Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?quote:
Een villein ondertoontje in deze post.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?
Wat is dit voor mokerdom gelulquote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef Pablo84 het volgende:
Dams moet eraf...die kan er echt niks van
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
Alleen kijken of ga je ons ook hier de hele wedstrijd verblijden met je ronduit inspirerende gezelschap?
"Ronduit"? Noem je @GGMM hier nou dik?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
User @:ISVV is compleet de weg kwijt. De Dams van deze avond.
quote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik hoop dat storm Conall jou ook even aanpakt
Het waait hier hard inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik hoop dat storm Conall jou ook even aanpakt
Ik geef jou net een like in het PSV-topic en dan ga je hier een beetje lopen stokenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ronduit"? Noem je @:GGMM hier nou dik?
Die is hier met de Wensambulance toch?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef Pablo84 het volgende:
Dams moet eraf...die kan er echt niks van
Oh sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik geef jou net een like in het PSV-topic en dan ga je hier een beetje lopen stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |