quote:Vertel mij wat
Op zondag 31 augustus 2003 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
ik miste gisteren nogal wat supporters bij Vitesse.
Maar 17.500 is een beetje aan de magere kant voor jullie begrippen sinds jullie in die blokkendoos spelen.
en over het voetbal tjah... het is een beetje hopeloos,
er waren wel wat geruchten over aantrekken (huren) van nieuwe spelers alleen VoH ging niet door, nu hopen ze nog vander schaaf te kunnen huren maar dat zal ook wel niet door gaan
quote:Na jarenlang wanbeleid, spelersverkopen en een beroerd seizoen + een niet aansprekende tegenstander, is het nog altijd veruit meer dan de rest. (m.u.v. top 3 logischerwijs.)
Op zondag 31 augustus 2003 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
ik miste gisteren nogal wat supporters bij Vitesse.
Maar 17.500 is een beetje aan de magere kant voor jullie begrippen sinds jullie in die blokkendoos spelen.
quote:maar toch,viel mij iig wel op
Op dinsdag 2 september 2003 22:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Na jarenlang wanbeleid, spelersverkopen en een beroerd seizoen + een niet aansprekende tegenstander, is het nog altijd veruit meer dan de rest. (m.u.v. top 3 logischerwijs.)
quote:1. dom antwoord
Op woensdag 3 september 2003 11:45 schreef tiemo het volgende:
(en geen domme antwoord over vitesse)
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
1. dom antwoord
2. domme antwoorden
het is
1 dom andwoorten
2 domme andwoort
kut kakkerlak ook
quote:Waar heb jij je taalonderwijs gevolgd?
Op woensdag 3 september 2003 11:59 schreef tiemo het volgende:
Ik zoek namelijk nog iemand die voor (geen spam: www.vites.nl) foto's kan maken tijdens de uitwedstrijden waneer ik er niet heen kan.
Zou iemand die willen doen, mail me dan naar: info@vites.nl
quote:Loop niet zo te zeiken man.
Op woensdag 3 september 2003 11:59 schreef Mindlight het volgende:[..]
Waar heb jij je taalonderwijs gevolgd?
quote:Jah dat jij nooit naar uitwedstrijden gaat
Op woensdag 3 september 2003 12:01 schreef tiemo het volgende:[..]
Loop niet zo te zeiken man.
Je weet toch wat er staat
quote:Ik ben al naar nac-vitesse geweest.
Op woensdag 3 september 2003 12:01 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jah dat jij nooit naar uitwedstrijden gaat
[Dit bericht is gewijzigd door tiemo op 03-09-2003 12:03]
quote:Ik weet wat er staat ja en ik weet ook dat dat niet correct is.
Op woensdag 3 september 2003 12:01 schreef tiemo het volgende:[..]
Loop niet zo te zeiken man.
Je weet toch wat er staat
quote:Misschien kun je beter ff wachten tot vanavond, dan zijn er misschien wat meer Fietstas supporters online, als die er uberhaupt zijn!
Op woensdag 3 september 2003 12:29 schreef tiemo het volgende:
Maar kan iemand dit nou voor me doen.. ?
Ik zoek namelijk nog iemand die voor (geen spam: www.vites.nl) foto's kan maken tijdens de uitwedstrijden waneer ik er niet heen kan.
Zou iemand die willen doen, mail me dan naar: info@vites.nl
quote:Als ik de loterij win misschien ja, alle uitwedstrijden bezoeken is nou niet weggelegd voor een student.
Op donderdag 4 september 2003 00:12 schreef tiemo het volgende:
Iemand ?
Moet je ook nog eens met zo'n verplichtte combi, heb ik vaak de pech dat ik weer in een bus vol irritante lui zit en er is maar beperkt bier te krijgen
Dan liever op eigen vervoer met de auto, met een krat bier op de achterbank
quote:Wie stuurt die zogenaamde Vrienden van Vitesse (lees: vrienden van hun eigen ego) eens naar huis?
Vitesse laat Aalbers niet terugkeren3/9/2003 16:52 VI
Karel Aalbers keert niet terug bij Vitesse. De leiding van de Arnhemse club beëindigde de gesprekken met Aalbers en gaat niet in op eisen van eventuele sponsors, die de oud-preses graag in een leidinggevende functie hadden zien terugkeren.
Al maanden circuleert de naam van Aalbers bij Vitesse. De voormalig preses zou schermen met een aantal sponsors die bereid zouden zijn geld in de armlastige club te steken. De clubleiding van Vitesse was bereid met hem te praten en besloot te onderzoeken of Aalbers daadwerkelijk geldschieters achter de hand had.'Na uitgebreid onderzoek stelt Vitesse vast dat er inderdaad toezeggingen zijn gedaan door bedrijven en particulieren om sponsorcontracten met Vitesse aan te gaan, echter, alleen onder de voorwaarde dat Aalbers terugkeert als bestuurs- of directielid. Tevens zijn ook andere voorwaarden aan het licht gekomen. De voorwaarden van een terugkeer van Aalbers in een leidinggevende functie kunnen om meerdere redenen niet worden ingewilligd', aldus de officiële verklaring van de Arnhemse club.
Een van de grootste obstakels die een terugkeer van Aalbers in de weg staan, is het vetorecht van de Vrienden van Vitesse. Deze voormalige bestuurders zijn zeer fel gekant tegen een terugkeer van Aalbers en hadden al aangekondigd hun vetorecht te gebruiken om de oud-preses 'buiten' te houden.
Vitesse besloot de gesprekken met Aalbers te beëindigen, ook al houdt dat in dat de sponsors in spe niet zullen toehappen. 'Dit betekent dat er feitelijk geen sprake is van extra inkomsten voor Vitesse.
Welke persoonlijke belangen hebben de vrienden Cor Guijt,
Jan Snellenburg en Herman Veenendaal bij verhindering van het voorzitterschap van Karel Aalbers?
Karel Aalbers is al uit ten te na belicht en belasterd. Nu is het dan tijd om de gangen van bovengenoemde heren eens even kritisch na te volgen.
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 04-09-2003 14:19]
quote:Ik ken landen waar bij dit soort figuren al lang wat brandbommen oid richting hun huis gesmeten gekregen hadden, in gelijksoortige situaties.
Op donderdag 4 september 2003 14:07 schreef sjun het volgende:Wie stuurt die zogenaamde Vrienden van Vitesse (lees: vrienden van hun eigen ego) eens naar huis?
Zie bv Hoe ver mag clubliefde gaan?
-Aalbers blijft hoe dan ook vechten voor een terugkomst.
-Mommers heeft het nog niet gehad met Aalbers over een positie als adviseur binnen de club.
-Vitesse heeft het geld van Aalbers hard nodig om eventueel wat versterkingen te halen
Kortom, straks zullen de gesprekken weer hervat worden en hopenlijk komt er een goed resultaat uitrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |