Ik baal gruwelijk. Ik heb 3 jaar verkering met een echt hele leuke meid waar ik veel mee op heb en veel van hou, maar de sleur komt er een beetje in, wel geprobeerd om leuke dingen te blijven enz maartoch is het niet meer zoals het ooit geweest is.
Nu werkt er dus een hele leuk meid bij mij die ik er eerst alleen leuk vond uitzien, hoe je dat wel vaker denkt als je een dame ziet maar er verder niks mee doet, niet meer aan denkt, en er verder totaal geen bedoelingen bij hebt. Nu is dat in dit geval helaas niet meer het geval, ik leer haar beter kennen en nu denk ik de hele dag aan haar terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Ik ben verliefd op haar geworden. Ik wil niks liever dan bij haar(meisje werk) zijn terwijl ik bij mijn eigen vriendin zit...
Zou deze verliefdheid gewoon weggaan naar verloop van tijd ?
Ik wil eingenlijk gewoon die 3 jaar niet weggooien. Is dit misschien een teken dat ik toch maar met mijn huide relatie moet stoppen ?
wat denken jullie ?
En telkens als ik weer bij mijn vriendin ben/kom dan besef ik vaak toch dat ik nog rete-verliefd ben op haar en dat ik haar eigenlijk voor geen goud zou willen missen.
Maargoed... Ik ben dan ook nooit echt verliefd geweest op een ander..
Maar bedenk je gewoon eerst goed wat voor vlees je in de kuip hebt, en verpest het in ieder geval niet door je lust-gevoelens om het maar zo te noemen.
Succes!
In één week ruim 7 kilo afgevallen, niet kunnen eten enzo. Tegen mijzelf gezegd dat dit niet langer door kon gaan. Ik heb een keuze gemaakt en denk soms nog steeds aan de tijd van toen.
Maak een keuze, of die goed is zul je nooit weten maar het maakt je leven een stuk makkelijker
Sterkte
quote:En je keuze was?
Op woensdag 19 februari 2003 19:54 schreef nummer9 het volgende:
Ik heb zo'n beetje in dezelfde situatie gezeten. Ruim drie jaar een schat van een vriendin en in eens komt iemand anders die alle 'verpest'.In één week ruim 7 kilo afgevallen, niet kunnen eten enzo. Tegen mijzelf gezegd dat dit niet langer door kon gaan. Ik heb een keuze gemaakt en denk soms nog steeds aan de tijd van toen.
Maak een keuze, of die goed is zul je nooit weten maar het maakt je leven een stuk makkelijker
Sterkte
Ik zoek niet in de hoek van, een keer iemand anders voor in bed, dat doet me op dit moment helemaal niks.
Deze verliefdheid is er nu dus al een paar weken en ik begin me echt een beetje een eikel te voelen, want ik hou me gewoon niet 100 % met me vriendin bezig, heb bijna het idee dat ik al vreemdga
Mijn vriendin weet hier dus nog niks van.
quote:Wat voor werk doe je?
Op woensdag 19 februari 2003 19:46 schreef Swinkeltje het volgende:
Beste luisteraars :pIk baal gruwelijk. Ik heb 3 jaar verkering met een echt hele leuke meid waar ik veel mee op heb en veel van hou, maar de sleur komt er een beetje in, wel geprobeerd om leuke dingen te blijven enz maartoch is het niet meer zoals het ooit geweest is.
Nu werkt er dus een hele leuk meid bij mij die ik er eerst alleen leuk vond uitzien, hoe je dat wel vaker denkt als je een dame ziet maar er verder niks mee doet, niet meer aan denkt, en er verder totaal geen bedoelingen bij hebt. Nu is dat in dit geval helaas niet meer het geval, ik leer haar beter kennen en nu denk ik de hele dag aan haar terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil. Ik ben verliefd op haar geworden. Ik wil niks liever dan bij haar(meisje werk) zijn terwijl ik bij mijn eigen vriendin zit...
Ik wil eingenlijk gewoon die 3 jaar niet weggooien. Is dit misschien een teken dat ik toch maar met mijn huide relatie moet stoppen ?
wat denken jullie ?
Is je eh collega iemand die je op een spannende manier leerde kennen? Hoe goed ken je haar eigenlijk? I mean, kleine vlindertjes bij een ander kunnen wel eens voorkomen, maar echte verliefdheid... Ik zou maar met je vriendin kappen als ik het zo lees.
quote:Misschien heeft je vriendin wel iets door
Op woensdag 19 februari 2003 20:00 schreef Swinkeltje het volgende:
Deze verliefdheid is er nu dus al een paar weken en ik begin me echt een beetje een eikel te voelen, want ik hou me gewoon niet 100 % met me vriendin bezig, heb bijna het idee dat ik al vreemdga
Mijn vriendin weet hier dus nog niks van.
Wat vindt dat meisje op je werk eik van jou?
Als je het je vriendin nu eerlijk vertelt, zal het haar hart breken. Maar als ze later... over weken of maanden... hoort dat jij al die tijd eigenlijk met je hoofd en hart bij iemand anders was, zal haar wereld nog veel meer instorten.
Je mond houden en ´hopen dat het wel weer overgaat´ vind ik niet een goed idee. Vrouwen zijn niet gek, je vriendin heeft of krijgt heus wel in de gaten dat jou iets dwars zit of dat je je anders gedraagt tegenover haar. En NIETS is erger dan iemand die dan zegt ´nee, er is niets´.
Sterkte en succes met je beslissing in ieder geval.
quote:De keuze die je maakt doet er eigenlijk niet toe denk ik. Ik heb voor mijn vriendin gekozen en ben nog steeds blij met die keuze.
Op woensdag 19 februari 2003 19:56 schreef Aneurism het volgende:[..]
En je keuze was?
Ik ben (en blijf mischien wel) nog steeds benieuwd hoe het was gegaan als ik een andere keuze gemaakt had maar dat zal ik nooit weten.
Kies met redenen en met verstand, feelings sway so to speak. Wees verder consistent in je beslissing...
Geen goede relatie weggooien zou ik zeggen, verliefdheid gaat over, liefde blijft...
Zou het gewoon nu uitmaken en dan ben je er het snelst weer overheen. Heel lullig, maar zo werkt het nou eenmaal.
quote:Zo werkt het niet altijd, verliefd worden op een ander komt heus wel vaker voor in een langdurige relatie. Bij jou kwam het dan misschien niet meer goed, er zijn ook situaties waarin dat wel gebeurt.
Op zondag 23 februari 2003 20:38 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
EXACT hetzelfde meegemaakt. Voor mij was het een teken dat de relatie 'op' was en heb het uitgemaakt. Toch nog paar maanden met haar verder gepruld maar dat ging gewoon niet meer.Zou het gewoon nu uitmaken en dan ben je er het snelst weer overheen. Heel lullig, maar zo werkt het nou eenmaal.
Ik bedoel, dat het bij jou zús gaat, wil niet zeggen dat het bij een ander niet zó kan gaan.
Waarom wordt je verliefd op een ander als je al verliefd bent op je vriend/vriendin?? Conclusie: je bent niet meer verliefd op die vriend/vriendin, peinig jezelf niet langer en maak het uit.
quote:Nou, dat vind ik dus gewoon onzin. Als je verliefd wordt op een ander wil dat niet zeggen dat je niet toch liever bij je vriend of vriendin wil blijven. Je gevoelens zijn toch anders na zoveel jaar en dan kan zo'n verliefdheid heel spannend zijn, maar wat je voor je vriend of vriendin voelt kan wel waardevoller zijn. Natuurlijk kan het ook stuklopen, maar als iemand er voor kiest om voor zijn of haar relatie te vechten vind ik dat alleen maar prima. Om nou iemand te gaan aanpraten van: nee, dan IS je relatie stuk. Kom op zeg, liefde is geen wiskunde, het is niet: als X aan de hand is, is Y het geval.
Op zondag 23 februari 2003 21:01 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Hij vraagt om advies dus geef ik hem dat. Relaties zijn op een bepaalde leeftijd gewoon op na 3 a 4 jaar.Waarom wordt je verliefd op een ander als je al verliefd bent op je vriend/vriendin?? Conclusie: je bent niet meer verliefd op die vriend/vriendin, peinig jezelf niet langer en maak het uit.
Iedere situatie is gewoon uniek, dus je moet zelf een keuze maken en je niets laten aanpraten van buitenaf. Als je relatie echt "op" is merk je dat gauw genoeg, maar iemand kan dat best zelf inschatten.
Ook wil ik even reageren op wat sommige anderen gezegd hebben, namelijk dat je, als je voor je huidige relatie kiest, dat meisje op je werk niet meer moet zien. Nog los van de mogelijkheid dat dat door je werk-situatie lastig kan zijn, lijkt me dat niet nodig. Als jij voor jezelf een keuze maakt en daar zelf tevreden over bent, dan ben ik ervan overtuigd dat je op een leuke, normale manier met dat meisje op je werk om kan blijven gaan.
quote:Hij zegt zelf dat als hij bij zijn vriendin is dat hij bij dat andere meisje wil zijn. De relatie is dus wel degelijk 'op', je kunt je er wel overheen zetten en verdergaan maar het kwaad is geschiet... het kan nog een paar maanden goed gaan maar mislukken zal het. Bespaar je die ellende en maak het nu uit.
Op zondag 23 februari 2003 21:03 schreef Angeles het volgende:[..]
Nou, dat vind ik dus gewoon onzin. Als je verliefd wordt op een ander wil dat niet zeggen dat je niet toch liever bij je vriend of vriendin wil blijven. Je gevoelens zijn toch anders na zoveel jaar en dan kan zo'n verliefdheid heel spannend zijn, maar wat je voor je vriend of vriendin voelt kan wel waardevoller zijn. Natuurlijk kan het ook stuklopen, maar als iemand er voor kiest om voor zijn of haar relatie te vechten vind ik dat alleen maar prima. Om nou iemand te gaan aanpraten van: nee, dan IS je relatie stuk. Kom op zeg, liefde is geen wiskunde, het is niet: als X aan de hand is, is Y het geval.
Iedere situatie is gewoon uniek, dus je moet zelf een keuze maken en je niets laten aanpraten van buitenaf. Als je relatie echt "op" is merk je dat gauw genoeg, maar iemand kan dat best zelf inschatten.
Just my 2 cents, kijk maar wat je ermee doet...
Wat je moet doen...... volg je hart.
quote:Dit is de beste oplossing die ik heb gehoord.
Op maandag 24 februari 2003 08:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Verhaal
'Volg je hart' de slechtste.
Maak een afweging tussen jouw plaats in beide relaties...
P.S. Relatiecrisissen roeleren... ga er niet vanuit dat er per definitie wat mis moet zijn tussen jou en je huidige partner. Bedenk dat verliefd zijn een stuk makkelijker is dan houden van...
quote:...en dan over 3 jaar weer uitmaken? En over 3 jaar weer? En over...etc.
Op maandag 24 februari 2003 17:41 schreef Christine het volgende:
Als je verliefd bent, maken je hersens een soort stofje aan. Na drie jaar is je lichaam gewend aan dit stofje, en is de verliefdheid vaak over. Veel stelletjes hebben daarom rond de drie jaar een relatiecrisis.Wat je moet doen...... volg je hart.
Gek voorstel hoor.
Ik ben van mening dat dit eerder een teken is om naar je relatie te kijken in positieve zin dan dat het een reden is om je vriendin "in te ruilen". Kijk wat er saai aan is, praat erover en probeer er weer leven in te blazen! Verliefd zijn op een ander terwijl je een relatie hebt is heel goed mogelijk en zegt eigenlijk niets over het houden van je huidige vriendin.
Enne, die verliefdheid gaat wel weer over Sterkte ermee! (en luister niet naar je hart maar naar je hersens)
Als je relatie eigenlijk toch wel ok is gaat na een tijdje die verliefdheid ook wel weg trouwens, lijkt mij.
quote:Hey you cant beat the feeling!!
Op woensdag 19 februari 2003 19:46 schreef Swinkeltje het volgende:
Beste luisteraars :pIk baal gruwelijk. Ik heb 3 jaar verkering met een echt hele leuke meid waar ik veel mee op heb en veel van hou, maar de sleur komt er een beetje in, wel geprobeerd om leuke dingen te blijven enz maartoch is het niet meer zoals het ooit geweest is.
wat denken jullie ?
Ik wens je heel erg veel sterkte. Ik weet een beetje hoe je je voelt. Kijk uit met afstand nemen van je relatie, want waarschijnlijk blijf je dan hangen in het gevoel van iets missen bij je relatie en verliefdheid en lost het niets op.
Grtx Ferret
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |