SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Waren wij op dezelfde verjaardag?quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
heftige kringverjaardag gehad
Ik heb me halverwege achter een gordijn verstopt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waren wij op dezelfde verjaardag?
Zou best kunnen. Wij hadden ook wost en legoquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb me halverwege achter een gordijn verstopt.
Worst en lego zijn op zich primaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Wij hadden ook wost en lego
Heb je een kind mee naar huis genomen?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Maar leuk al die kinders. Er ligt nu iemand naast mij op de bank te slapen![]()
Geen pino regenponcho?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, even jammer dit. Heb weleens betere reisjes gehad. Ik vond het organiseren eigenlijk leuker dan het deelnemen.
Ja? Is dat gek dan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je een kind mee naar huis genomen?
Ik gebruik ook nauwelijks dekentjesquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb het nog niet koud genoeg gehad om met een dekentje op de bank te liggen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja? Is dat gek dan?
De bende van ellende wil wel massaal en bij voorkeur tegelijk logeren. Tot nu toe kom ik nog weg met ‘hahahahaaa ja leuk, maar nieuw huis nog even wachten tot alles op orde is’
Nee jij ligt gewoon onder een berg stoffen lappenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik ook nauwelijks dekentjes
Niet genoeg honger.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar vandaag is het vies koud en guur weer, morgrn wordt het weer warmer
Maar je woont er al 10 jaar?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja? Is dat gek dan?
De bende van ellende wil wel massaal en bij voorkeur tegelijk logeren. Tot nu toe kom ik nog weg met ‘hahahahaaa ja leuk, maar nieuw huis nog even wachten tot alles op orde is’
Ik hoef ze zelf ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al moet ik er niet aan denken
Morgen lekker ontbijten, en dan t Steen bezoeken. Vandaag heb ik de brouwerij van De Koninck bezocht, dat is ook altijd leuk.quote:
Ohquote:
Nee, is ook nog echt zo, maar ze staan echt te popelen om te komen chillen omdat ze nog steeds denken dat ze bij ons alles mogen (wat overigens niet zo isquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je woont er al 10 jaar?
Maar je bent toch met de pv?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen lekker ontbijten, en dan t Steen bezoeken. Vandaag heb ik de brouwerij van De Koninck bezocht, dat is ook altijd leuk.
Maar in je eentje is het eigenlijkmaar niks.
Vond het vroeger altijd wel leuk om bij ooms en tantes te logeren. Hele avond kaartenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, is ook nog echt zo, maar ze staan echt te popelen om te komen chillen omdat ze nog steeds denken dat ze bij ons alles mogen (wat overigens niet zo is).
Iedereen is in stelletjes en ik ken er niemand vanquote:
En morgen ook alleen naar ‘t Steen jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar alleen naar de brouwerij geweest?
De partners zijn mee?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen is in stelletjes en ik ken er niemand van
Neequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De partners zijn mee?
Is niet het idee van zo'n werkuitje dat je anderen uit het bedrijf leert kennen?
Oh, dan begrijp ik er helemaal niks vanquote:
Truste dan maarquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, het concert begint nu. En ik ga zo mijn bed in. Van het er hier over hebben wordt het ook niet beter.
ach laat het zitten chat gewoon nog even gezellig meequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, het concert begint nu. En ik ga zo mijn bed in. Van het er hier over hebben wordt het ook niet beter.
Dus wat wat wat, jij regelt een uitje naar Antwerpen maar iedereen rent een andere kant op en wil niet met je samen op de foto of zo?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnen kaders kan en mag bij ons ook meer dan thuis zo lang ze daar verantwoordelijk mee om gaan. Ze zijn super fan van de 3d printer, beetje zagen en timmeren met hout, andere technische dingen of gewoon 1 op 1 aandacht en een spelletje doen of samen filmpjes kijken. En ‘uit lunchen’ is ook altijd een hit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het vroeger altijd wel leuk om bij ooms en tantes te logeren. Hele avond kaarten
leave fles alonequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:37 schreef UitStraling het volgende:
"Kijk daar heb je reisleider Fles, rennen jongens"
Kutterige anti sociale collega’s dan….quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen is in stelletjes en ik ken er niemand van
Ik word al moe als ik het leesquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Binnen kaders kan en mag bij ons ook meer dan thuis zo lang ze daar verantwoordelijk mee om gaan. Ze zijn super fan van de 3d printer, beetje zagen en timmeren met hout, andere technische dingen of gewoon 1 op 1 aandacht en een spelletje doen of samen filmpjes kijken. En ‘uit lunchen’ is ook altijd een hit.
Ze mogen veel kiezen en worden gezien en gehoord, dus ik snap ook wel dat ze het gras bij ons groener vinden.
Na zo’n weekend zijn wij dan weer blij dat ze weer lekker gewoon naar hun eigen huis gaan (en zij ook)
Nou ja ik zoek het ook niet op verder hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kutterige anti sociale collega’s dan….
Nou niet zo veel. Ik was al een beetje bang dat het zo zou gaan en ik had ook al besloten ermee te stoppen.quote:
Oh ok, dacht een paar tegelijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is er meestal maar een, geen klas/bso/kdv vol
Moet je nog een uur keuvelen en proefliggen voordat hij het bed meeneemt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou m'n bed is verkocht, meneer komt het morgen ophalen zegt ie. Ben benieuwd.
Het is al gedemonteerd en staat in de garage, dus daar wens ik 'm veel plezier mee op de oprit in de sneeuwquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog een uur keuvelen en proefliggen voordat hij het bed meeneemt.
Deze zijn gelukkig al iets ouder dus zou in principe wel kunnen maar doen we niet meer met 3 of meer als het geen noodzaak is omdat ze dan ook onderling gaan zitten klieren en de jongste dan het onderspit delft en ik geen zin heb om dat elke keer actief te managen.quote:
Ik zou hem graag ook even willen testen voordat ik hem koop…..quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je nog een uur keuvelen en proefliggen voordat hij het bed meeneemt.
Ben je uitgeslapen, dan kan je wel je bed verkopen hahahahaquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is al gedemonteerd en staat in de garage, dus daar wens ik 'm veel plezier mee op de oprit in de sneeuw
Als een klein kind erop gaan springenquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hem graag ook even willen testen voordat ik hem koop…..
Inclusief een potje droogwipselen met een knuffelbeest naar keuze.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hem graag ook even willen testen voordat ik hem koop…..
Uren liggen snurken, vriendin meenemen en even controleren of ie kraakt…quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als een klein kind erop gaan springen
Ik bied 5 tientjes!quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Zwitserse marktplaats ergernis.. koop gewoon (of niet) in plaats van een heel gesprek te houden over een nieuw bed dat je voor 4 tientjes kunt kopen
Kzie der toch vanaaf.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had denk ik niet Chantal Janzen als ideale vrouw opgegeven; maar begrijp de klacht van deze kerel wel. Slechte match zo.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef Ygritte het volgende:
Kunt u de deur ook even dichtdoen, we willen hem even uitproberen
Dat merk je pas als iemand 's nachts komt spokenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:01 schreef Ygritte het volgende:
Iemand trouwens wel eens een 2e hands matras gekocht?
En zo ja, hoe weet je dan dat daar geen dooie in/op opgebaard heeft gelegen?
Ja, heel lang gelden. Bedframe heb ik nog steeds, maar matras is al lang vervangen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:01 schreef Ygritte het volgende:
Iemand trouwens wel eens een 2e hands matras gekocht?
En zo ja, hoe weet je dan dat daar geen dooie in/op opgebaard heeft gelegen?
Nee, vriend vond het te duurquote:
En zich vervolgens afvragen waarom de hele wereld en z’n moeder hem niet aan een vrouw kan helpen.quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat merk je pas als iemand 's nachts komt spoken
Ja precies, dit klopt toch perfect bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En zich vervolgens afvragen waarom de hele wereld en z’n moeder hem niet aan een vrouw kan helpen.
‘Want vrouwen zijn allemaal kutwijven’.
Jammerquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, heel lang gelden. Bedframe heb ik nog steeds, maar matras is al lang vervangen.
En dat weet je nooit.
[..]
Nee, vriend vond het te duur
Sinds ik weet dat je niet direct de kist in hoeft als je dat als partner/familie niet wil, kijk ik er toch anders naar.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, heel lang gelden. Bedframe heb ik nog steeds, maar matras is al lang vervangen.
En dat weet je nooit.
"Surprise! Ik ben twee weken geleden overleden op deze matras en heb er nog drie dagen op gelegen voordat iemand me vond. Truste!quote:
Een publieke deurklink pakken waar iedereen aangezeten heeft kan net zo smerig zijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat je niet direct de kist in hoeft als je dat als partner/familie niet wil, kijk ik er toch anders naar.
Niet dat ik het daarvoor wel had gewild want zweet, lichaamssappen en huisstofmijt happers die aan het vel van een ander hebben zitten smikkelen. *ril*
Daarom heb ik altijd antibacteriële doekjes of gel bij me. Blegh.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een publieke deurklink pakken waar iedereen aangezeten heeft kan net zo smerig zijn
Zullen we eerst inventariseren welke beroemdheden ze graag in bed willen hebben?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten we paar vrijgezellen uit Foqueville ook maar opgeven.
De mensen die daar aan zitten zijn over het algemeen niet dood.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een publieke deurklink pakken waar iedereen aangezeten heeft kan net zo smerig zijn
Ik zou dit gaan kijkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we eerst inventariseren welke beroemdheden ze graag in bed willen hebben?
Ryan Reynolds, als ik vrijgezel zou zijn. Die man heeft goede humorquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we eerst inventariseren welke beroemdheden ze graag in bed willen hebben?
Ach. In een hotel ga je ook op een bed liggen waar honderden anderen op gelegen hebben. Dus ik zie het niet echt als een probleem.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat je niet direct de kist in hoeft als je dat als partner/familie niet wil, kijk ik er toch anders naar.
Niet dat ik het daarvoor wel had gewild want zweet, lichaamssappen en huisstofmijt happers die aan het vel van een ander hebben zitten smikkelen. *ril*
Genoeg mensen die even een spreadsheet opengooien nu.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik de enige die z'n eigen kussen en travelsheet meeneemt?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach. In een hotel ga je ook op een bed liggen waar honderden anderen op gelegen hebben. Dus ik zie het niet echt als een probleem.
Cillian Murphey en Tom Ellis, als ik vrijgezel zou zijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ryan Reynolds, als ik vrijgezel zou zijn. Die man heeft goede humor![]()
Mijn eigen kussen neem ik wel mee als het even kan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben ik de enige die z'n eigen kussen en travelsheet meeneemt?
Ik neem al zo veel zooi mee op reis, dat past er echt niet meer bijquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, meestal mijn eigen kussen mee. Lakens zijn daar in theorie wel soort van schoonquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lakens hangt bij mij van het hotel/land af. Maar heb die travelsheet wel altijd mee, weegt toch niks en neemt super weinig plaats in beslag.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, meestal mijn eigen kussen mee. Lakens zijn daar in theorie wel soort van schoon
Cillian Murphey snap ik wel. Tom Ellis doet me niet zoveel dan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cillian Murphey en Tom Ellis, als ik vrijgezel zou zijn
Minder zooi meenemen dan, en meer nuttige dingen. Zoals duct tape, komt altijd van pasquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik neem al zo veel zooi mee op reis, dat past er echt niet meer bij
Het is vooral om z’n mooie stem uiteraardquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cillian Murphey snap ik wel. Tom Ellis doet me niet zoveel dan.
Ik heb echt nog nooit duct tape nodig gehad op reisquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minder zooi meenemen dan, en meer nuttige dingen. Zoals duct tape, komt altijd van pas
Gergi weer eens vastgebonden op bed?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Minder zooi meenemen dan, en meer nuttige dingen. Zoals duct tape, komt altijd van pas
Als je reisgenoot teveel praat kan je dat idd zo opdoenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit duct tape nodig gehad op reis
Maar als ik met de auto ben ligt daar wel altijd een rol in
Ik heb er al airco's deels mee afgeplakt zodat de koude lucht niet in m'n gezicht blaast, koffer mee gefixt, gordijnen aan elkaar geplakt zodat er 's ochtends geen fel licht tussendoor kwam, slippers mee gefixt..quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit duct tape nodig gehad op reis
Maar als ik met de auto ben ligt daar wel altijd een rol in
Dit past niet bij mijn beeld van jouquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er al airco's deels mee afgeplakt zodat de koude lucht niet in m'n gezicht blaast, koffer mee gefixt, gordijnen aan elkaar geplakt zodat er 's ochtends geen fel licht tussendoor kwam, slippers mee gefixt..
Hier ben ik te vanilla voor. Dit woord heb ik een tijdje terug in KPD geleerd, omdat ik dat blijkbaar benquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gergi weer eens vastgebonden op bed?
Misschien moet ik het eens in levende lijve zien. Foto's vind ik altijd zo lastig te beoordelen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is vooral om z’n mooie stem uiteraard![]()
En dat lijf… en donker haar
kwiwi's zijn ook niet het meest exrotische fruit natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ben ik te vanilla voor. Dit woord heb ik een tijdje terug in KPD geleerd, omdat ik dat blijkbaar ben
in het echt overal en nergens pukkels.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens in levende lijve zien. Foto's vind ik altijd zo lastig te beoordelen.
Kwiwi MacGyverquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit past niet bij mijn beeld van jou
Beide heren lijken mij aangenaam gezelschap in conversatie. M.a.w. Je kan er ook nog een goed gesprek mee voeren.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens in levende lijve zien. Foto's vind ik altijd zo lastig te beoordelen.
conversatie is toch gesprek?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beide heren lijken mij aangenaam gezelschap in conversatie. M.a.w. Je kan er ook nog een goed gesprek mee voeren.
Met andere woordenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
conversatie is toch gesprek?
Ook belangrijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beide heren lijken mij aangenaam gezelschap in conversatie. M.a.w. Je kan er ook nog een goed gesprek mee voeren.
Dit. Type haard, goede drank en bomen over het leven.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Diepgaander en filosofischer
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. Type haard, goede drank en bomen over het leven.
Jason Momoa lijkt mij meer het typ dat je aan je haren door de slaapkamer heen slingert en en all fun and games totdat je s’ ochtends met pijn in the netherregions wakker wordt en tot de ontdekking komt dat je elkaar geen klap te vertellen hebt.
Uhm... Kurt Schuschnigg?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we voor jou ook iemand opschrijven?
Hoezo moet je pratenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. Type haard, goede drank en bomen over het leven.
Jason Momoa lijkt mij meer het typ dat je aan je haren door de slaapkamer heen slingert en en all fun and games totdat je s’ ochtends met pijn in the netherregions wakker wordt en tot de ontdekking komt dat je elkaar geen klap te vertellen hebt.
De vraag was ‘ Zullen we eerst inventariseren welke beroemdheden ze graag in bed willen hebben?’quote:
Ohhhh.......quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De vraag was ‘ Zullen we eerst inventariseren welke beroemdheden ze graag in bed willen hebben?’
Dus je kunt nog heroverwegen
Alexa Chung, Hannah Fry.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:48 schreef Ygritte het volgende:
Ja, heren, ik wil van hullies ook nog even horen. Kwiwi en ik leggen ons helemaal bloot
Even een speklaagje makenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
* werpt wel 3 milka's, wegens de kou
in bed? Dacht dat het voor een goed gesprek was.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De vraag was ‘ Zullen we eerst inventariseren welke beroemdheden ze graag in bed willen hebben?’
Dus je kunt nog heroverwegen
Die is niet beroemd tochquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ohhhh.......
Nou ja, geen.
Wil alleen Vlinder
Daar is de KSC voorquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar sex is ook geen spijs voor de ziel.
Een wierook infused drankje voor Etto dan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, Gij zult hipsterdranken drinken is nu het adagium.
oh, doe dan maar rauwe havermout-brandnetel-couscous extract met een half olijfjequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, Gij zult hipsterdranken drinken is nu het adagium.
Thomas Shelbyquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij is dat zeker een onderdeel van het ‘iemand aantrekkelijk vinden’ plaatje.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
in bed? Dacht dat het voor een goed gesprek was.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blijf in beide gevallen bij mijn keuzes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij is dat zeker een onderdeel van het ‘iemand aantrekkelijk vinden’ plaatje.
Nee sowieso niet deze outfit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Solo ook zo'n petje?
Klopt... gesprekken over de woelige interbellum politiek van de Baltische staten en de fnuikende invloed van niet-herstelde nationale sentimenten in het Memel-gebied leiden hier steevast tot loeihete escapades in bed later...quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij is dat zeker een onderdeel van het ‘iemand aantrekkelijk vinden’ plaatje.
Ik heb wel net zo’n soort broek en giletje gekochtquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft Solo ook zo'n petje?
Ik ben nog in de markt voor een winterjas, maar nog weinig boeiends gevonden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel net zo’n soort broek en giletje gekocht
Volgende week ergens een black friday dealtje scoren?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog in de markt voor een winterjas, maar nog weinig boeiends gevonden.
Ik heb 6 winterjassenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n winterjas gaat volgens mij z'n vierde winter in.
mijne de 6equote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n winterjas gaat volgens mij z'n vierde winter in.
Moet ik eerst wat leuks tegenkomen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende week ergens een black friday dealtje scoren?
begrijpelijk..quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met soorten vorm, kleur, weer en stemming.
Ik wil ook niet elke dag dezelfde kleren aan.
Wat voor soort zoek je?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik eerst wat leuks tegenkomen.
Mijn huidige jas die is aardig op. Gekocht toen ik eerste keer naar IJsland toe ging maar moet nu al voor de tweede keer de rits laten vervangen. Misschien ga ik 'm nog eens wegbreng zodat die wat liefde kan krijgen.
Heb je ook niet ‘nodig’quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
begrijpelijk..
heb 20 pakken of zo
Zeven graden kouder was ook interessant geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen 7 graden warmer dan vandaag.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeven graden kouder was ook interessant geweest.
wij niet ahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedtijd.
Morgen weer vroeg op.
Voetbalveldmanquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedtijd.
Morgen weer vroeg op.
Ik heb er van de week eentje gekochtquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog in de markt voor een winterjas, maar nog weinig boeiends gevonden.
van slangenleer?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er van de week eentje gekocht
ik hoopte de hele winter mn zomerjas te gebruiken maar was van de week toch wat te koud voorquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er van de week eentje gekocht
Nee van katoenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van slangenleer?
@:bitterbal
Vind in de winter mijn winterjas een stuk fijner om mee te wandelen, wel vaak met alleen een t-shirt eronder danquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik hoopte de hele winter mn zomerjas te gebruiken maar was van de week toch wat te koud voor
Dat vind ik ook veel fijner, voel ik mij ook niet zo’n michelin poppetje.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind in de winter mijn winterjas een stuk fijner om mee te wandelen, wel vaak met alleen een t-shirt eronder dan
Ja en als je gewoon een beetje doorloopt ga je het hier in Nederland nooit echt koud krijgen tijdens het wandelenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik ook veel fijner, voel ik mij ook niet zo’n michelin poppetje.
Winterjassen zijn altijd dik, kan je dan niet beter truien onder een zomerjas aan doen wat dat betreft?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind ik ook veel fijner, voel ik mij ook niet zo’n michelin poppetje.
Daar blaast de wind dwars doorheenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Winterjassen zijn altijd dik, kan je dan niet beter truien onder een zomerjas aan doen wat dat betreft?
word je nog dunner vanquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar blaast de wind dwars doorheen
Nee, een trui onder een jas zit eigenlijk nooit echt lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Winterjassen zijn altijd dik, kan je dan niet beter truien onder een zomerjas aan doen wat dat betreft?
Wie?quote:
laatste bezoek: 5930 dagen, 8 uur geleden.quote:
Oke, dat moet een heel goed gevoel geven.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De opperbolker, houder vanen
, de enige echte gruh
Het Kwiwibed?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou m'n bed is verkocht, meneer komt het morgen ophalen zegt ie. Ben benieuwd.
Allemaal vieze zalf op de lakensquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n beentjes lekker ingesmeerd met dikke zalf zodat ik de boel niet weer openkrab in m'n slaap
Jeukende beentjes in de winter?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n beentjes lekker ingesmeerd met dikke zalf zodat ik de boel niet weer openkrab in m'n slaap
Gewoon lekker pitten en aanzetten wanneer je wakker wordt.quote:Op zondag 24 november 2024 00:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedacht me onderweg naar huis net dat ik er om 7:00 al uit moet en dat het zo laat maken niet zo'n strak idee was
Dan krijg ik ruzie met @ESF1Gamerquote:Op zondag 24 november 2024 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon lekker pitten en aanzetten wanneer je wakker wordt.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van slangenleer?
@:bitterbal
das toch zo irritant hequote:Op zondag 24 november 2024 01:03 schreef RaXz het volgende:
De hele dag doodop geweest en nu ben ik klaar wakker.
Ja, mijn ritme gaat ook nergens over, al zoveel pogingen gedaan om het om te draaien.quote:
Zo laat nog?quote:Op zondag 24 november 2024 01:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo puin ruimen op het strand maar het komt echt met bakken uit de lucht
Vroegquote:Op zondag 24 november 2024 01:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zo laat nog?
Het is inderdaad geen goed weer daarvoor.
Ah, ik wou al zeggen, het is nu half twee hier.quote:Op zondag 24 november 2024 01:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeg![]()
Ik zit in thailand. nu 07:20
ja als ik dat nu in nl zou doen zou dat echt heel raar zijnquote:Op zondag 24 november 2024 01:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ah, ik wou al zeggen, het is nu half twee hier.
Jij doet wel vaker raar, maar dat zou wel extreem raar zijn jaquote:Op zondag 24 november 2024 01:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik dat nu in nl zou doen zou dat echt heel raar zijn
ja zorgwekkend raar denk ik :pquote:Op zondag 24 november 2024 01:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij doet wel vaker raar, maar dat zou wel extreem raar zijn ja
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 02:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Was wel de uber alfa vanavond, grrooaaah
Wie kan mij aan? Niemand.
Mocht je nog op je vrouw?quote:Op zondag 24 november 2024 02:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Was wel de uber alfa vanavond, grrooaaah
Wie kan mij aan? Niemand.
Dankjewel. Jij ook. Wat zijn jouw plannen?quote:
op het strand liggen rollebollen ofzo?quote:Op zondag 24 november 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Het strand opruimen was niet zo’n succes. Zaten helemaal onder olieer af moeten schrobben met een pannen spons
quote:Op zondag 24 november 2024 07:53 schreef bitterbal het volgende:
Het strand opruimen was niet zo’n succes. Zaten helemaal onder olieer af moeten schrobben met een pannen spons
nee maar mijn benen en zag net ook dat het op mijn linker arm zit , net boven mijn elleboogquote:Op zondag 24 november 2024 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
op het strand liggen rollebollen ofzo?
is er olie aangespoeld?quote:Op zondag 24 november 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar mijn benen en zag net ook dat het op mijn linker arm zit , net boven mijn elleboogHet is een soort teer of zo. Echt super lastig om weg te krijgen
Geen idee.quote:Op zondag 24 november 2024 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
is er olie aangespoeld?
onbekende olieramp ofzo?
Badkamers schoonmaken, wachten op de meneer die m'n verkochte bed komt ophalen, en vanmiddag stuk wandelen en dan smurfenquote:Op zondag 24 november 2024 07:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel. Jij ook. Wat zijn jouw plannen?
Of gewoon een (oude) set kleding aantrekken die alles bedekt en vies mag worden? En dan hergebruiken. Ik heb ook zo'n set kleding, inclusief schoenen. Die zit inmiddels onder de olie en verf.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef bitterbal het volgende:
Nou goed. Als ze volgende keer weer een strand doen ga ik niet mee
en moest je alles met de hand doen of had je nog iets van hulpmiddelen?quote:Op zondag 24 november 2024 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee.Al dat plastic zoals plastic dopjes en zo zaten ook helemaal onder het teer. van die plakken zeg maar.
Net F1 gekeken. Ik ben nu aan het bedenken of ik zo richting sportschool ga, maar eigenlijk niet zo'n zin.quote:Op zondag 24 november 2024 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Badkamers schoonmaken, wachten op de meneer die m'n verkochte bed komt ophalen, en vanmiddag stuk wandelen en dan smurfenEn jij?
Hoe is het met de sneeuw daar?quote:Op zondag 24 november 2024 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Badkamers schoonmaken, wachten op de meneer die m'n verkochte bed komt ophalen, en vanmiddag stuk wandelen en dan smurfenEn jij?
quote:Op zondag 24 november 2024 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net F1 gekeken. Ik ben nu aan het bedenken of ik zo richting sportschool ga, maar eigenlijk niet zo'n zin.Vanmiddag kleuren en voetbal kijken.
Ja heel ergquote:
quote:Op zondag 24 november 2024 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel ergIk had het kunnen weten toen ik zag dat het kon gaan sneeuwen vorige week. M'n onderbenen zien eruit als een horrorfilm.
quote:Op zondag 24 november 2024 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel ergIk had het kunnen weten toen ik zag dat het kon gaan sneeuwen vorige week. M'n onderbenen zien eruit als een horrorfilm.
Zo kun je het ook zien ja.quote:Op zondag 24 november 2024 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, gewoon optijd wakker om wat aan je dag te hebben
Smelt vandaag weer grotendeels in de zon, althans hier thuis.quote:Op zondag 24 november 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met de sneeuw daar?
Ik heb niets aan m'n dag als ik slaaptekort heb. Daarbovenop ben ik echt geen minuut eerder uit bed gekomen dan de gemiddelde zondag, dus wat lul jequote:Op zondag 24 november 2024 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, gewoon optijd wakker om wat aan je dag te hebben
Nachtje minder slapen en meteen een slaaptekortquote:Op zondag 24 november 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets aan m'n dag als ik slaaptekort heb. Daarbovenop ben ik echt geen minuut eerder uit bed gekomen dan de gemiddelde zondag, dus wat lul je
Dat is de definitie van slaaptekort.quote:Op zondag 24 november 2024 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nachtje minder slapen en meteen een slaaptekort
Man up.quote:Op zondag 24 november 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van slaaptekort.
KSC wenst je veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op zondag 24 november 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de definitie van slaaptekort.
Ik mis wat en ik heb geen idee wat ik misquote:Op zondag 24 november 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KSC wenst je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Gewoon zeggen "het is dat je die trui hebt en die wil ik maar ik vind jou serieus zo'n enorme kutvriend, echt geen zin om jou te zien, hoop dat je stikt in een koekje"quote:Op zondag 24 november 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Pff moet op de terugweg even op bezoek bij een vriend in Zwolle. Heb vandaag niet heel veel zin maar er ligt daar al dik een maand een nightmare before christmas trui op mij te wachten.
zwakjes weer hoor, keertje een paar uurtjes minder slaap en gelijk klagenquote:Op zondag 24 november 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb niets aan m'n dag als ik slaaptekort heb. Daarbovenop ben ik echt geen minuut eerder uit bed gekomen dan de gemiddelde zondag, dus wat lul je
Nee, die hele 'dan heb je wat aan je dag' is gewoon onzin verzonnen door ochtendmensen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
zwakjes weer hoor, keertje een paar uurtjes minder slaap en gelijk klagen
Van die linkse mensen die in de natuur willen zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die hele 'dan heb je wat aan je dag' is gewoon onzin verzonnen door ochtendmensen.
Volgende keer misschien iets meer tijd nemen bij het opstaan zodat je er met het goede been uitstaptquote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die hele 'dan heb je wat aan je dag' is gewoon onzin verzonnen door ochtendmensen.
Ik ben rechts en graag in de natuur. Wat nu?quote:Op zondag 24 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die linkse mensen die in de natuur willen zijn.
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 24 november 2024 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben rechts en graag in de natuur. Wat nu?
dan looptie weer te miepen dat het te donker isquote:Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet ‘s avonds zo laat mogelijk naar bed, rond middernacht.
Dan heb je nog wat aan de dag.
Met dreadlocks en die gaan backpacken in Thailand en daar stinken en geen cent uitgeven.quote:Op zondag 24 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die linkse mensen die in de natuur willen zijn.
Gewoon zo min mogelijk slapen, teveel slapen maakt slap.quote:Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet ‘s avonds zo laat mogelijk naar bed, rond middernacht.
Dan heb je nog wat aan de dag.
Maak hem nou niet van slagquote:Op zondag 24 november 2024 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben rechts en graag in de natuur. Wat nu?
Ga je dan dood omdat je vergiftigde alcohol drinkt bij de lokale toko waar je op plastic stoeltjes moet zitten.quote:Op zondag 24 november 2024 11:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met dreadlocks en die gaan backpacken in Thailand en daar stinken en geen cent uitgeven.
Is dat niet onderdeel van het hele avontuur, beetje risico nemen?quote:Op zondag 24 november 2024 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je dan dood omdat je vergiftigde alcohol drinkt bij de lokale toko waar je op plastic stoeltjes moet zitten.
Uhm... ik heb nog meer slecht nieuws dat ik niet durf te delen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga maar weer snel terug naar mijn vrienden van het GL-PvdA partijcongres.
Zeker. Als we vandaag niet doodgaan dan misschien morgen wel.quote:Op zondag 24 november 2024 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet onderdeel van het hele avontuur, beetje risico nemen?
Is de maagband van Timmermans geknapt?quote:Op zondag 24 november 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhm... ik heb nog meer slecht nieuws dat ik niet durf te delen.
Dat congres is al afgelopenquote:Op zondag 24 november 2024 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is de maagband van Timmermans geknapt?
GL jongeren horen in de gevangenis.quote:Op zondag 24 november 2024 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga maar weer snel terug naar mijn vrienden van het GL-PvdA partijcongres.
Denk dat je op een zondag nog beter in een kerk kunt zittenquote:Op zondag 24 november 2024 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Is wel een verschrikking om bij te zijn trouwens.
Gelukkig hebben we D66 rechters in Nederland.quote:Op zondag 24 november 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GL jongeren horen in de gevangenis.
Deze is nieuw voor me.quote:Op zondag 24 november 2024 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zo min mogelijk slapen, teveel slapen maakt slap.
Die plastic stoeltjes kunnen elk moment inzakken.quote:Op zondag 24 november 2024 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet onderdeel van het hele avontuur, beetje risico nemen?
Meteen 250 gezellige nieuwe Brabantse vrienden erbij.quote:Op zondag 24 november 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blokker had uitverkoop, dus het halve dorp waar ik was liep uit in die winkel, omdat korting
Ik heb maar even een waterkoker en broodrooster meegenomen![]()
Inb4 je was er zelf ook, ja klopt, maar was een impulsbezoekje
En, was er goede korting op? Ik vraag dit voor @UitStraling een vriend.quote:Op zondag 24 november 2024 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blokker had uitverkoop, dus het halve dorp waar ik was liep uit in die winkel, omdat korting
Ik heb maar even een waterkoker en broodrooster meegenomen![]()
Inb4 je was er zelf ook, ja klopt, maar was een impulsbezoekje
Zal ik dan ook maar even wat worggggggstenbreaudjes (met dichte achterkant) erbij halen?quote:Op zondag 24 november 2024 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen 250 gezellige nieuwe Brabantse vrienden erbij.
8 euro korting op een waterkoker en broodrooster, dus viel meequote:Op zondag 24 november 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, was er goede korting op? Ik vraag dit voor @:UitStraling een vriend.
Die zijn dan nog houdbaar tot die dag toch?quote:Op zondag 24 november 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
8 euro korting op een waterkoker en broodrooster, dus viel meeMaar het waren wel dingen die ik nodig had
Geen 35% sticker
Scheelt weer kotsen in de hoek
Nog net niet bedorven en verrot staat er op zo'n sticker eigenlijk.quote:Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die zijn dan nog houdbaar tot die dag toch?
Ja, maar soms ook wat langer houdbaar, als iets uit het assortiment gaatquote:Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die zijn dan nog houdbaar tot die dag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |