SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Middagraces beste races.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig wel de laatste ochtend race van dit seizoen volgens de Nederlandse tijd"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh sorry, de kat zat te typen toen ik van de wc terug kwamquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je ze hier nu op te stoken
Lach met een schone bips![]()
Ik had Gourmetten als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zo rolt loveyoulongtimequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef greysbones het volgende: [..] Zit je ze hier nu op te stoken
![]()
![]()
![]()
7 uur is wel heel vroeg jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig wel de laatste ochtend race van dit seizoen volgens de Nederlandse tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
You snooze you losequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Welke katquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh sorry, de kat zat te typen toen ik van de wc terug kwamThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
14:00 uur genot @Nattekatquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Echt hè, de wekker om 6:00 hebben staan op een zondagquote:![]()
De vorige keer dat ik dat deed was ook toen Max 's ochtends kampioen werd.
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Liegbeestquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ehhhh... ja.. ehhh... pffff... Die van de buren! Die was het.
Beter dan die zandbak races daarnaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die race vanochtend was ook niet mijn favo iddFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Hier net zoquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, de wekker om 6:00 hebben staan op een zondag![]()
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen.
Vooral ook om dat het dan ook nog nat, koud en donker is.... Deprimerend rotweer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt hè, de wekker om 6:00 hebben staan op een zondag![]()
En of ik het dáár ooit nog een keer voor heb gedaan kan ik me eigenlijk niet heugen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: