Ik via linkje.quote:
Ik straks. Heb friet met saté op.quote:
Tongie, waarom ben je geen individueel techniek trainer ergens geworden?quote:Op zondag 24 november 2024 06:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nederland is het grootste kleine sportland ter wereld. Na de Olympische spelen vroegen ze zich her en der in het buitenland en België af hoe "we" dat toch doen. Gistermiddag zal in het buitenland en België het bericht zijn doorgedrongen dat N.I.V.O, Sparta met 4-0 van het favoriete Dongen heeft gewonnen. Terwijl de zondag nog moet beginnen met een wereldkampioen Formule-1 en het winnen van de Davis Cup. Eerst een cup of coffee. You go Max, go captain Paul. Dat de Hema vlag maar fier mag wapperen aan het eind van de dag.
Herman/tong80. Ex-rechtsbuiten.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hebben wel eens meer mensen aan me gevraagd. Ik zoop nogal en had dus geen discipline. Had het wel leuk gevonden. Mijn broer had weinig talent en is een paar weken geleden toch tot lid van verdienste onderscheiden bij NIVO. Trainde oa het G-team en deed veel vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Tongie, waarom ben je geen individueel techniek trainer ergens geworden?
Ja, ik las dat over het verdienstenlid van je broer.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hebben wel eens meer mensen aan me gevraagd. Ik zoop nogal en had dus geen discipline. Had het wel leuk gevonden. Mijn broer had weinig talent en is een paar weken geleden toch tot lid van verdienste onderscheiden bij NIVO. Trainde oa het G-team en deed veel vrijwilligerswerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |