En ook voor ontheemde badeendjes.quote:Op maandag 25 november 2024 22:53 schreef sly-nl het volgende:
O ja, nog een monument voor zwerfkatten gaerne. En rap!@
Daar zijn dan weer speciale ziekenhuizen voorquote:Op maandag 25 november 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook voor ontheemde badeendjes.
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.quote:Op maandag 25 november 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Verder: Fuck off met al die monumenten![]()
De wet aanpassen en veel harder straffen bij iedere vorm van discriminerend geweld. Of het nu homo's zijn of joden of huisdieren.Actie
Zeik niet.quote:
Cocktail met parapluutje erin erbij?quote:
Goed idee welquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cocktail met parapluutje erin erbij?
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed idee welnee heb een echt argentijnse Stella artois
Bierquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.
Op dit moment kijken we naar die herhaling als ik zo om me heen kijk.quote:Op maandag 25 november 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |