SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Geen idee eigenlijk. Maar chinees bestellen staat al op de planningquote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer deze kant op?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 16:30 schreef kwiwi het volgende:
Nu heb ik weer zin in chinees/indonesisch en dat is hier nooit zo lekker als in nederland
Ai ai ai aiquote:
Bij een chinees indisch restaurant moet je toch gewoon een hele rijsttafel bestellenquote:Op zondag 24 november 2024 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En o wee als iemand wat anders bestelt
De horrorquote:Op zondag 24 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu overgeleverd aan de k&k Chinees van de AH en de Jumbo.
O jaquote:Op zondag 24 november 2024 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een chinees indisch restaurant moet je toch gewoon een hele rijsttafel bestellen
dan zelf maar koken hequote:Op zondag 24 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Dat is altijd een beetje.. meh. Zelfs bij gebrek aan beter eigenlijk geen goede optie.quote:Op zondag 24 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
oefening baart kunstquote:Op zondag 24 november 2024 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of die babi pangang veel lekkerder is.
je hebt maandmenu, maar dat vind ik wel zo standaard, heb dan liever een Thaiquote:Op zondag 24 november 2024 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een chinees indisch restaurant moet je toch gewoon een hele rijsttafel bestellen
Als ie steeds overslaat, is dat geen garantieding?quote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
hmm niet zo blij met mijn nieuwe platenspeler hij slaat steeds over en is lastig in te stellen
ja denk het wel, even kijken want toch een duur ding van 300 euro, valt mij erg tegenquote:Op zondag 24 november 2024 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie steeds overslaat, is dat geen garantieding?
Vroeger had je bij de Jumbo foodmarkt in Breda wel goede afhaalchinees, dat werd gewoon voor je neus klaargemaakt in de wok. Weet niet hoe die nu is, maar de laatste keer dat ik er was viel dat al tegen, dan maakten ze het wel vers maar werd het in een bakje in de koeling gestopt om zelf op te warmenquote:Op zondag 24 november 2024 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is altijd een beetje.. meh. Zelfs bij gebrek aan beter eigenlijk geen goede optie.
Als die steeds overslaat staat er misschien teveel druk op de naaldquote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef Karzai het volgende:
hmm niet zo blij met mijn nieuwe platenspeler hij slaat steeds over en is lastig in te stellen
Ben wel een aantal keer in die Jumbo geweest maar heb er eigenlijk nog nooit gegeten.quote:Op zondag 24 november 2024 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger had je bij de Jumbo foodmarkt in Breda wel goede afhaalchinees, dat werd gewoon voor je neus klaargemaakt in de wok. Weet niet hoe die nu is, maar de laatste keer dat ik er was viel dat al tegen, dan maakten ze het wel vers maar werd het in een bakje in de koeling gestopt om zelf op te warmen
kan ook aan mij liggen maar ik heb al verschillende instelingen geprobeerdquote:Op zondag 24 november 2024 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die steeds overslaat staat er misschien teveel druk op de naald
Je overschat me.quote:Op zondag 24 november 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
paar karbonaatjes marineren en onder de grill stoppen kan iedereen toch wel
Die zat redelijk dicht bij mijn werk, dus daar gingen we wel eens eten (halen) met overwerk of als we daarna nog iets gingen doenquote:Op zondag 24 november 2024 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben wel een aantal keer in die Jumbo geweest maar heb er eigenlijk nog nooit gegeten.
Klimaatveranderingquote:Op zondag 24 november 2024 16:50 schreef Recce het volgende:
Het dagrecord is hier even met 3,5 °C verbeterd.
[ afbeelding ]
quote:
ik had lego op het oog gisteren.. maar mijn verstand heeft het gewonnen en besloten maar de spaarrekening gevuld te houden...quote:Op zondag 24 november 2024 16:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mij als het goed is morgen.
En ik heb al een Black friday deal op het oog.
niet allemaal, wel even boodschapje doen en misschien even langs praxisquote:Op zondag 24 november 2024 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je gaat het gelijk weer uitgeven?Hier komt het altijd pas rond de 28e.
Morgen hier ook als het goed isquote:
Ik moet een nieuwe telefoon hebben, want deze gast veel te snel leeg. Intussen twee keer opladen gedurende de dag om het einde te halen.quote:Op zondag 24 november 2024 16:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had lego op het oog gisteren.. maar mijn verstand heeft het gewonnen en besloten maar de spaarrekening gevuld te houden...
wordt ook deze maand weer duur maandje verwacht ik
Benieuwd hoeveel uren/dagen/weken je dat volhoudt. Doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op zondag 24 november 2024 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Even een maandje geen boeken kopen.
oei.. das wel onhandig ja..quote:Op zondag 24 november 2024 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe telefoon hebben, want deze gast veel te snel leeg. Intussen twee keer opladen gedurende de dag om het einde te halen.
dat gaat wat ver..quote:
Meeste cadeaus heb ik al gekocht, Day scheelt.quote:
Precies, zo is november teringduur maar December heel goedkoop.quote:Op zondag 24 november 2024 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste cadeaus heb ik al gekocht, Day scheelt.
Nog 3 te kopen.
Ik was van de zomer begonnen, maar faalde vrij snel.quote:Op zondag 24 november 2024 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel uren/dagen/weken je dat volhoudt. Doorhalen wat niet van toepassing is.
Om december minder duur te maken ben ik nu maar alvast begonnen met cadeaus voor mezelf te kopenquote:
200 iq movequote:Op zondag 24 november 2024 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, zo is november teringduur maar December heel goedkoop.
Hier ook, lekker doen waar we dan zin in hebbenquote:Op zondag 24 november 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kerst is al gepland hier. Ik vind het vrij vroeg, maar ik hoef niks te kopen.
Vreten en zuipenquote:Op zondag 24 november 2024 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, lekker doen waar we dan zin in hebben![]()
Oh ja. Even zorgen dat ik die dag mijn drank meeneem.quote:
Ik zoek ook nog een goede. Heb je een richtlijn voor wat je zoekt?quote:Op zondag 24 november 2024 17:07 schreef mschol het volgende:
ik hoop alleen een enigsinds degelijke bureaustoel te scoren deze black friday week voor mijzelf..
Mijn bier adventskalender ligt al klaar en ik heb mezelf weer een nieuw flesje whisky cadeau gedaan gisterenquote:Op zondag 24 november 2024 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Even zorgen dat ik die dag mijn drank meeneem.
Nieuwe batterij kan zich dan ook wel lonen. Scheelde bij mijn iPhone een hoop.quote:Op zondag 24 november 2024 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe telefoon hebben, want deze gast veel te snel leeg. Intussen twee keer opladen gedurende de dag om het einde te halen.
quote:
scheelt weer geldquote:Op zondag 24 november 2024 17:04 schreef mschol het volgende:
ik hoef misschien alleen voor sinterklaas wat te kopen, kerst heb ik niets voor gepland
dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 24 november 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn bier adventskalender ligt al klaar en ik heb mezelf weer een nieuw flesje whisky cadeau gedaan gisteren
*Annuleert Van der Valk.quote:Op zondag 24 november 2024 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O jaHet wordt een rijsttafelmeet jongens.
Vind het nu al kort genoegquote:Op zondag 24 november 2024 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Over een maand ongeveer de kortste dag.
In Finland piekt het aantal zelfmoorden in deze maandenquote:Op zondag 24 november 2024 18:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet vrolijk zijn als ik nu ergens in Scandinavië woonde
neequote:
Waaromquote:
het klinkt goor in elk geval...quote:
ik dacht een frikandel met pizzavulling ofzoquote:Op zondag 24 november 2024 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gebakken zwarte Piet in Frikandel vorm
Welke kleur krijgt die dan in vredesnaam.quote:Op zondag 24 november 2024 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gebakken zwarte Piet in Frikandel vorm
wat zwart is moet zwart blijvenquote:Op zondag 24 november 2024 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke kleur krijgt die dan in vredesnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |