SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Waren wij op dezelfde verjaardag?quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
heftige kringverjaardag gehad
Ik heb me halverwege achter een gordijn verstopt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waren wij op dezelfde verjaardag?
Zou best kunnen. Wij hadden ook wost en legoquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb me halverwege achter een gordijn verstopt.
Worst en lego zijn op zich primaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Wij hadden ook wost en lego
Heb je een kind mee naar huis genomen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Maar leuk al die kinders. Er ligt nu iemand naast mij op de bank te slapen![]()
Geen pino regenponcho?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, even jammer dit. Heb weleens betere reisjes gehad. Ik vond het organiseren eigenlijk leuker dan het deelnemen.
Ja? Is dat gek dan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je een kind mee naar huis genomen?
Ik gebruik ook nauwelijks dekentjesquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb het nog niet koud genoeg gehad om met een dekentje op de bank te liggen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja? Is dat gek dan?
De bende van ellende wil wel massaal en bij voorkeur tegelijk logeren. Tot nu toe kom ik nog weg met ‘hahahahaaa ja leuk, maar nieuw huis nog even wachten tot alles op orde is’
Nee jij ligt gewoon onder een berg stoffen lappenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nauwelijks dekentjes
Niet genoeg honger.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vandaag is het vies koud en guur weer, morgrn wordt het weer warmer
Maar je woont er al 10 jaar?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja? Is dat gek dan?
De bende van ellende wil wel massaal en bij voorkeur tegelijk logeren. Tot nu toe kom ik nog weg met ‘hahahahaaa ja leuk, maar nieuw huis nog even wachten tot alles op orde is’
Ik hoef ze zelf ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al moet ik er niet aan denken
Morgen lekker ontbijten, en dan t Steen bezoeken. Vandaag heb ik de brouwerij van De Koninck bezocht, dat is ook altijd leuk.quote:
Ohquote:
Nee, is ook nog echt zo, maar ze staan echt te popelen om te komen chillen omdat ze nog steeds denken dat ze bij ons alles mogen (wat overigens niet zo isquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je woont er al 10 jaar?
Maar je bent toch met de pv?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen lekker ontbijten, en dan t Steen bezoeken. Vandaag heb ik de brouwerij van De Koninck bezocht, dat is ook altijd leuk.
Maar in je eentje is het eigenlijkmaar niks.
Vond het vroeger altijd wel leuk om bij ooms en tantes te logeren. Hele avond kaartenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, is ook nog echt zo, maar ze staan echt te popelen om te komen chillen omdat ze nog steeds denken dat ze bij ons alles mogen (wat overigens niet zo is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |