welke aannames?quote:
die zin is een beetje de essentie waar ik op reageerde...quote:Op donderdag 28 november 2024 12:05 schreef Bluebell97531 het volgende:
Er waren dingen die vreemd waren maar waar hij een excuus voor had die op dat moment (nog) klonken als dat het best zou kunnen.
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:20 schreef Bluebell97531 het volgende:
Zelfs zijn vrienden waren met stomheid geslagen toen de waarheid aan het licht kwam, dat zegt toch ook wel wat. Ook hun hebben het contact met hem verbroken en zijn nu vrienden van mij geworden. We hebben het er in het begin veel over gepraat waarom niemand het zag aankomen maar je verwacht gewoon niet dat iemand zo ver gaat in zijn leugens, nep emoties en er alle tijd en moeite in steekt om het echt te laten lijken
Dat moet je ook niet proberen, net als met fysieke mishandeling: je kunt wel proberen het gedrag of de reacties te begrijpen maar het is een manier van denken die je zelf niet kunt, ze hebben de waarheid of werkelijkheid niet nodig om een bepaalde reactie te geven, ze denken alleen maar vanuit zichzelf en hun reactie is gebaseerd op het zaaien van angst of verwarring en het krijgen/behouden van macht.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Bluebell97531 het volgende:
Misschien klinkt dat ook naief maar dat komt omdat je het dus niet kan en ook nooit zult begrijpen hoe zo iemand zijn hoofd werkt als je zelf niet zo bent.
Zo moeilijk zitten wij mannen toch niet in elkaar? Die kerel wil gewoon neuken en vertelt verder wat smoesjes die ervoor zorgen dat vrouwen daar in meegaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Bluebell97531 het volgende:
Misschien klinkt dat ook naief maar dat komt omdat je het dus niet kan en ook nooit zult begrijpen hoe zo iemand zijn hoofd werkt als je zelf niet zo bent.
Ja, dat is kut. En dan moet je je bedenken dat een vrouw zwanger is van dat stuk afval.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Soortgelijke situatie alleen dan gelukkig veeel korter...
Iemand via fb leren kennen, daten, verliefd blablabla maar al snel van die stemmetjes in mn hoofd, maar goed bedrogen in mn huwelijk dus maakte mezelf vooral wijs dat het mijn eigen onzekerheid was. En zijn ex was een jaloers wijf dat hem niet los wilde laten en zijn zus had problemen met haar vrouw en allerlei excuses waarom hij er soms toch ineens niet was als we hadden afgesproken.
Toen kreeg ik ineens een bericht van een vrouw nadat ik hem ergens in getagd had... " waarom ik haar verloofde tagde en berichten stuurde... hij had haar enkele weken eerder ten huwelijk gevraagd en ze was zwanger van hem.
Toen ik hem daarmee confronteerde was dat natuurlijk die labiele gekke ex en liet hij mij " zwart op wit" zien dat hij haar een app had gestuurd met de eis hem met rust te laten en dat hij anders aangifte zou doen...
2 weken heb ik dat nog geslikt en toen liet hij mij zitten op oudejaarsavond, Had de oorspronkelijke plannen afgezegd om het samen te vieren, en toen kwam hij niet opdagen, telefoon uit... ik zijn " gekke ex" benaderd... en ja hoor daar was hij al de hele dag.
Heb alle apps ed doorgestuurd en ze een fijne toekomst gewenst, hem geblokkeerd.
Ik heb 2 dagen met mn ziel onder mn arm gelopen, intens gekwetst en verdrietig dat het me een 2e keer gebeurde, en daarna gewoon doorgegaan met leven.
Een half jaar later had hij op badoo het lef mij wederom te benaderen, daar heb ik niet eens meer op gereageerd.
Ik ben inmiddels al ruim 2.5 jaar single en met 2 jonge kinderen die altijd bij mij zijn tenzij ik oppas regel, blijft dat nog wel even zo denk ik... geloven in de liefde doe ik nog steeds, en vertrouwen in de mensheid doe ik ook nog steeds, ik heb gewoon een buitengewone gave om de rotte appels eruit te vissen...
Ik denk zomaar dat t niet zn eerste keer was... Vraag mij dan af wat zo'n vrouw bezielt hem weer terug te nemen.. echt 0 zelfrespect...quote:Op woensdag 4 december 2024 09:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. En dan moet je je bedenken dat een vrouw zwanger is van dat stuk afval.
Misschien is ze financieel afhankelijk van hem?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat t niet zn eerste keer was... Vraag mij dan af wat zo'n vrouw bezielt hem weer terug te nemen.. echt 0 zelfrespect...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |