SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Nee natuurlijk mag dat nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat je in Thailand niet met alcohol op mag rijden
Adequate omschrijving. Is denk ik de meest zware oriëntaalse die ik heb.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thameen Patiala, de naam alleen al voert me mee naar een hemelbed ergens in de Oriënt.
Hier staat Tom Ford soleil blanc of Juliet has a gun sunny side up ‘op het lijstje’.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik ga zo ook weer een geurtje halen, omdat ik het waard ben
Tom Ford Fucking Fabulous of zo
Daarom verongelukken er zoveel scooterrijders daar zeker.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee natuurlijk mag dat niet
maar dat houdt men niet tegen
Ik denk dat zijn tegenhanger er wel bij past, Byredo Sellier, dat ruikt op een jonge frisse manier naar antieke boeken, het leder van krakende fauteuils, de rookkamer van je gefortuneerde opa en wijze mannelijke hartstocht.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Adequate omschrijving. Is denk ik de meest zware oriëntaalse die ik heb.
ook maar das niet de enige reden. Ze doen gewoon hele stomme dingen in het verkeerquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom verongelukken er zoveel scooterrijders daar zeker.
Ruik ook eens die Perseus Parfums de Marly en laat me dan weten wat je ruikt en ervaart?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier staat Tom Ford soleil blanc of Juliet has a gun sunny side up ‘op het lijstje’.
Kijken of ie gaat luisteren
https://www.fragrantica.nl/quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier staat Tom Ford soleil blanc of Juliet has a gun sunny side up ‘op het lijstje’.
Kijken of ie gaat luisteren
Klinkt cosyquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn tegenhanger er wel bij past, Byredo Sellier, dat ruikt op een jonge frisse manier naar antieke boeken, het leder van krakende fauteuils, de rookkamer van je gefortuneerde opa en wijze mannelijke hartstocht.
Heel doolhof om in te gaan. En kon je daarna bij de nog iets meer niche geuren uit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.fragrantica.nl/
Kan ik mezelf urenlang mee vermaken.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur van min 1. Brr. Ik blijf binnen vandaag.
Ben net buiten geweest. Valt mee.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gevoelstemperatuur van min 1. Brr. Ik blijf binnen vandaag.
Ga ik doenquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruik ook eens die Perseus Parfums de Marly en laat me dan weten wat je ruikt en ervaart?
Same. De .com is ook fijn staan vaak iets meer reviews bij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.fragrantica.nl/
Kan ik mezelf urenlang mee vermaken.
Ik hou ook van jouw neusquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel doolhof om in te gaan. En kon je daarna bij de nog iets meer niche geuren uit.
Ja glad ijs, na een tijdje sniffen vind je alles onder de 250/300 pleeluchtjes en eigenlijk raak je langzaam razend benieuwd naar de echt exclusieve luchtjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel doolhof om in te gaan. En kon je daarna bij de nog iets meer niche geuren uit.
Wel een oude favoriet maar dan de extra zware mannenluchtjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
Taylor Swift draagt ook Tom Ford parfum
Hier is het droog, maar wel winderig.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben net buiten geweest. Valt mee.
Maar goed, toen was het nog droog
Dit klopt helaas welquote:Op zaterdag 23 november 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja glad ijs, na een tijdje sniffen vind je alles onder de 250/300 pleeluchtjes en eigenlijk raak je langzaam razend benieuwd naar de echt exclusieve luchtjes.
Veel gaat gewoon allemaal synthetisch ruiken, al zijn er genoeg acceptabele geurtjes zolang men zich er niet helemaal in onder gaat dompelen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja glad ijs, na een tijdje sniffen vind je alles onder de 250/300 pleeluchtjes en eigenlijk raak je langzaam razend benieuwd naar de echt exclusieve luchtjes.
Wat vind je van de uiterlijke veranderingen van Tay van de laatste jaren?quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
Taylor Swift draagt ook Tom Ford parfum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |