Nee twee fout.quote:
quote:Op zondag 24 november 2024 14:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee twee fout.
Hi ha ho.
Bijzondere bezigheid voor een zondagmiddag.quote:Op zondag 24 november 2024 15:38 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Ik probeer een inbouw oven/magnetron uit te kiezen.
Nah, dat valt toch wel mee? De zaterdag is er niet geschikter voor. En op werkdagen moet ik .... Nu ja, dat zit al in het woord.quote:Op zondag 24 november 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijzondere bezigheid voor een zondagmiddag.
Werken met magnetrons?quote:Op zondag 24 november 2024 15:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En op werkdagen moet ik .... Nu ja, dat zit al in het woord.
Opdagen?quote:Op zondag 24 november 2024 15:41 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nah, dat valt toch wel mee? De zaterdag is er niet geschikter voor. En op werkdagen moet ik .... Nu ja, dat zit al in het woord.
Precies. En waar ik moet opdagen word ik niet geacht keukenapparatuur te gaan zitten vergelijken.quote:
Nee man. Daar waag ik mij niet aan.quote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha. Zeker, dat ook. Moet jij nog keukenapparatuur uitzoeken?
In welke zin? Dat laat jij lekker aan iemand anders over?quote:Op zondag 24 november 2024 16:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. Daar waag ik mij niet aan.
Niet persé. Ik kies een kleur uit en dan geloof ik het wel.quote:Op zondag 24 november 2024 16:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
In welke zin? Dat laat jij lekker aan iemand anders over?
Dat lijkt mij heel prettig.quote:Op zondag 24 november 2024 16:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persé. Ik kies een kleur uit en dan geloof ik het wel.
Is het ook. Ik kook vrij weinig. Het enige waar ik waarde aan hecht, zijn mijn groenten en rijststomer.quote:
Oh, die gooi ik gewoon in een pan met water. Heel ouderwets op het fornuis.quote:Op zondag 24 november 2024 16:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook. Ik kook vrij weinig. Het enige waar ik waarde aan hecht, zijn mijn groenten en rijststomer.
Oh nee, dat is mij een brug te ver.quote:Op zondag 24 november 2024 17:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, die gooi ik gewoon in een pan met water. Heel ouderwets op het fornuis.
Goede film wel.quote:Op zondag 24 november 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh nee, dat is mij een brug te ver.
Goede. Film. Wel.quote:
*Stig schudt helmquote:
Welke denk je?quote:
De paarse natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |