Scutt heeft nog geen toerkaart? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kist heeft door het succes van Scutt nu virtueel een toerkaart. @:wimderon
Hij was hem afgelopen jaar kwijtgeraakt. Op Q-School had hij flinke pech.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scutt heeft nog geen toerkaart? Dat wist ik niet.
Is geen trend. Doen wij al jaren. Een triple is twee x zo klein als een dubbel dus dubbels dat zou makkelijker moeten zijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
Bij 96 voor 2 keer dubbel 19 gaan na een single 20 blijf ik toch een domme trend vinden.
Ja, maar dan moet je hem hoog genoeg gooien. Zonneveld gooide onder de D19, dan heb je niet eens een score.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is geen trend. Doen wij al jaren. Een triple is twee x zo klein als een dubbel dus dubbels dat zou makkelijker moeten zijn
Haha, en nu lukt het dus fair game.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is geen trend. Doen wij al jaren. Een triple is twee x zo klein als een dubbel dus dubbels dat zou makkelijker moeten zijn
PLAISIEREDquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En als ik het goed doorheb, is Plaisier één WK-wedstrijdzege verwijderd van een top-64 plek. Tenzij engnekken als Evz/Hughes/Slevin er doorheen komen op de Tourkaartqualifier.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verrassingen zijn op zich, wat zeg ik, helemaal niet erg. De wildgroei aan nietszeggende of schijtirritante figuren is vooral traumatisch.
Iejen mist karakters. Om dan vervolgens karakterloze figuren als Beaton en Jenkins te noemen. En Vincent.quote:White stond ten slotte ook nog even stil bij het afscheid van Steve Beaton. "We hadden ons met een tiental spelers verkleed als Steve op zijn laatste Players Championship. Dat was geweldig. We zullen Steve missen, hij was een echt 'karakter' uit onze sport en dat missen we tegenwoordig wel. Ik denk dan aan Steve, maar ook aan spelers als Kevin Painter, Terry Jenkins en zelfs Vincent van der Voort, die er na dit jaar ook mee ophoudt."
Heeft die ook weer eens wat te doen als fulltime darter.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kist heeft door het succes van Scutt nu virtueel een toerkaart. @:wimderon
https://www.dartsrankings.com/postwch
Als de tegenstander op een dubbel of 60 of lager staat snap ik het wel. Als je de eerste raakt hoef je de tweede er maar tegenaan te gooien.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je hem hoog genoeg gooien. Zonneveld gooide onder de D19, dan heb je niet eens een score.
Leuk maar je kijkt naar niks.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:26 schreef The_Undertone het volgende:
Littler weer aan het schroeien.
Raybar?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogelijke kwartfinales op het WK:
Humphries v Bunting
Littler v Cross
Smith v Clayton
Van Gerwen v Chisnall
32e op de ranglijst. Treft dus al in de laatste 32 Humphries.quote:
Robert Owen in de plaats van Dom Taylor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
32e op de ranglijst. Treft dus al in de laatste 32 Humphries.
Tenzij Joyce wint van Humphries, dan is hij opeens unseeded.
Of wanneer Scott Williams het toernooi op miraculeuze wijze wint.
Van Gerwenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogelijke kwartfinales op het WK:
Humphries v Bunting
Littler v Cross
Smith v Clayton
Van Gerwen v Chisnall
Als ik van Barneveld was zou ik hopen dat Joyce inderdaad wint. Dan heb je als unseeded speler nog de kans op een betere loting.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
32e op de ranglijst. Treft dus al in de laatste 32 Humphries.
Tenzij Joyce wint van Humphries, dan is hij opeens unseeded.
Of wanneer Scott Williams het toernooi op miraculeuze wijze wint.
Ergens wel...maar als 32ste seed tref je Hump wel pas in de 3e ronde. Unseeded kan het al eerder raak zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:58 schreef spleeh het volgende:
[..]
Als ik van Barneveld was zou ik hopen dat Joyce inderdaad wint. Dan heb je als unseeded speler nog de kans op een betere loting.
Het signeren van al die bordjes is ook een vreselijke trend.quote:Op zondag 24 november 2024 14:48 schreef Wertha het volgende:
Ross Smith heeft geen zin in dagjesvolk. Loopt bijna in één rechte lijn naar het podium.
quote:Op zondag 24 november 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eindelijk weer een beetje normale major.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |