Jarenlang de hele teringbende laten wegrotten, onderlopen en voor een grijpstuiver van de hand doen en nu achter de feiten aanlopen.quote:Op maandag 25 november 2024 18:17 schreef Starhopper het volgende:
Dat moeten we hier ook gaan doen. Wel zo verstandig
Nergens voor nodig. De overlevenden zullen de doden benijden.quote:Op maandag 25 november 2024 18:17 schreef Starhopper het volgende:
Dat moeten we hier ook gaan doen. Wel zo verstandig
Zwitserland ook.quote:Op maandag 25 november 2024 19:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jarenlang de hele teringbende laten wegrotten, onderlopen en voor een grijpstuiver van de hand doen en nu achter de feiten aanlopen.
Volgens mij hebben ze het alleen in Finland sinds 1945 voor elkaar qua bunkers, kelders, noodvoorraad (ook tijdens corona) en opleiding/training.
Heb een potentiële plaats in de buurt. 2km lang 21 mtr onder de grond. Denk alleen niet dat wij er op tijd kunnen zijn.quote:Op maandag 25 november 2024 18:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)r-meer-schuilkelders
Volgens mij hebben we in Nederland geen schuilkelders, maar je kan altijd nog onder de tafel gaan zitten![]()
[ afbeelding ]
mja. zonder ome Putin was er geen reden om de staatsschuld te vergroten door geld te investeren in teringbende.quote:Op maandag 25 november 2024 19:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Jarenlang de hele teringbende laten wegrotten, onderlopen en voor een grijpstuiver van de hand doen en nu achter de feiten aanlopen.
Volgens mij hebben ze het alleen in Finland sinds 1945 voor elkaar qua bunkers, kelders, noodvoorraad (ook tijdens corona) en opleiding/training.
Ah, je moet de was doen.quote:Op maandag 25 november 2024 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Hier in Zwitserland zijn we dan toch mooi voorbereid, zo even lekker in de bunker chillen beneden.
Net als Finland. Daar zijn ze al sinds WO2 bezig met voorbereidingen.quote:Op maandag 25 november 2024 19:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Hier in Zwitserland zijn we dan toch mooi voorbereid, zo even lekker in de bunker chillen beneden.
Amsterdam Metro Weesperplein heeft ook nog een bunkertje trouwens.
De amerikanen noemen dat "Mutual assured destruction"quote:Op maandag 25 november 2024 19:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik wel, heeft geen enkele zin. tijd tussen lancering en aankomst is minuten. Gewoon geldverspilling.
Afschrikking is veel beter. Iedere NBC aanval moet gewoon gegarandeerde zelfmoord zijn.
Natuurlijk zijn er voor de regering en de top bunkers!!quote:Op maandag 25 november 2024 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die niet hebben?
Het zal ook niet lange duren als de gevestigde orde weg is dat mensen veranderen in barbaren.quote:Op maandag 25 november 2024 20:56 schreef LXIV het volgende:
In plaats van voor miljoenen mensen bunkers te bouwen waar miljarden kost en en elkaar onmogelijke opgave is kunnen ze beter inzetten op vredesonderhandelingen.
Sowieso is het na een nucleair conflict heel lastig om nog honderden miljoenen mensen in leven te houden aangezien de hele logistieke ketens voorgoed verstoord zijn en er slecht voedsel zal zijn voor 20% van de huidige populatie.
Het is dus bunkers bouwen om mensen later van de honger te kunnen laten sterven
Ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 25 november 2024 18:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Vind onder een tafel ook niet slim. Behalve als je in een volle klas zit.
Is een deurpost anders niet handiger?
Veranderen?quote:Op maandag 25 november 2024 20:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het zal ook niet lange duren als de gevestigde orde weg is dat mensen veranderen in barbaren.
Juist wel. Lekker in je slaap sterven. Wil jij zoiets overleven dan? Het zal geen comfortabel leventje worden, als je het geluk hebt.quote:Op maandag 25 november 2024 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Moet dat niet 's nachts gebeuren. Of als je niet thuis bent.
En dan ben jij misschien de enige overlevende in je gezin/straat/stad.
En alles in puin.
Een beetje rationeel mens is liever dood. Als je het overleeft ga je waarschijnlijk (snel) ook dood. Door ziekte en/of geen water en drinken. Het zal wel even duren tot er weer een supermarkt staat en deze wordt bevoorraad.quote:Op maandag 25 november 2024 21:24 schreef littlemindy het volgende:
Hoewel ik hoop dat we het nooit meemaken, ben ik ook wel benieuwd hoe de generatie van nu met een dergelijke situatie om zou gaan.
Vroeger stierven mensen voor hun land.
Nu sterft de meerderheid liever bij een kernaanval dan een schuilkelder te moeten delen met de buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |