quote:
En de winst is daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds het wk al helemaal opgeleefd
Marcel Balpen al gesignaleerd in bomberjack?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het schijnt er trouwens teringkoud te zijn.
Ene 80gemiddelde na t andere. 3 0 voor tegen cross met 85 nu weerquote:Op maandag 17 februari 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Klaasen heeft een extreme glibberdag.
Het schijnt dat een darter die ik best oké vind heeft geklaagd. Die jankt toch niet zo gauw op de socials?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney is smerigmadquote:Really disappointed with the playing conditions today in Rosmalen. The venue is freezing, and no consideration of the location for players. A bad decisions on the PDC’s behalf and the players deserve better!!!
Professional Darts Corporation
Vast en zeker veel stijve tepels door de shirtjes heen te zien. Lekker bij mannentieten boh.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een sociaal werker uit Limerickquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:08 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)klaasen-haalt-finale
Ierse amateur
Een sociaal werker uit Limerickquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een sociaal werker uit Limerick
JA LALALALALALALA JA LALALALALALAquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een sociaal werker uit Limerick
Die dartte eens tegen een slimmerik
't was klompvoet, kaal haar
maggewoonniegebeureklaar
En Flynn zei, die matchdart die timmer ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen doet al niet meer mee, vandaag.
(lol)AanstelleritisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen doet al niet meer mee, vandaag.
(lol)Mentaal zwak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was gisterenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
Big Mouth Maik mag ook al weer inpakken
Als ik Sjuul was zou ik lekker iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
We noteren een mooie 66 gemiddeld voor Jules.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |