SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waarop precies?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay ik zet er een banketstaaf op met echte amandelspijs
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat wil je wedden dan?quote:
Ik zou niet weten hoe dat werkt. Wil het best eens proberen hoorquote:
niet te ver doordrukkenquote:
de uitslag van feyenoord- man city zet in wat je wilt onder een tientje de winnaar krijgt alle kadootjes, wie doet mee?quote:
en wat is volgens jou de uitslag waarop jij de staaf inzet?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
de uitslag van feyenoord- man city zet in wat je wilt onder een tientje de winnaar krijgt alle kadootjes, wie doet mee?
1-3quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat is volgens jou de uitslag waarop jij de staaf inzet?
ik ga dit even googelenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Leonardo DiCaprio dan eindelijk getemd, acteur heeft zich verloofd met Vittoria Ceretti
Is die kerel ineens van de aandere kant of wat?
ga dan baccarat/blackjack/alles op rood spelenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
de uitslag van feyenoord- man city zet in wat je wilt onder een tientje de winnaar krijgt alle kadootjes, wie doet mee?
we kunnen zelf dus veel besparen door niet te roze varianten te kopenquote:U kent de pijnstiller Aleve? Nou, die heeft diverse varianten, zoals eentje tegen reumatische pijn en eentje tegen menstruatiepijn. Alleen, er is totaal geen verschil tussen die twee soorten. Dat zeg ík niet, dat zegt Fons niet, maar de directeur van het Instituut Verantwoord Medicijngebruik. Die zal het wel weten, toch? Maar dat doosje tegen menstruatiepijn is wel een stuk duurder dan de gewone Aleve.
saaiquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ga dan baccarat/blackjack/alles op rood spelen
daar zit vast het prijsverschil inquote:Wat was de reactie van Bayer? Niks. Behalve dan dat de verpakking van die Aleve Feminax milieuvriendelijker is dan de rest. Op vervolgvragen via e-mail en telefoon bleef het doodstil.
Hoeveel verschilt het dan?quote:
tja dat was al bekend van Leo. die wisselt ze in zodra ze 30 worden en dan kiest hij weer voor 1 dichter bij de 20quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leonardo Di Caprio: Geboren 11 november 1974 (50 jaar),
Vittoria Ceretti Geboren: 7 juni 1998 (26 jaar), Bréscia, Italië
24 jaar leeftijdsverschil...
Tja, doet die goedquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:59 schreef Ama het volgende:
@:gianni61 half miljoen schuld aan de staat. Koekoek
Hij weet wel precies hoe het spelletje gaatquote:
ja dat hoeft opzich geen probleem te zijn, ik zou er ook voor tekenenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Leonardo Di Caprio: Geboren 11 november 1974 (50 jaar),
Vittoria Ceretti Geboren: 7 juni 1998 (26 jaar), Bréscia, Italië
24 jaar leeftijdsverschil...
geen idee. ik koop het nooit.. even kijkenquote:
quote:
Productieplanner bij een zuivelfabriek waar ik kort gewerkt heb vertelde mij dat een aantal recepten die onder verschillende 'merken' verkocht worden (lees: prijsverschil) toch echt 100% gelijk waren.quote:
uhuhquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Productieplanner bij een zuivelfabriek waar ik kort gewerkt heb vertelde mij dat een aantal recepten die onder verschillende 'merken' verkocht worden (lees: prijsverschil) toch echt 100% gelijk waren.
Nou weet ik uiteraard dat soort dingen soort van iedereen weet maar zo uit een echte bron is het net wat geloofwaardiger.
Of zij hem. Dat apparaat tussen de benen zal het niet eeuwig blijven doen..quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat hoeft opzich geen probleem te zijn, ik zou er ook voor tekenen![]()
maja geld en fame, en hij verkeert in die kringen, misschien hebben ze gemeenschappelijke interesses.
ik denk dat hij haar weer inruilt over drie jaar
Net zoals roze koekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Productieplanner bij een zuivelfabriek waar ik kort gewerkt heb vertelde mij dat een aantal recepten die onder verschillende 'merken' verkocht worden (lees: prijsverschil) toch echt 100% gelijk waren.
Nou weet ik uiteraard dat soort dingen soort van iedereen weet maar zo uit een echte bron is het net wat geloofwaardiger.
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:08 schreef Karzai het volgende:
ik he
[..]
nog gefeliciteerd essje leuke verjaardag gehad?
Ik heb vandaag roze koeken gekochtquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals roze koeken
Als ze er hetzelfde uitzien dan zijn ze dat ook
Bron: ik die een blauwe maandag in de koekfabriek heeft gewerkt
@:bomenverzameling
op dit moment op kruidvat benu en plus allen dezelfde prijs voor de 275mgquote:
Ik ook. al vind ik 2,5 jaar afgezien van een aantal keer vakantie werk wel meer dan een blauwe maandagquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals roze koeken
daar zijn hulpmiddelen voorquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of zij hem. Dat apparaat tussen de benen zal het niet eeuwig blijven doen..
Maar hier zit geen sliertje slagroom op. Het eraf schrapen van de slagroom maar het glazuur zoveel mogelijk intact laten is essentieel voor de ultieme tompouce experiencequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://www.hema.nl/eten-(...)ompouce-6310146.html
denk wel dat de roze versie als de blauwe versie daarvan hetzelfde geprijst isquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net zoals roze koeken
quote:
Blauwe koekenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk wel dat de roze versie als de blauwe versie daarvan hetzelfde geprijst is
dan zijn die luizen dus toch het lekkerstequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blauwe koeken
Heb wel een keertje gele koeken geproefd daar. Was een experiment voor Pasen.
Waren niet te vreten
Elke volgende vrouw voor een man wordt telkens relatief gezien een stukje jonger, volgens 1 of andere vooraanstaande US sociobioloogparingsgedragdeskundige.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat hoeft opzich geen probleem te zijn, ik zou er ook voor tekenen![]()
maja geld en fame, en hij verkeert in die kringen, misschien hebben ze gemeenschappelijke interesses.
ik denk dat hij haar weer inruilt over drie jaar
Dus eigenlijk is er helemaal niks aan de hand?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
op dit moment op kruidvat benu en plus allen dezelfde prijs voor de 275mg
Oh, dit wist ik nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hier zit geen sliertje slagroom op. Het eraf schrapen van de slagroom maar het glazuur zoveel mogelijk intact laten is essentieel voor de ultieme tompouce experience
Was volgens mij een doos van op de grond gevallen, halve schap lag vol met roze koeken met 35% sticker met allemaal gebroken roze koekenquote:
tenzij Bayer een verplichte prijswijziging heeft doorgramd door de uitzendingquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er helemaal niks aan de hand?
Lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
allemaal insecjes in je lichaam.
Lolquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was volgens mij een doos van op de grond gevallen, halve schap lag vol met roze koeken met 35% sticker met allemaal gebroken roze koeken
1. Wasmachinequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
iedereen de verlanglijstjes voor vrijdag al af?
Sowieso valt het mobiel half buiten beeld dus zie je pas wat het is als je het aanklikt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef Modus het volgende:
YT links posten heeft toch helemaal geen nut meer nu je alleen nog maar een plaatje ziet?
mee eens.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef Modus het volgende:
YT links posten heeft toch helemaal geen nut meer nu je alleen nog maar een plaatje ziet?
Ik doe alleen aan een kerstverlanglijstje. Maar die kan ik misschien dit weekend wel inleveren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
ik hoop voor jou dat er een goeie prijs is vrijdagquote:
Ja reageren in het wat luister je nu topic is toch minder leuk zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
mee eens.
ik klik er niet meer op nu ik niet weet wat de titel is van de yt
Hier werkt het gewoon.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef Modus het volgende:
bij wie in te leveren?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
Smaken nog precies hetzelfdequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol
Nouja, zal weinig boeien voor de smaak
ik neem een botoxjequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoop voor jou dat er een goeie prijs is vrijdag
Ik heb een sloot achter mijn huis?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
woning kopen vlakbij een beekje
bij jezelfquote:
quote:
Helemaal mooi, kan je daar je was in doenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een sloot achter mijn huis?
Ja wordt het vast mooi schoon vanquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Helemaal mooi, kan je daar je was in doen
Oeh zeepjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef Karzai het volgende:
ik koop dit weer, pakketje voor moeders, voor mijn zus, vader en een voor mijzelf
2 vrouwen en 2 mannen pakketjes
https://www.zeepziederij-borssenburg.nl/kado-zeep/
zijn de mannenpakketjes ook duurder?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef Karzai het volgende:
ik koop dit weer, pakketje voor moeders, voor mijn zus, vader en een voor mijzelf
En de winkels zijn zeker al dicht??quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Mijn crackers met kaas zijn alweer op
scratch-zeep schijnt heel erg hype te zijn. Onweerstaanbaar voor de vrouwkesquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef Karzai het volgende:
ja en dan elke 5 minuten vernieuwenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Moet ik vrijdag om 0:00 klaarzitten voor de beste wasmachinedeals?
Ik zou eerder al donderdag om 23.55 klaar gaan zitten, voor je het weet ben je om 0.00 al te laatquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Huh? Mensen met autisme houden toch van planningen maken?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
Ohja en er is nou al eens een duidelijk antwoord op de vraag waaom zoveel autisten iets met treinen hebben![]()
'Ja door de strakke schema's enzo' wordt wel eens geroepen maar dat is van toepassing op nog tweehonderdéénentwintig miljoen dingen maar waar autisten dan weer niet warm voor lopen.
Of is dat ms gewoon een soort urban myth.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
Ohja en er is nou al eens een duidelijk antwoord op de vraag waaom zoveel autisten iets met treinen hebben![]()
Beter donderdag om 23.59quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een hekel aan treinen, ben ik dan geen autist?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Of is dat ms gewoon een soort urban myth.
Nee heb nog wel meer crackersquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de winkels zijn zeker al dicht??
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan elke 5 minuten vernieuwen
net als vroegah bij ibood
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou eerder al donderdag om 23.55 klaar gaan zitten, voor je het weet ben je om 0.00 al te laat
Nu al gestresst aan het refreshenquote:
ow ja mannen hebben sneller nieuwe nodig want zijn viezerquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling zet het kaasplankje neer in de KSC nu Etto er toch niet meer is
De bever?quote:
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:29 schreef Ama het volgende:
Heeft hij zichzelf nou onder een auto gegooid.
Er is niks moois aan een trein. Ze zijn geel, ze stinken, ze maken lawaai en ze zitten vol met mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef Modus het volgende:
'Ja door de strakke schema's enzo' wordt wel eens geroepen maar dat is van toepassing op nog tweehonderdéénentwintig miljoen dingen maar waar autisten dan weer niet warm voor lopen.
truste mop, slaap lekker straksquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:37 schreef Nizno het volgende:
Goed... ik ga nog even wat lezen en dan lekker slapen
Gute Nacht Freunde
Wat is je favo VH album?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ja dit postte ik eind 2003 ook al ja.
Deze is een beetje wappiequote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Ygritte het volgende:
Omg ik zie net filmpjes van de stoute pieten bingo
Een van de beste VH nummers met Hagar als zangerquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dit postte ik eind 2003 ook al ja.
Not sure if...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de beste VH nummers met Hagar als zanger
Nou sowieso zijn ALLE nummers van 5150 en OU812 al beter. En ik kan er nog wel een paar bedenken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke is dat volgens jou dan??
Okee. Ik ben niet zo bekend hoor met VH en de albums. Ken eigenlijk alleen maar de bekende tracks...quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou sowieso zijn ALLE nummers van 5150 en OU812 al beter. En ik kan er nog wel een paar bedenken.
je gaat toch nog op stap met leuke vrouwenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Cant Stop Dreaming about you
Cant stop dreaming to hold you
Hell is living without your love
Dat vat mijn leven de afgelopen dertig jaar wel aardig samen ja.
Je hangt al 30 jaar aan 1 iemand vast?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Cant Stop Dreaming about you
Cant stop dreaming to hold you
Hell is living without your love
Dat vat mijn leven de afgelopen dertig jaar wel aardig samen ja.
Oh jawelquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
je gaat toch nog op stap met leuke vrouwen
Dat is één manier om het te zien ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Je hangt al 30 jaar aan 1 iemand vast?
Doe je hier wat aan? Wel eens gemeld ergens? Medicatie? Therapie?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef Karzai het volgende:
ik zit verwikkeld in een psychose waarin ik niemand meer vertrouw, ik weet zeker dat ik in de gaten gehouden word op een of andere manier en wordt er gek van
Welke nog meer?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is één manier om het te zien ja.
ja niets geholpen, ben er ook wel een beetje klaar mee heeft me duizenden euro's gekostquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe je hier wat aan? Wel eens gemeld ergens? Medicatie? Therapie?
Wordt dat niet vergoed?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja niets geholpen, ben er ook wel een beetje klaar mee heeft me duizenden euro's gekost
Ga als de rambam je medicijnen slikken en anders zo snel mogelijk naar de dokter!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef Karzai het volgende:
ik zit verwikkeld in een psychose waarin ik niemand meer vertrouw, ik weet zeker dat ik in de gaten gehouden word op een of andere manier en wordt er gek van
Ik heb net zoals Karzai al zegt, heel veel echt superleuke vrouwen om mij heen om leuke dingen mee te doen. En daar ben ik erg dankbaar voorquote:
Strakke broek aantrekken, Molecule 0 op, linkerhand op je heup en met zo diep mogelijke stem een persoonlijk gedichtje opsommen voor al die superleuke vrouwen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net zoals Karzai al zegt, heel veel echt superleuke vrouwen om mij heen om leuke dingen mee te doen. En daar ben ik erg dankbaar voor![]()
En ja, zelf hebben ze allemaal besloten dat iemand anders beter voor ze is dan ik. Ja, pech. Maak er maar wat van.
Ik vind het ook altijd wel knap hoe @Karzai beseft dat er iets aan de hand is in zijn hoofd wat niet helemaal lekker gaat. Er zijn inderdaad genoeg mensen die dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterkte @:Karzai. Ik heb zelf gelukkig nooit een psychose gehad. Hoor wel verhalen van medebewoners en dat lijkt me geen pretje. Wel knap dat je beseft dat je er in zit. Dat besef heeft volgens mij niet iedereen
Ik zou zo graag willen dat wij iets zouden kunnen zeggen om dat gevoel weg te halen maar ik weet dat het niet zo werkt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef Karzai het volgende:
a leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakke broek aantrekken, Molecule 0 op, linkerhand op je heup en met zo diep mogelijke stem een persoonlijk gedichtje opsommen voor al die superleuke vrouwen.
ja ik heb wel geleerd om het van mij af te zetten, en ik beweeg mij ook nog in het publieke levenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen dat wij iets zouden kunnen zeggen om dat gevoel weg te halen maar ik weet dat het niet zo werkt.
Ja ik vind het wel heel erg goed van je dat je nog gewoon buiten komt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik heb wel geleerd om het van mij af te zetten, en ik beweeg mij ook nog in het publieke leven
Nu weet je nog dat er iets niet klopt en dat je waarschijnlijk psychotisch bent. Stopt het daar bij jou of is het waarschijnlijk dat je morgen/volgende week dat niet meer zelf door hebt. Heb je dan iemand in je omgeving die dit een beetje in de gaten houd en je kan helpen als je jezelf niet meer kan helpen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:19 schreef Karzai het volgende:
maja als ik terug denk dan word ik gewoon gek, zitten ze nou met mij te fukken?
ja ik weet het ook niet meer word er moedeloos van, echt alles is nu verdachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu weet je nog dat er iets niet klopt en dat je waarschijnlijk psychotisch bent. Stopt het daar bij jou of is het waarschijnlijk dat je morgen/volgende week dat niet meer zelf door hebt. Heb je dan iemand in je omgeving die dit een beetje in de gaten houd en je kan helpen als je jezelf niet meer kan helpen?
Als ie familie het nog niet weet;quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik weet het ook niet meer word er moedeloos van, echt alles is nu verdacht
bertnerniequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand het enige tienletterword al gevonden?
een eigen huis, een plek onder de zonquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:45 schreef Karzai het volgende:
verder heb ik leuk werk, een huis, familie, geld zat, eet lekker elke dag
We zijn er bijnaquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:47 schreef Karzai het volgende:
alleen nog wat geluk in de liefde en het leven is perfect
Fijn dat je het zelf zo goed herkend.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:42 schreef Karzai het volgende:
thx people struggling on, ja het is een veel langer vehaal eigk daar ga ik jullie verder niet mee vermoeien
Mijn God.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
een half vlimme vrouw zou mj best eens kunnen op te pikken
En ik zou der zou er nog wel voor open staan ook
Drink er nog eentje andersquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
een half vlimme vrouw zou mj best eens kunnen op te pikken
Bedoel je hiermee zwakbegaafd?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
een half slimme vrouw zou mj best eens kunnen op te pikken
Bijna iedereen was in Sesamstraat maar helaas was Bert erniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dit zijn de echte vragenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal om te snaaien?
Kaas, kaas, kaas, toastjes met zut, nootjes, chips, borrelnootjes, van die sticks waar je mee kan dippen, ik kan een heel charcuterie bord maken als het moetquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal om te snaaien?
quote:
quote:
Nee. Maar goeed, dat uileggen is te moelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee zwakbegaafd?
Dat is moreel verwerpelijk man
Je wil gewoon sex en geen gezeur.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee. Maar goeed, dat uileggen is te moelijk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijna iedereen was in Sesamstraat maar helaas was Bert ernie@Haags blijf eens van DImmy's account afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Schuld van links!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
JEZUS WAT EEN KUTEINDE VAN HOW I MET YOUR MOTHER ZEG![]()
![]()
9 seizoenen plot development en character building ongedaan maken in de laatste vijf minuten van de serie WTF!?!?![]()
![]()
![]()
Bezorg je ook?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kaas, kaas, kaas, toastjes met zut, nootjes, chips, borrelnootjes, van die sticks waar je mee kan dippen, ik kan een heel charcuterie bord maken als het moet
Sticks om mee te dippen zijn hier laatste tijd favoriet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kaas, kaas, kaas, toastjes met zut, nootjes, chips, borrelnootjes, van die sticks waar je mee kan dippen, ik kan een heel charcuterie bord maken als het moet
Ik wist dit en heb daarom het nooit uitgekeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
9 seizoenen plot development en character building ongedaan maken in de laatste vijf minuten van de serie WTF!?!?![]()
![]()
![]()
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bijna iedereen was in Sesamstraat maar helaas was Bert ernieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ben je gestoptquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wist dit en heb daarom het nooit uitgekeken.
Np\ou ik hoef geeneensquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je wil gewoon sex en geen gezeur.
Volgens mij staat er een alternatief einde op YouTube.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Np\ou ik hoef geeneens
maar ik hoef geeneens A15 knooppuntdeil A15 A2
Heb dat niet veel gekeken. Wel vind het ik het leuk dat er iemand meespeelt met Nederlandse roots. Robin, red.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef Ama het volgende:
Oh Ik vond How I Met Your Mother wel erg leuk.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:09 schreef Ygritte het volgende:
Oh, ik had dus ook nog slaatjes kennelijk en omdat ik geen zin had in hakken snijden knippen weet ik het zit ik die nu te eten.
Still sucksquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een alternatief einde op YouTube.
Serie was leuk alleen einde echt moeilijk kutquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:06 schreef Ama het volgende:
Oh Ik vond How I Met Your Mother wel erg leuk.
Ome Fles, voor jou staat mijn asspussy altijd open.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Np\ou ik hoef geeneens
maar ik hoef geeneens A15 knooppuntdeil A15 A2
quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ome Fles, voor jou staat mijn asspussy altijd open.
Not so legendary-wait for it-daryquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serie was leuk alleen einde echt moeilijk kut
Ik las anusspray en ik ga slapen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ome Fles, voor jou staat mijn asspussy altijd open.
Slaap lekker pop. Ook jou gun ik het beste nu de donkere dagen voor Kerst zich beginnen te openbaren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las anusspray en ik ga slapen.
Ja, wij hebben ze ook weer soort van herontdektquote:Op dinsdag 26 november 2024 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch wel een guilty pleasure
ja was het leven mar zo makkelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je wil gewoon sex en geen gezeur.
In het weekend ga ik misschien maar weer eens kaas halen. Eigenlijk wel zin om avondje dat te doen als avondeten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ze ook weer soort van herontdektsnaait zo lekker snel even weg
![]()
Kom er net achter dat er ook niet op staat wat er in zit. Ik ga ook niet in de AH app kijken, gewoon lekker niet weten
Nee, dat had ik vanmorgen. Alleen op dinsdag in schoolweken, godzijdank.quote:
quote:
Nee! Speel jij?quote:
CL heeft ze vast nog niet allemaal opgemaaktquote:Op woensdag 27 november 2024 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik vanmorgen. Alleen op dinsdag in schoolweken, godzijdank.
Ik ben weer geland, en nee dat had niet met belgresser te maken maar zoveel prikkels. Vond het wel leuk, de film ok. En belgresser stelde voor nog eens te gaan, maar ik heb al die bioscoopzegels toen aan CL gegeven.
Dus als iemand nog van die zegels heeft.
Schaamrood op de kakenquote:Op woensdag 27 november 2024 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
En kennelijk vertelde ik veel te hard, ik had echt het gevoel dat ik niet zo hard praatte, dat ik toen ik een jong liesje was ik eens in een pornobioscoop was geweest.:')
Ja afgelopen jaar best veel gespeeld weer. Zal morgen even kijken voor die code. Ben ook nog even op vakantie maar lijkt me leuk keer samen spelenquote:Op woensdag 27 november 2024 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee! Speel jij?![]()
![]()
OMG!
Doe ff in dm je dinges, dat ik je kan vinden. Morgen. Op een chistelijk tijdstip.
Ik moet wel eerst voor het eerst met belgresser spelen nog en ik speel ook met twee leuke collega's en de soort van ex ofzo van een van die collega's. Maar jaaaaa!
Ik heb gevraagd of ik er een paar terug mocht.quote:Op woensdag 27 november 2024 02:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
CL heeft ze vast nog niet allemaal opgemaakt
Bij hem dus.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 02:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja afgelopen jaar best veel gespeeld weer. Zal morgen even kijken voor die code. Ben ook nog even op vakantie maar lijkt me leuk keer samen spelen
NIKSquote:Op woensdag 27 november 2024 02:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda?
Is het al strandweer?quote:Op woensdag 27 november 2024 03:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIKS![]()
ja misschien de was. Maar verder smurfen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ik er een paar terug mocht.
[..]
Bij hem dus.
Mooie dromen en Bb een fijn begin van de dag.
Nopes. Het is nu bewolkt hier. Morgen en vrijdag schijnt er veel regen te komen.quote:
Zon is toch slecht voor je huid. Gewoon spf50 op je toet smerenquote:Op woensdag 27 november 2024 03:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes. Het is nu bewolkt hier. Morgen en vrijdag schijnt er veel regen te komen.
ik ben ook echt wit.
Ja maar wil een krokant korstjequote:Op woensdag 27 november 2024 03:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zon is toch slecht voor je huid. Gewoon spf50 op je toet smeren
Word een oud korstje danquote:Op woensdag 27 november 2024 03:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wil een krokant korstje
ja zo'n bitterbal die als laatste op de schaal ligtquote:Op woensdag 27 november 2024 03:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Word een oud korstje dan
Pluk de dag enzovoortquote:
vandaag weer een sportclubje?quote:
Dat is een champignonboerderij over een uurtje.quote:Op woensdag 27 november 2024 06:22 schreef bitterbal het volgende:
Als het goed is blijft het vandaag droog dus de was hangt nu buiten te drogen. Kijken hoe snel dat. gaat met de vochtigheid
Is dat van AH? Ik dm je even.quote:Op woensdag 27 november 2024 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik vanmorgen. Alleen op dinsdag in schoolweken, godzijdank.
Ik ben weer geland, en nee dat had niet met belgresser te maken maar zoveel prikkels. Vond het wel leuk, de film ok. En belgresser stelde voor nog eens te gaan, maar ik heb al die bioscoopzegels toen aan CL gegeven.
Dus als iemand nog van die zegels heeft.
Doen we morgen een zakenlunch bij sociëteit De Witte op kosten van het plebs de gemeenschap?quote:Op woensdag 27 november 2024 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. De komende twee dagen vertoef ik op Gewichtige Zaken.
Dat zijn wij altijd op dit tijdstip. Jij daarentegen...quote:Op woensdag 27 november 2024 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg actief
ze begonnen met schuren om 7 en de glasbak wordt nu ook geleegd, dus de hele buurt is nu wel wakkerquote:Op woensdag 27 november 2024 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Sorryquote:Op woensdag 27 november 2024 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al een dikke 2.5 uur actiefquote:Op woensdag 27 november 2024 07:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat een helquote:Op woensdag 27 november 2024 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al een dikke 2.5 uur actief
Daarna is het wel weer weekend natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. De komende twee dagen vertoef ik op Gewichtige Zaken.
Ik heb morgen een cursus tijdens de lunch. En je moet zelf je bammetjes meenemenquote:Op woensdag 27 november 2024 07:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doen we morgen een zakenlunch bij sociëteit De Witte op kosten van het plebs de gemeenschap?
Nee, vrijdag moet ik ook nog een en ander doenquote:Op woensdag 27 november 2024 07:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna is het wel weer weekend natuurlijk
quote:Op woensdag 27 november 2024 07:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al een dikke 2.5 uur actief
Wat karig.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb morgen een cursus tijdens de lunch. En je moet zelf je bammetjes meenemen
Moet je dan je bammetje wisselen met je collega’s als opdracht.quote:Op woensdag 27 november 2024 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb morgen een cursus tijdens de lunch. En je moet zelf je bammetjes meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |