quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
inderdaad Eefje werd nooit op tijd ontdekt in de kelder van Marc Dutrouxnet zoals haar vriendin An...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Terwijl haar oom, Piet de Visser, de beste scout ter wereld is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
inderdaad Eefje werd nooit op tijd ontdekt in de kelder van Marc Dutrouxnet zoals haar vriendin An...
Mooi hoor. Niet specifiek mijn genre, maar dit is echt goed.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:57 schreef Raw85 het volgende:
Ze is wel af en toe wel op tv hoor
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
"Wat een enge boswandeling Marc"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo zeuren Eefje, ik moet straks alleen terug..
Zometeen op NPO1 bij Eva Jinek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat ze haar nooit in programma's plannen en schandalig dat ik met m'n vooroordelen dit soort pareltjes mis.
Eefje is geweldig, heb al haar cd'squote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Boomer, dus nog een gids. Die van de VPRO. Ik las dat deze Eefje de Visser al 3 keer song van het jaar is geweest bij 3 voor 12. Het ligt voornamelijk aan mezelf. Vooroordelen dit dat. Maar waarom zien we haar nooit op tv ? Ik kijk nog steeds veel tv, maar haar ben ik nooit tegengekomen. Alleen vette kampers of iets met Hazes. Schandalig dat ze haar nooit in programma's plannen en schandalig dat ik met m'n vooroordelen dit soort pareltjes mis.![]()
P.S. Als ik radio luister is dat alleen Radio1.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb trouwens ooit geschaakt met een helderziende, mooie ervaring was datquote:Op woensdag 27 november 2024 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Om deze vraag te beantwoorden zou je helderziend moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |