Alleen als je mocciebillen bent, maar dan kun je mijn broer weer niet zijn. Lastig.quote:
Wat nou als ik wel je broer ben?quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alleen als je mocciebillen bent, maar dan kun je mijn broer weer niet zijn. Lastig.
Dan heb ik nog wel een appeltje met je te schillen, maar er zal geen spanking bij komen kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:15 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Wat nou als ik wel je broer ben?
Kom Maccie Ferdinand Bolstraat, gaan we samen appeltjes schillenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een appeltje met je te schillen, maar er zal geen spanking bij komen kijken.
Maastrichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maastricht
Amsterdam mooier noemen dan MaastrichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Heb nog eens goed over nagedacht. Je hebt gelijk. Maastricht is mooier. Ondertussen ook al 7 jaar geleden. Dat ik er nog eens wasquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Amsterdam mooier noemen dan Maastricht
Volgende keer dat je er bent trakteer ik je bij de frietkotquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb nog eens goed over nagedacht. Je hebt gelijk. Maastricht is mooier. Ondertussen ook al 7 jaar geleden. Dat ik er nog eens was
Geen idee waar dat is, ik kom alleen nog maar in Nieuw-West.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:20 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kom Maccie Ferdinand Bolstraat, gaan we samen appeltjes schillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |