Activiteit op Fok daalt ook, dus de vraag is correlatie of causatie.quote:Op maandag 25 november 2024 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt het wat uit?![]()
Het aantal deelnames van @:Immerdebestebob aan de Nostradamus bedraagt 0, 0 resp. 0. Van links naar rechts.
Trouwens: ja.
Met dank aan DENNIEquote:Op maandag 25 november 2024 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Activiteit op Fok daalt ook, dus de vraag is correlatie of causatie.
Daar zit op zich wel wat in ja. Heb je een voorstel hoe je de invloed daarvan wou gaan meten? Zelfs als je al een definitie kunt bepalen van iets als "actieve user" (hoeveel posts per X tijd minimaal? Wat doe je met kloons?) dan vraag ik me nog af hoe je die data van momenten in december 2021 etc terug zou kunnen halen?quote:Op maandag 25 november 2024 15:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Activiteit op Fok daalt ook, dus de vraag is correlatie of causatie.
Doe eens even normaal aub.quote:Op maandag 25 november 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit op zich wel wat in ja. Heb je een voorstel hoe je de invloed daarvan wou gaan meten? Zelfs als je al een definitie kunt bepalen van iets als "actieve user" (hoeveel posts per X tijd minimaal? Wat doe je met kloons?) dan vraag ik me nog af hoe je die data van momenten in december 2021 etc terug zou kunnen halen?
Ik doe normaal hoor. Bobbie heeft er ideeën over blijkbaar. Nou primaquote:
Internetfora zijn sowieso een beetje voor dino’s. En er wordt gewoon op veel plekken niet meer gemodereerd eigenlijk terwijl niet alles zichzelf kan reguleren zoals DRT. Behalve F1 (lol)quote:
F1 is een subforum vol smeerpijpen die de uitlaat van hun BMW 3 serie in het weekend invetten en aanduwen.quote:Op maandag 25 november 2024 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Internetfora zijn sowieso een beetje voor dino’s. En er wordt gewoon op veel plekken niet meer gemodereerd eigenlijk terwijl niet alles zichzelf kan reguleren zoals DRT. Behalve F1 (lol)
Slevin qua kwaliteit wel acceptabel, maar dat is het.quote:Op maandag 25 november 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rhys Griffin, tja. Typische naam uit zo’n kneusjes qualifier
Ook met Dylan Slevin doen we niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |