewonnen. Kan je beter gebruiken als iets je wat minder goed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |